miksiköhän niin monet naiset/tytöt luulevat vaalean olevan se ainoa oikea hiusväri, vaikkei se edes kaikille sovi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja mä haluaisin tummat hiukset, mut kun ne ei vaan sovi mulle. :(

Sama juttu mulla. Oonhan mä joskus kokeillut värjäyttää tummiksi hiukset, mutta kun iho on niin vaalea, niin näytän tosi kamalalta |O

No mä oon ihan vaaleaihoinen mut mun karvoitus on luonnostaan mustaa kulmakarvoista silmäripsiin :D "Lumikki"

Kerran teininä päätettiin blondata mun porkkanapää ja tulipas räikeän punaiseksi :laugh:
Tyttö kans halus blondin ja hänen tumma tukka värjättiin ja ei pitänyt sitä kuin kuukauden ja nyt on tumma taas.
Kai sitä nyt kokeilla voi.

blondiksi syntyneenä ja kerran ruskeaksi tukkani värjänneenä voin sanoa tuloksen olleen järkyttävä. ihoni ottaa väriä, mutta kulmat ja ripset ovat vaaleat joten blondi on väreistä ainut vaihtoehto jos haluaa omaa väriä raikastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksiköhän kaksi- ja etenkin kolmikymppiset naiset luulevat olevansa kovinkin erottuvia ja räväköitä erilaisissa punaisissa hiusväreissään, kaikki 13 tusinassa?

Paremminkin sitä haluaa olla massaa, aaah mä rakastan punaista kaikissa sen ilmemismuodoissa. Mahonki here i come! Olen halunnut myös olla tuhkanvaalea blondi, valitettavasti olen syntynyt mustahiuksiseksi joten blondaus tulokset on olleet oransseja. Jotenkin sitä aina on kuullut et suomalaiset on vaaleita ja sinisilmäisiä, siitä se blondinkaipuu kait johtuu.

Mutta tosiasiaa, kun oma väri on oikeesti punainen niin hyi hitto! Kuten mulla. Nuorena värjäsin hiukset aina mustaks, nyt vanhempana ollu tummanruskee. Esikoisella sama juttu ja saa nähdä kuinka kauan menee ennenkuin tuo 8 vuotias alkaa ruinaa hiustenvärjäystä. Onneks pojilla vain aavistus punaisuutta, muuten vaaleat.

Minä taas ihan hirveästi toivoin, että tyttärelleni olisi tullut punaiset hiukset, kun isän puolella olisi ollut geenejä siihen. Omat hiukset ovat luonnostaan vaaleat (lapsena käytännössä valkoiset ), luonnonkiharat. En värjäisi tummiksi, kerran kokeilin punertavaa ja se näytti karsealta. Tummia ohuita raitoja laitan elävöittämään. Niin ja rinnat ovat isot ja kapeahko lantio (vyötärö ei kyllä ole kapea ;) ).

kukin omalla tyylillään. Kaipa siihen sopimiseen vaikuttaa omat värit ihon, kulmien, silmien ym. osalta.

Ja yhteen aikaan näkyi paljon viisikymppisiä naisia joilla oli luumun sävyiset hiukse. Useimmat näyttivät noita-akalle. Luuleevat kait että musta, luumu ja punaiset nuorentaa

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Miksiköhän kaksi- ja etenkin kolmikymppiset naiset luulevat olevansa kovinkin erottuvia ja räväköitä erilaisissa punaisissa hiusväreissään, kaikki 13 tusinassa?

Peesi.

Mistähän tämmönen olettamus on peräsin? En oo ikinä huomannu..
Vai ottkiks tästä nyt joku herneen nenään?

Värjätyt blondit, pikimustat ja punaiset hiukset ovat yleensä keinotekoisen ja halvan näköiset.

Eli sulla on luonnollinen väri hiuksissa? Vai onks sulla värjätyt ruskeet ja se on just se "rikkaan" näkönen värjäys :D

Mulla on luonnostaan blondit hiukset, mut erisävystä tummaa/mustaa/ruskeeta ja punaista ollu jo ainenkin 8vuotta, tumma on mulle sopiva =)
Tosin vaaleen juurikasvun takia saa värjäillä tiheään.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

Peesi.

Mä voin kertoa; olen nuorena ollut blondi. Sitten aikaa myöten hiustenväri tummeni vähän siihen "maantien väriseen" .

Aikani mä otin vaaleita raitoja kunnes kampaaja sai mut houkuteltua kokeilemaan punaisen sävyä. (no joo, punaruskeaa ja raitoja)

Mä ihastuin siihen väriin oitis. Ja voin kertoa että jostain kumman syystä miehetkin. Mulla ei ole koskaan ollut niin paljon vientiä kuin tuon hiustenvärjäyksen jälkeen.

Ja ikää oli tuolloin se 30v.

Mä tunnen olevani tosi räväkkä, kun lopetin hiusten värjäämisen. Ehdinkin värjätä yli 20 vuotta...punertavaksi. Nyt on ollut oma keskiruskea tukka jo pari vuotta :)

Mulle ei taas mikään muu väri sovi, kuin vaalea. Luonnostani olen blondi,mutta ikä on saanu väriä vähän tummumaan. Vaaleistakin sopii ainoastaan sellaset tuhkaan/hopeaan vivahtavat. Siitä huolimatta, kun oli vielä pitkä tukka, halusin aina epätoivoisesti samanväriset hiukset, kuin CSI:n sillä punertavatukkaisella naisella. Eikä se väri kuitenkaan ikinä mulle sopinut..... Nyt oon antanu periksi ja tukka on vaalea, sellainen ku mulle sopii.

Nuorempana hiukset oli välillä punaset, violetit, siniset jne...riippumatta siitä sopiko vai ei. Muistan että lukiossakin luokkakaverit jännitti aina maanantaina, että minkävärisillä hiuksilla tuun kouluun :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Värjätyt blondit, pikimustat ja punaiset hiukset ovat yleensä keinotekoisen ja halvan näköiset.

Eli sulla on luonnollinen väri hiuksissa? Vai onks sulla värjätyt ruskeet ja se on just se "rikkaan" näkönen värjäys :D

Vaaleissa hiuksissa ja punaisissakin on vaikka kuinka paljon luonnollisia sävyjä, silti näkee vaikka kuinka paljon joko "platina"blondeja tai keltaisia hiuksia, puhumattakaan niistä usein peruukin näköisistä punavärjätyistä.

Musta taas vetää kaiken värin kasvoilta... siihen kun vielä lisätään ohuet pitkät hiukset niin äiks...

Hyvin outo avaus. vaikka itse et tuntenut oloasi seksikkääksi ja ollut nätti blondina niin moni muu on sitä. Kade

katsoppa kadulla ympärillesi ! paljon näkee vaaleatukkaisia, erityisesti teineissä joille se EI KERTAKAIKKIAAN SOVI mutta silti pitää vain vaalentaa ja vaalentaa. teinit luulevat sen olevan seksikästä ja vanhemmat naiset nuorentavan..

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
En tiedä, sopiiko mulle blondit, mutta blondina ne aion pitää jatkossakin. Mulla oli kerran ruskeat hiukset, mutta tuli identiteettikriisi. Pidän blondeista enemmän.

Minkä väriset hiukset sinulla on oikeasti?

Kauheimpia ilmestyksiä on ne, jotka blondaa sitkeästi vaikka tukka on jo ihan kärähtänyt.

Itse olen tosi vaaleaihoinen ja mulle sopii kylmä ja tumma hiusväri parhaiten. Vaaleakin on ollut eikä se näytä yhtään miltään.

Tummat hiukset on muuten yleensä kiiltävät ja hyvinvoivan näköiset, blondattuja ei koskaan saa näyttämään yhtä kiiltäviltä.

Enemmänhän tummia hiuspehkoja nykyisin on. Miksi sitten ihmiset värjäävät vaikkapa nyt mustaksi hiuksensa, jos se ei heille sovi? Omasta mielestä ihmiselle saattaa sopia ihan eri hiusväri kuin naapurin mielestä.

mikähän muoti-ilmiö tuo musta nyt muuten on ?! :D ennenhän se oli hevareitten yksinoikeus jota "normaalit" karttoivat :D itsellä joskus ollut musta tukka ja pelästyin peilikuvaani joka kerta, varsinkin aamulla :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä