miksiköhän niin monet naiset/tytöt luulevat vaalean olevan se ainoa oikea hiusväri, vaikkei se edes kaikille sovi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitta

Vieras
se bb-iidakin näyttää todella nätitä brunettena! :) itse olin kerran vuoden blondi ja vaikka mies tykkäsi, tunsin oloni lopulta aika typeräksi.. tuntui, että sulaudun seinään. ei siis tod. ollut mikään seksikäs ja itsevarma olo !!! kaikenhuipuksi sen jälkeen tukkani on hylkinyt väriä jossa vähänkin punaista.. en saa kuparinpunaisia hiuksia kuin päiväksi tai pariksi, sitten väri vain katoaa :(siitä kyllä tykkäsin, kun kampaaja kerran ehdotti vaaleita raitoja, suostuin ja poistuin keskiruskeassa tukassa jossa oli ohuita, kullanvaaleita raitoja siellä täällä. se näytti hyvältä :) !mutta täysblondi.. ei

Miksiköhän kaksi- ja etenkin kolmikymppiset naiset luulevat olevansa kovinkin erottuvia ja räväköitä erilaisissa punaisissa hiusväreissään, kaikki 13 tusinassa?

ok, jos joku viihtyy blondina ja joillekkin se sopiikin erittäin hyvin :) mutta kaikilla se ei vain näytä upealta.. minä itse mukaan lukien. jos seisoisin vaaleassa tukassa valkoisen seinän edessä, sulautuisin siihen..

Mie oon tasan kerran koittanut saada vaaleita hiuksia. Joskus teininä vaalensin, ja kun siitä vaaleen keltasesta-oranssista sain tarpeekseni niin en tosiaan oo enää ees koittanut. Tummassa-punertavassa oon pysytellyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksiköhän kaksi- ja etenkin kolmikymppiset naiset luulevat olevansa kovinkin erottuvia ja räväköitä erilaisissa punaisissa hiusväreissään, kaikki 13 tusinassa?

no tämä päässäni oleva garnierin keskiruskea on kyllä kaukana räväkästä! :D

Siksi kun media on muokannut kauneusihanteen sellaiseksi kun se nykyään on.
Naisilla pitää ollla vaalea tukka, suuret rinnat, kapea vyötärö ja olematon lantio(lue, poikamainen).

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie oon tasan kerran koittanut saada vaaleita hiuksia. Joskus teininä vaalensin, ja kun siitä vaaleen keltasesta-oranssista sain tarpeekseni niin en tosiaan oo enää ees koittanut. Tummassa-punertavassa oon pysytellyt.

minulla oli myös ylhäältä melkein valkoinen ja alhaalta kelta-oranssi! tarpeeksi monen väripaketin jälkeen latvojen oranssi alkoi haalistua, mutta voi tukkaparkaani.. viisi vaalennusta puolen vuoden sisään.. au :(

Mulla on ollut tummat, vaaleat, punaiset ja kaikkea niiltä väleiltä ja olen todennut, että vaalea (olkoot blondi tai vaalean ruskea) on mun väri. Tummissa hiuksissa näytän oudolta.

Mutta juu BB-Iida näyttää paremmalta tummissa hiuksissa. Kaikille ei sovi plontit eikä kaikille sovi tummatkaan (eikä punaiset). :D

Paremminkin sitä haluaa olla massaa, aaah mä rakastan punaista kaikissa sen ilmemismuodoissa. Mahonki here i come! Olen halunnut myös olla tuhkanvaalea blondi, valitettavasti olen syntynyt mustahiuksiseksi joten blondaus tulokset on olleet oransseja. Jotenkin sitä aina on kuullut et suomalaiset on vaaleita ja sinisilmäisiä, siitä se blondinkaipuu kait johtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Naisilla pitää ollla vaalea tukka, suuret rinnat, kapea vyötärö ja olematon lantio(lue, poikamainen).

ja voi meitä tissittömiä raukkoja, joilla on leveä lantio :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sanos muuta! :(

Mulle ei tosiaan sopisi blondit hiukset enkä ole sitä koskaan edes kokeillut itselleni, ja en kyllä haikaile edes vaaleiden hiuksien perään koska tiedän ettei mulle sovi. Itselläni mustat hiukset ollut jo 2 vuotta ja tykkään tosi paljon vaikkei koskaan ennen ole ollut mustia vaan jotain punasävyistä aina.

Paremminkin sitä haluaa olla massaa, aaah mä rakastan punaista kaikissa sen ilmemismuodoissa. Mahonki here i come! Olen halunnut myös olla tuhkanvaalea blondi, valitettavasti olen syntynyt mustahiuksiseksi joten blondaus tulokset on olleet oransseja. Jotenkin sitä aina on kuullut et suomalaiset on vaaleita ja sinisilmäisiä, siitä se blondinkaipuu kait johtuu.

Mutta tosiasiaa, kun oma väri on oikeesti punainen niin hyi hitto! Kuten mulla. Nuorena värjäsin hiukset aina mustaks, nyt vanhempana ollu tummanruskee. Esikoisella sama juttu ja saa nähdä kuinka kauan menee ennenkuin tuo 8 vuotias alkaa ruinaa hiustenvärjäystä. Onneks pojilla vain aavistus punaisuutta, muuten vaaleat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sanos muuta! :(

Ja kaiken lisäksi tummat hiukset :'(

Mulla on sellainen maantien vaalea tukka. Kesällä vaaleenee kivasti. Mutta kun menet laittamaan jonkun tummemman värin niin saat alvariinsa värjätä. Eikä mullekaan sovi kovin tumma, kun oon vaalea ihoinen.

Uusimmat

Yhteistyössä