Peesi. Vaikka isäni ei olekaan alkkis ja mies toilailee harvoin...Mua ällöttää alkoholinkäyttö ja ihmiset jotka lemuaa (vanhalle)viinalle ja yököttää ihmiset jotka istuu kuppiloissa tämän tästä. EVVK juominen missään määrin, saati biletyskään...Ehkä mieli muuttuu, kun raskaus loppuu ja vauva kasvaa isoksi. On tässä ehtinyt jo tähän ikään mennessä bilettääkin, ei kiinnosta enää.(26v)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sanokaa te miksi te juotte?
Mä olen tosissaan alkanut miettimään maistuuko mulle kuppi enää ikinä,kun olen joutunut alkoholisti-isäni ja tuon idiootti mieheni toilailuja katselemaan...
Tässä kohtaa on helppo sanoa: olen just niin samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Viinaa en juo koskaan. Viiniä tykkään juoda ruoan kanssa, nytkin harmitti kun ei ollut yhtään punkkua tortillojen kaveriksi. Siideriä on kiva juoda kesällä grillatessa.
Kohtuukäyttö on minusta ihan ok, en ymmärrä fanaattisuutta myöskään alkoholiasioissa suuntaan enkä toiseen. Sekä alkoholismi että absolutismi ovat minusta tarpeettomia asioita.
Peesailen.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä en o keksiny viel hyvää syytä, joten en ota
Tuskin se alkoholi on ainoa rentoutuskeino vaan ehkäpä yksi niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jos alkoholia tarvitsee että rentoutuu, on jotain jo pielessä.
No jos on aina hartiat korvissa kiinni, tai aina stressaantunut tai aina kiukkuinen ja alkoholi on ainoa mikä auttaa niin... ei hyvä. Jotain on pielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Tuskin se alkoholi on ainoa rentoutuskeino vaan ehkäpä yksi niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jos alkoholia tarvitsee että rentoutuu, on jotain jo pielessä.
Mistä sä keksit tuon ainoan? Missasinko mä jonkun viestin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:No jos on aina hartiat korvissa kiinni, tai aina stressaantunut tai aina kiukkuinen ja alkoholi on ainoa mikä auttaa niin... ei hyvä. Jotain on pielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Tuskin se alkoholi on ainoa rentoutuskeino vaan ehkäpä yksi niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jos alkoholia tarvitsee että rentoutuu, on jotain jo pielessä.
Et missannut. Mä kärjistän ihan tahallani :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mistä sä keksit tuon ainoan? Missasinko mä jonkun viestin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:No jos on aina hartiat korvissa kiinni, tai aina stressaantunut tai aina kiukkuinen ja alkoholi on ainoa mikä auttaa niin... ei hyvä. Jotain on pielessä.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Tuskin se alkoholi on ainoa rentoutuskeino vaan ehkäpä yksi niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jos alkoholia tarvitsee että rentoutuu, on jotain jo pielessä.
Ai sulla idioottimies. Miks ihmeessä olet moisen huolinut?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sanokaa te miksi te juotte?
Mä olen tosissaan alkanut miettimään maistuuko mulle kuppi enää ikinä,kun olen joutunut alkoholisti-isäni ja tuon idiootti mieheni toilailuja katselemaan...
Joo,se on katos ollut alusta asti idioottiAlkuperäinen kirjoittaja voi teitä:Ai sulla idioottimies. Miks ihmeessä olet moisen huolinut?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sanokaa te miksi te juotte?
Minusta alkoholi tai sauna rentouttavat myös fyysisesti eikä pelkästään henkiseti.Alkoholin juominen ei tarkoita aina sitä että vedetään perseet olalle.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Eikö mitään muuta keinoa ole, vaikka kävelylenkki tai hyvä kirja?