Seksillä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:millä sitä muistinsa nollaa välillä, jos ei viinalla
lopetin juomisen,kannattaa, ei sopinut minulle ollenkaan,olen vasta parikymppinen,mutta en menetä mitään siinä jos en juo..päinvastoin..tuli tehtyä ihan uskomattomia virheitä..joten jos siltä tuntuu niin kannattaa olla juomatta..hyvät elokuvat,kahvilla käynti,syömässä käynti,herkut,kaikki kiva voi korvata moisen turhuuden..arjen pienistä asioista ilo tulee..ei siitä että vetää pään täyteen ja örveltää pitkin katuja ties missä seurassa..ja jos ei osaa nätisti ottaa..niin sitten ei pidä ottaa ollenkaan..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sanokaa te miksi te juotte?
Mä olen tosissaan alkanut miettimään maistuuko mulle kuppi enää ikinä,kun olen joutunut alkoholisti-isäni ja tuon idiootti mieheni toilailuja katselemaan...
sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinäAlkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Seksillä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:millä sitä muistinsa nollaa välillä, jos ei viinalla
Eikä ole Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä
aika vaikketa yksin tuokin, känni onnistuu ...
hanki mikä ?? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Eikä ole Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä
Kaveri yya-sopimuksella eli pelkkä panokaveriAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hanki mikä ?? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Eikä ole Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä
mistä helevetistä semmosia löytääAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Kaveri yya-sopimuksella eli pelkkä panokaveriAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hanki mikä ?? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Eikä ole Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä
Nettiin ilmotus, joku vastakkaista (tai samaa jos on sellanen mieleen) sukupuolta oleva kaveri joka on samassa vaiheessa (eli ei halua vakavaa suhdetta vaan sen panon) tai sit sieltä baarista. Kovin kauaa ei homma sit toimi saman ihmisen kans ku ikävä kyllä usein jommalla kummalla herää tunteet ja jos toisella ei niin menee sotkuseks koko kuvio.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mistä helevetistä semmosia löytääAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Kaveri yya-sopimuksella eli pelkkä panokaveriAlkuperäinen kirjoittaja päätön:hanki mikä ?? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Eikä ole Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä
enköhän mä käy vaan baarissa sillon kun kerkiin =)
Ollaan yhdessä friikkejä - se on ihan kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki
Jep. Kuiva, huumorintajuton kanttura :'(Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki
Voi olla että ehkä mä absoksi muutunkin,saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaanAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ollaan yhdessä friikkejä - se on ihan kivaaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki
Kuiva mä en tuu koskaan olemaan,niin on monet miehet sanoneet B)Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jep. Kuiva, huumorintajuton kanttura :'(Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki
No sekin varmaan ihan riippuu sun kaveripiiristä...kokisko ne sut friikiksi jos et joiskaan?!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki
B) Tiedän tunteen B)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kuiva mä en tuu koskaan olemaan,niin on monet miehet sanoneet B)Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Jep. Kuiva, huumorintajuton kanttura :'(Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki
Tai siis ne kenen kaa oon ollu sillai
Ei,onneksi siihen piiriin kuuluu myös sellaisia jotka ymmärtää asian =)Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:No sekin varmaan ihan riippuu sun kaveripiiristä...kokisko ne sut friikiksi jos et joiskaan?!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eli tämän otannan perusteella mä en saa alkaa absoksi,muuten olen joku friikki