Miksi ylipäätänsä pitää juoda alkoholia??Miksi sä juot viinaa?

Aina täällä joku sanoo että voi voi..Eikö voi rentoutua ilman alkoholia.Tottakai voi rentoutua ilman alkoholia.Alkoholi on vain yksi niistä monista tavoista rentoutua.Esim. lämmin kylpy tekee kans hyvää.Mutta ei sitä tarvitse olla absolutisti.

nam
no rentouttaa, on kivaa pitää illanistujaisia, käydä kamujen kanssa viihteellä vapailla, saunan jälkeen on ihana ottaa kylmä siideri miehen seurassa ja sellasta. paukut on ihania, samoin kun breezerit <3

ei enää örväilyjä..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sanokaa te miksi te juotte?

Mä olen tosissaan alkanut miettimään maistuuko mulle kuppi enää ikinä,kun olen joutunut alkoholisti-isäni ja tuon idiootti mieheni toilailuja katselemaan...
lopetin juomisen,kannattaa, ei sopinut minulle ollenkaan,olen vasta parikymppinen,mutta en menetä mitään siinä jos en juo..päinvastoin..tuli tehtyä ihan uskomattomia virheitä..joten jos siltä tuntuu niin kannattaa olla juomatta..hyvät elokuvat,kahvilla käynti,syömässä käynti,herkut,kaikki kiva voi korvata moisen turhuuden..arjen pienistä asioista ilo tulee..ei siitä että vetää pään täyteen ja örveltää pitkin katuja ties missä seurassa..:)ja jos ei osaa nätisti ottaa..niin sitten ei pidä ottaa ollenkaan..

Ei mitään järkevää selitystä..! :ashamed: Viinaa en juo,enkä oikein koskaan oo pitänyt viinan mausta...jotku drinkit on ihan ok.Viiniä ja siideriä...mutta kun on ollut 9kk juomatta tai pidempäänkin niin ei sitä oikein enää halua palata sille tielle millä jo olin.Eli useana iltana viikossa jotain juomaa.Enkä edes tiedä miksi join...ehkä vitutukseen ja noh...löytyyhän niitä tekosyitä! :ashamed: Mutta joo,kannatan mielummin juomattomuutta kuin juomista!

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:
sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä :D
aika vaikketa yksin tuokin, känni onnistuu ...
Eikä ole :p Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat. :whistle:
hanki mikä ?? :eek: :attn:
Kaveri yya-sopimuksella eli pelkkä panokaveri
mistä helevetistä semmosia löytää :eek:
enköhän mä käy vaan baarissa sillon kun kerkiin =)

Pidän viini, siiderin ja oluen mausta samoin kun veden. Kännejä en ole juonut aikoihin. Juuri eilen join oikein hyvää merlot- pohjaista punaviiniä.

Ihan samalla lailla voisi kysyä, miksi joku juo limpparia tai syö nameja/suklaata niihinkin jää koukkuun :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:
sitähän olis ihan loppu jos ottaa viikonloppuna molempina päivinä :D
aika vaikketa yksin tuokin, känni onnistuu ...
Eikä ole :p Hanki fuckbuddy niin saat sitä milloin haluat. :whistle:
hanki mikä ?? :eek: :attn:
Kaveri yya-sopimuksella eli pelkkä panokaveri
mistä helevetistä semmosia löytää :eek:
enköhän mä käy vaan baarissa sillon kun kerkiin =)
Nettiin ilmotus, joku vastakkaista (tai samaa jos on sellanen mieleen) sukupuolta oleva kaveri joka on samassa vaiheessa (eli ei halua vakavaa suhdetta vaan sen panon) tai sit sieltä baarista. Kovin kauaa ei homma sit toimi saman ihmisen kans ku ikävä kyllä usein jommalla kummalla herää tunteet ja jos toisella ei niin menee sotkuseks koko kuvio.

Mä en oikeastaan juo. Tai juon mielestäni tosi harvoin. Ja juon yleensä vain päihtyäkseni. Enkä silloinkaan todellakaan vedä nuppia täyteen, vaan sen verran että on pienessä hiprakassa. Juon vain hyvässä ja turvalliseksi koetussa seurassa.
Meillä on myös tehty periaatepäätös että esim. meidän häissä ei ole ollenkaan alkoholia. Mikäli joku sitä on nauttinut omasta pullosta, lentää pihalle. Syinä siis se, että halutaan näyttää että osataan juhlia ilman viinaakin sekä sitten se, että häihin tulee porukkaa joiden välit ei muutenkaan parhaat mahdolliset.
Mä en tykkää mistään alkoholijuomasta. Ne maistuu tosi pahalle.
Alkoholi ei myöskään ole koskaan mikään rentoutuskeino tai tapa nollata ajatuksia. Ei todellakaan. Ennemmin mä mässään karkkia yms. hyvää tai pyydän ukkoa hieromaan.
Myös minä olen nähnyt monelta kantilta alkoholin huonot vaikutukset. Ja tiedän niiden vaikutuksen ihmisen terveyteen. Mä en oikeastaan voi edes ymmärtää miksi jotkut niin haluaa pumpata itseensä semmosta paskaa... Sehän on myrkkyä!

Juu. Oon harkinnut alkavani absoksi. Tai en tiä tarviiko sitä mitenkään alkaa, taidan ihan itsestään olla jo lähellä sitä...

Yhteistyössä