Noita tummennettuja kommentoisin eli sun mielestäsi sä et ole rentoutunut kun olet pienessä hiprakassa? Jotenkin nämä asiat on nyt minun mielestäni ristiriidassa keskenään.Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Mä en oikeastaan juo. Tai juon mielestäni tosi harvoin. Ja juon yleensä vain päihtyäkseni. Enkä silloinkaan todellakaan vedä nuppia täyteen, vaan sen verran että on pienessä hiprakassa. Juon vain hyvässä ja turvalliseksi koetussa seurassa.
Meillä on myös tehty periaatepäätös että esim. meidän häissä ei ole ollenkaan alkoholia. Mikäli joku sitä on nauttinut omasta pullosta, lentää pihalle. Syinä siis se, että halutaan näyttää että osataan juhlia ilman viinaakin sekä sitten se, että häihin tulee porukkaa joiden välit ei muutenkaan parhaat mahdolliset.
Mä en tykkää mistään alkoholijuomasta. Ne maistuu tosi pahalle.
Alkoholi ei myöskään ole koskaan mikään rentoutuskeino tai tapa nollata ajatuksia. Ei todellakaan. Ennemmin mä mässään karkkia yms. hyvää tai pyydän ukkoa hieromaan.
Myös minä olen nähnyt monelta kantilta alkoholin huonot vaikutukset. Ja tiedän niiden vaikutuksen ihmisen terveyteen. Mä en oikeastaan voi edes ymmärtää miksi jotkut niin haluaa pumpata itshttp://kaksplus.fi/keskustelu/t1358426,lainaa-15115675#eensä semmosta paskaa... Sehän on myrkkyä!
Juu. Oon harkinnut alkavani absoksi. Tai en tiä tarviiko sitä mitenkään alkaa, taidan ihan itsestään olla jo lähellä sitä...
Olen toki rentoutunut. Mutta jo valmiiksi, ennen juomista. Mä en juo jos ei ole semmosta hyvää fiilistä.Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Noita tummennettuja kommentoisin eli sun mielestäsi sä et ole rentoutunut kun olet pienessä hiprakassa? Jotenkin nämä asiat on nyt minun mielestäni ristiriidassa keskenään.Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Mä en oikeastaan juo. Tai juon mielestäni tosi harvoin. Ja juon yleensä vain päihtyäkseni. Enkä silloinkaan todellakaan vedä nuppia täyteen, vaan sen verran että on pienessä hiprakassa. Juon vain hyvässä ja turvalliseksi koetussa seurassa.
Meillä on myös tehty periaatepäätös että esim. meidän häissä ei ole ollenkaan alkoholia. Mikäli joku sitä on nauttinut omasta pullosta, lentää pihalle. Syinä siis se, että halutaan näyttää että osataan juhlia ilman viinaakin sekä sitten se, että häihin tulee porukkaa joiden välit ei muutenkaan parhaat mahdolliset.
Mä en tykkää mistään alkoholijuomasta. Ne maistuu tosi pahalle.
Alkoholi ei myöskään ole koskaan mikään rentoutuskeino tai tapa nollata ajatuksia. Ei todellakaan. Ennemmin mä mässään karkkia yms. hyvää tai pyydän ukkoa hieromaan.
Myös minä olen nähnyt monelta kantilta alkoholin huonot vaikutukset. Ja tiedän niiden vaikutuksen ihmisen terveyteen. Mä en oikeastaan voi edes ymmärtää miksi jotkut niin haluaa pumpata itshttp://kaksplus.fi/keskustelu/t1358426,lainaa-15115675#eensä semmosta paskaa... Sehän on myrkkyä!
Juu. Oon harkinnut alkavani absoksi. Tai en tiä tarviiko sitä mitenkään alkaa, taidan ihan itsestään olla jo lähellä sitä...
Netistä voi löytää..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mistä helevetistä semmosia löytää
enköhän mä käy vaan baarissa sillon kun kerkiin =)
Ihanko totta?Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:siis viina ei oo ratkaisu
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Ihanko totta?Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:siis viina ei oo ratkaisu
Mites sä sitten otit tuon seikan esille kun olet tutustunut mieheesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en juo VIINAA vaan viiniä rentoutustarkoituksessa. En juo humalahakuisesti eikä meidän ilonpitoon kuulu tärkeänä alkoholi. Meillä on terve tapa käyttää alkoholia, joten silloin se ei ahdista. Munkin isä oli alkoholisti enkä KOSKAAN olisi suostunut suhteeseen suurkäyttäjänkään kanssa. Mulle tärkeä kriteeri miehessä on se, että hän ei juo humalahakuisesti.
Niinpä, se kertoo paljon suomalaisten sairaasta suhteesta alkoholiin. Suurkäyttö ja absolutismi ovat ääripäitä ja niihin päätyy yhä useampi. Absolutismiin varsinkin kun muita keinoja ei tunnu olevan. Missään muualla en ole tavannut absolutisteja kuin Suomessa, mutta enpä ole juuri tavannut suurkäyttäjiäkään. Ei Suomessa osata nautiskella, se on selvä. Se on aina joko-tai -suhtautuminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en juo viinaa, mutta viiniä ja siideriä kyllä. Esim. punaviini hyvän pihvin kanssa nyt vaan on hyvää, ja siideri saunan jälkeen samoin. Mä en ymmärrä tätä suomalaisten viinasuhtautumista, että on pakko olla joko abso tai sitten juoppo. Alkoholi on nautintoaine siinä missä moni muukin.
Just näin! :headwall: Ärsyttää, kun aina saa selitellä miksi ei juo, ennemmin minusta pitäisi selitellä, miksi juo! Itse en pidä minkään maistamani alkoholijuoman mausta, ja inhoan kännissä örveltäviä ihmisiä. Useimmilla katoaa toisten ihmisten huomioonottamisen taito humalassa kokonaan, ja siitä tulee niin vastenmielinen olo, että ei kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:En mä juurikaan enää juo, alkoholi ei tarjoa mulle mitään.
Yksi kaveri sanoi, että se ymmärtää juomattomuuden vain silloin, kun on raskaana tms. Ärsyttää kun ryyppäämisestä on tehty niin normaalia, ja jos et juo, niin olet friikki. Minusta friikimpi on se, joka joka viikko vetää pään täyteen. |O
Me tutustuttiin hiljalleen, hidas aloitus. Ja itse asiassa nopeasti saa kyllä tämän seikan selville ihmisestä kun vietät hiemankin aikaa yhdessä. Meidän eka tapaaminen tai treffit eivät olleet baarissa. Kerran aloin nopeasti seurustella miehen kanssa, joka sitten osoittautui suurkäyttäjksi. Suhde loppui hyvin nopeasti kun asia tuli selville -vaikka olinkin jo aivan ihastunut. Mä en vaan ala elämämään sellaista elämää, piste.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mites sä sitten otit tuon seikan esille kun olet tutustunut mieheesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en juo VIINAA vaan viiniä rentoutustarkoituksessa. En juo humalahakuisesti eikä meidän ilonpitoon kuulu tärkeänä alkoholi. Meillä on terve tapa käyttää alkoholia, joten silloin se ei ahdista. Munkin isä oli alkoholisti enkä KOSKAAN olisi suostunut suhteeseen suurkäyttäjänkään kanssa. Mulle tärkeä kriteeri miehessä on se, että hän ei juo humalahakuisesti.
Se kaveri on sitten outo.Ei kaikkia kiinnosta juominen.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:En mä juurikaan enää juo, alkoholi ei tarjoa mulle mitään.
Yksi kaveri sanoi, että se ymmärtää juomattomuuden vain silloin, kun on raskaana tms. Ärsyttää kun ryyppäämisestä on tehty niin normaalia, ja jos et juo, niin olet friikki. Minusta friikimpi on se, joka joka viikko vetää pään täyteen. |O
Meilläkin on itse asiassa aivan hulvattoman paljon alkoholia talossa, varsinkin kun mies keräilee viinejä. Mutta kun sitä tulee taloon helposti enemmän kuin kuluu! Ruotsalainen ystävä toi esimerkiksi tuliaisina jättipullon Absolutia. Kiva ele, mutta se on ollut pölyttymässä jo pitkään kun ei meillä kukaan juo vodkaa! Lisäksi kaapissa on erilaisia ginejä, kuusi pulloa tequilaa ja vaikka mitä muuta. Ollaan ajateltu pitää bileet, jotta alkoholit kuluisi (mutta viinejä ei bileissä tietty kenellekään juoteta, ne säästetään ruoan kanssa juotavaksi), mutta kun siinäkin on se ongelma, että sitten ihmiset tuo aina lahjaksi pulloja juhliinkin!Alkuperäinen kirjoittaja mm:Meillä juodaan punaviiniä kerran kuussa jollain vähän paremmalla aterialla. KUuluu ihan ateriaan mielestäni. Ja on myös erittäin hyvää.
Ei, ainakaan jos sitä juo niin paljon että saa itelleen kunnon kanuunan seuraavaks päiväksAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No ei todellakaan saa :xAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Rentouttaa, tekee hyvän olon, saa olon vaan niin kivaks