K
kunhan mietin
Vieras
kun ne - siis vauvat - kasvaa niin nopeasti. Aikuisilla ja isommilla lapsillahan hiukset kasvaa kuitenki noin 1 cm/kk. Meneeköhän se kaikki energia muuhun kasvamiseen ettei sitä enää riitä hiuksille? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Ai kasvaako? Siis hitaasti? Meillä on molemmilta pojilta jouduttu hiuket leikkaamaan säännöllisesti 4k:n iästä alkaen. Mä taas oon ihmetellyt miten voivat kasvaa niin hirveällä vauhdilla, jatkuvasti silmillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Ai kasvaako? Siis hitaasti? Meillä on molemmilta pojilta jouduttu hiuket leikkaamaan säännöllisesti 4k:n iästä alkaen. Mä taas oon ihmetellyt miten voivat kasvaa niin hirveällä vauhdilla, jatkuvasti silmillä.
no meillä ainakin ovat olleet melko mulipäitä yli vuoden ikään asti. Eka kerran jouduin hiuksia leikkaan vasta 2 v ikäisenä. Kaverien muksut olleet kans vähähiuksisia kyllä samalla lailla
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyys:tyhmille, siis kehityksestä jäljessä oleville, näkyy kasvavan hiukset hyvin pieninä. Fiksummilla kestää, että rakentuuko hiukset ja järki samoista aineista =)?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyys:tyhmille, siis kehityksestä jäljessä oleville, näkyy kasvavan hiukset hyvin pieninä. Fiksummilla kestää, että rakentuuko hiukset ja järki samoista aineista =)?