En tiedä, onko yksityistä tehohoitoa.Jos sinä nyt vastaisit ensin minun kysymykseen.
Eli paljonko maksaa?
En tiedä, onko yksityistä tehohoitoa.Jos sinä nyt vastaisit ensin minun kysymykseen.
Julkisella 46e per kerta.28 ei mikään edullinen ole, jos pitää vaikka kaksi kertaa kuukaudessa käydä lääkärissä niin se tekee melkein 60, törkeää rahastusta hauraiden ihmisten elämällä
Missä kaupungissa?Julkisella 46e per kerta.
Satakunnansairaanhoitopiiri.Missä kaupungissa?
Sehän on peliä. Missä yleisö?Tämä!
Noissa terveysfirmoissa on jo entisiä Kokoomuksen edustajia ja veikkaan, että nämä nykyiset petaavat nyt itselleen johtotehtäviä.
Tunturissa on kaikki tarjollaKerro mulle julkista halvempi yksityinen, niin menen sinne, jos et pysty osoittamaan halvempaa olet pelkkä vähäpoika.
Eikös tuo ole erikoispuolella, ja sairaalan päivystyksessä (poliklinikkamaksu), ei tk:ssa.Vuodenvaihteen jälkeen julkisen maksut nousevat tappiin eli lähes 70e käynti samoin maksu tulee myös puhelinajoista.
Esitit väitteen, että yksityinen kustantaisi saman kuin julkinen. (Esittämättä lukuja.) Vastasin, että yhtälönä mahdoton, koska yksityisellä on aina voittomarginaali omistajille.No paljonko se yksityinen kustantaa?
En ole sellaista väittänyt, vaan ihmetellyt julkisen sektorin 20 miljardin rahoitusta ja miten yksityinen varmaan alittaa sen.Esitit väitteen, että yksityinen kustantaisi saman kuin julkinen. (Esittämättä lukuja.) Vastasin, että yhtälönä mahdoton, koska yksityisellä on aina voittomarginaali omistajille.
Samat optimoinnit voi tehdä julkiselle mitä yksityiselle, joten voittomarginaali on se ero.
Varmaan alittaa? Eihän tässä voida alkaa keksimään hintoja hoidosta, mitä yksityisellä ei saa. Sanotaan että tehohoitovuorokausi maksaa oikeasti monta tonttua, mutta julkisen asiakas maksaa vain alle satasenEn ole sellaista väittänyt, vaan ihmetellyt julkisen sektorin 20 miljardin rahoitusta ja miten yksityinen varmaan alittaa sen.
Oliko Ursula silloin mukana?Orpohan juuri kehui uudistusta (jonka valmistelu on siis aloitettu ajat sitten) Brysselissä. Eikö olekin jännä juttu?
Kerropa sitten se luku. Paljon menee yksityiseen rahaa?Varmaan alittaa? Eihän tässä voida alkaa keksimään hintoja hoidosta, mitä yksityisellä ei saa. Sanotaan että tehohoitovuorokausi maksaa oikeasti monta tonttua, mutta julkisen asiakas maksaa vain alle satasen
Siis haluat minun keksivän yksityiselle hinnaston palveluista, mitä heillä ei ole?Kerropa sitten se luku. Paljon menee yksityiseen rahaa?
No kun olet niin varma, että vähintään menee sama kuin julkiselle puolelle.Siis haluat minun keksivän yksityiselle hinnaston palveluista, mitä heillä ei ole?
Tottakai menee. Vaikka yksityisellä on työntekijöille eri tessit kuin julkisellaNo kun olet niin varma, että vähintään menee sama kuin julkiselle puolelle.
Kova tuntuu olevan usko julkisen terveydenhoidon optimointiin. Ero on siinä, että julkisella on ylimääräistä byrokratiaa, tehtäväkuvauksista kiistelyä ja poliitikkojen kahvittelua/palkitsemista. Meneeko noihin resursseja enemmän vai vähemmmän kuin yksityisen puolen voittoihin, on varmaan tapauskohtaista.Esitit väitteen, että yksityinen kustantaisi saman kuin julkinen. (Esittämättä lukuja.) Vastasin, että yhtälönä mahdoton, koska yksityisellä on aina voittomarginaali omistajille.
Samat optimoinnit voi tehdä julkiselle mitä yksityiselle, joten voittomarginaali on se ero.
Eli paljonko menee?Tottakai menee. Vaikka yksityisellä on työntekijöille eri tessit kuin julkisella
Aloitetaanko ihan alusta ja aletaan rakentamaan uusia sairaaloita ja hankitaan kaikki tarvittavat laitteet, tarvikkeet, lääkkeet, henkilökunta? Otetaan huomioon myös juoksevat kulut; sähkö , vesi, kunnossapito. Pirun vaikea uskoa, että tulisi halvemmaksi.Eli paljonko menee?