Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti
"pimpelipom"
Yksinkertaistahan se on mutta mihin miehet sitten naisia tarvitsevat, miksi miehille ylipäätään pitäisi antaa?
Seksi, niin kuin moni muukin harrastus, on kahdestaan tai porukalla kivempaa. Seksillä on lisäksi väitetysti positiivisia vaikutuksia parisuhteen menestykseen ja henkilökohtaisen terveyteen.

Mikään pakko ei ole kenenkään antaa kenellekkään yhtään mitään. Se on ihan oma valinta missä määrin harrastustoimintaan osallistuu. Väärinkäsitysten ja pettymysten välttämiseksi kannattaa sille mahdolliselle kumppanille hyvissä ajoin tehdä selväksi, jos kiinnostusta ei ole.
 
rrrw
[QUOTE="pimpelipom";29928650] Väärinkäsitysten ja pettymysten välttämiseksi kannattaa sille mahdolliselle kumppanille hyvissä ajoin tehdä selväksi, jos kiinnostusta ei ole.[/QUOTE]

Miksi sitten sen kiinostuksen eteen ei (miesten) kannattaisi tehdä mitään?
 
"pimpelipom"
Miksi sitten sen kiinostuksen eteen ei (miesten) kannattaisi tehdä mitään?
Tässä on nyt kaksi asiaa sekoittunut:Se että kumppani ei herätä kiinnostusta ja se että toinen ei osaa harrastaa seksiä.

Jos kumppani ei herätä kiinnostusta vaikkapa laiminlyömällä hygieniansa,i kulkemalla kotona verkkareissa tai muuten, niin varmaan kannattaa ottaa se hänen kanssaan puheeksi.

Se että joku (yleensä naisen) ei osaa eikä halua opetella hyväksi seksissä on sitten oma ongelmansa ja tämän ketjun alkuperäinen aihe.
 
rrrw
[QUOTE="pimpelipom";29928898]Se että joku (yleensä naisen) ei osaa eikä halua opetella hyväksi seksissä on sitten oma ongelmansa ja tämän ketjun alkuperäinen aihe.[/QUOTE]

Miksi ei halua? ...ja jos ei halua niin miksi hänen tulisi haluta etenkään jos miehessä ei ole mitään joka saisi hänet haluamaan parempaa seksiä tai ylipäätään seksiä?
 
"pera"
Ei kukaan heitä keihästä edes kuuttakymmentä metriä tosta noin vain, vaikka se keihäs kuinka näyttäisi siltä että se haluaa lentää. Heittämistä pitää opetella ja treenata. Tekniikka ja mielellään vielä fysiikkakin pitää olla kunnossa.
Kyllä minäkin sen keihään jonnekkin saan auttavasti nakattua, vaikkei minulla keihäänheitto tippaakaan kiinnostakkaan, enkä ole asiaan perehtynyt. En minä kuitenkaan yleisöä syytä, kun en suorituksestani aplodeja tai mitalia saa.

Juu. Seksi ei ole suoritus vaan läheisyyttä ja rakkautta blablablaa. Se että suoritus on hyvä ei vähennä läheisyyttä taikka rakkautta tippaakaan. Se ainoastaan lisää nautintoa. Mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Joillekkin riittää se löysä siemensyöksy ja omaan pieruun nukahtaminen.
 
"pimpelipom"
Miksi ei halua? ...ja jos ei halua niin miksi hänen tulisi haluta etenkään jos miehessä ei ole mitään joka saisi hänet haluamaan parempaa seksiä tai ylipäätään seksiä?

Tää sun asenne nyt kuvaa juuri hyvin tätä tilannetta että naista ei seksi kiinnosta. Sinä mietit vain jotain likaisia palleja etkä näe että sinun seksitaitosi ovat niistä irrallinen ja sinun itsesi ratkaistavissa oleva asia.

Ehkä jos opettelisit seksissä hyväksi, saisit joskus miehen joka pitää pallinsa puhtaana.
 
rrrw
[QUOTE="pimpelipom";29928951]Ehkä jos opettelisit seksissä hyväksi, saisit joskus miehen joka pitää pallinsa puhtaana.[/QUOTE]

Sori mutta mulla on jo mies joka pitää huolen siitä että haluan antaa hänelle hyvää seksiä.
 
"pera"
Sori mutta mulla on jo mies joka pitää huolen siitä että haluan antaa hänelle hyvää seksiä.
Kaikilla naisilla joku isä-kompleksi tai muu viiraus? Miksi kaiken pitää olla miehestä kiinni? Ettekö te pysty kiinnostumaan edes seksistä, ilman että miehen pitää siitä huolehtia? Luulisi että jo ihan oman itsetunnon ja ylpeyden kannalta olisi terveellistä osata normaaliin elämään kuuluvat asiat hyvin?
 
"pera"
Kiinni miehestä? Kaiken?
Nautin seksistä toki itsekseenkin.
En ole ihan varma mitä yrität sanoa. Jos olet taitava sängyssä ja teillä on hyvä seksielämä niin sehän on hieno homma teille. Onnittelut lienevät paikallaan vai?

Aiemmin kysyit "Miksi ei halua? ...ja jos ei halua niin miksi hänen tulisi haluta..".
Yleistäen voi todeta että mies ei ajattele noin. Mies haluaa ennen kuin on naista nähnytkään. Halu pistää miehen kiinnostumaan siitä mistä seksissä on kyse ja miten nainen toimii, jotta kaikki menisi tilaisuuden tullen mahdollisimman hyvin.

Tuo kuvaamasi nainen ei halua eikä välitä ennen kuin joku upea uros on hänet kellistänyt. Sitten maataan selällään ja odotetaan että mies tehtävänsä. Surullista on se että monilla homma ei etene tuosta mihinkään ja siinä koko ketjun pointti.
 
rrrw
[QUOTE="pera";29929074]Tuo kuvaamasi nainen ei halua eikä välitä ennen kuin joku upea uros on hänet kellistänyt.[/QUOTE]

Kellistänyt mihin? Ei naisen halu edellytä mitään kellistämistä.

...ja edellenkin jää vastaamatta siihen miksi naisen tulisi haluta ennen kuin ne halut on herätetty+

...tai miksi onnistunut seksi/parisuhde edellyttäisi sitä että naisen olisi ajateltava kuin mies?
... no ok tiettynlaista toistensa ajatusten ymmärtämistä onnistunut seksi/parisuhde vaatii ei välttämättä sitä että ajattelutapa olisi samanlaista.
 
"Nuuk"
Tämä pitää niin paikkansa. Naisten ongelmia ovat:
1) Karvarömpsä kelpaa miehille, vaikka makaisit kuolleena lahnana peiton alla pimeässä
2) Oma seksuaalinen halu heikko
3) Mies tulee, vaikka nainen ei tee mitään, jonka takia useimmat naiset eivät sitten todellakaan tee mitään

Tuossa alkuun.
 
"Kissu"
Kyllä aloittajan on syytä katsoa peiliin, jos ei naiset ole syttyneet. Tässäkin tapauksessa oikea mies saa naisessa kissapedon heräämään, mutta jos kyseessä on normaali suomalinen juntti joka ei paljon puhu eikä muutoinkaan ole emotionaalisesti naisen aaltopituudella, niin on aivan varma ettei sitä "kunnollista" seksiä naisilta saa. Kannattaa ap tyytyä vain siihen nyrkkikyllikkiin, se on aina niin seksikäs kuin käyttäjä itse haluaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
Hohhoi
Ja teidän muutamien ajatusmaailma on käsittämätön, kun yleistätte muutaman nimettömän kommentoijan sanomiset koskemaan puolta maailman väestöstä. Idioottimaista kuvitella että jokainen nainen on samanlainen, ja että kun yksi nainen sanoo jotain, niin se on yhtä kuin kaikkien naisten mielipide...
 
  • Tykkää
Reactions: Hermione Granger
"Pikkarainen"
[QUOTE="Ihmettelen";29912718]Miksi te naiset ette yhtään panosta sänkytouhuihin? Kokemukseni mukaan hyvin suuri osa naista on äärimmäisen passiivisia, puhumattomia ja osaamattomia. Ei edes osata sanoa mistä itse pitää, mutta silti odotetaan miehen pystyvän tyydyttämään hänet! Itse saan suurimmat kiksit siitä, että nainen saa ison O:n tai useampia ja siksi minusta tuntuu omituiselta ettei nainen kykene sen tyyppiseen kanssakäymiseen, että tälle luotaisiin riittävät mahdollisuudet.

Ehkä otsikon "valtaosa" on hieman provosoivasti kirjoitettu, koska otokseni on moniin muihin verrattuna varsin pieni eli alle 20 petikumppania, vaikka ikää reilusti yli 40. Nykyisin tosin avioliitossa, joten kokemusta ei todennäköisesti lisää tulekaan.[/QUOTE]



Itse olen 34.v
ja oivalsin tässä että juurikin nuorena koetut seksipuuhat vaikuttavat terveeseen seksuaali-identiteetin kehittymiseen. Että jos sinulla on poikia, opeta niitä kohtaamaan tyttö/ nainen asiallisesi ja lempeästi.
Olen 16. aloittanut melko aktiivisen seksielämän, rehellisyyden nimissä voin sanoa että poikaystäväni törröttävä kapine oli pitkään kummallinen ja kiinnostava, enkä ennen häneen tutustumista juurikaan selaillut lehtiä tai muutakaan. Olin aika viaton, oikeastaan, mutta en naivi. Hänelle nostan hattua: ei koskaan painostanut, uhakaillut , vaan antoi minulle mahdollisuuden hahmottaa itseäni.
Tähän väliin saatan mainita: olen ollut mukana kolmen kimpassa, nelistään, naisen kanssa, useamman naisen kanssa, mutta juu, oma mies ja hänen antama valta O, ei vielä kukaan ole osannut sitä päihittää.
Estottomuuteni seksissä on suhteessa itseni hyväksymiseen ja löytämiseen. Nainen on psykofyysinen kokonaisuus, ei ole irrallista seksielämää aivotoiminnasta. Kun siipan naama ottaa päähän, kannattaa pysytellä puutarhastani kaukana.
Jota ympyrä sulkeutusi, voin todeta että nainen on vaha miehen käsissä.

Ainakin minä olen, pidän perussetistä, perusmukavasta ja tyydyttävästä seksistä, ja varmaankin ihan siksi, ettei seksuaalisuuttani ole koskaan loukattu tai riistetty.
 
"mies1"
[QUOTE="Pikkarainen";29932005]Jota ympyrä sulkeutusi, voin todeta että nainen on vaha miehen käsissä.[/QUOTE]

Tuota näkemystä ei moni palstalla hyväksyne. Nainen on palstan enemmistöstä samanlainen kuin mieskin eikä mitään miehen muovattavaa.
 
"Pikkarainen"
Ja lisätäkseni: en usko olevani niin erillainen kuin muut naiset, mutta kun mieheni laittaa moottorini kuumaksi, se on hän joka laukeamipisteessä ulisee. Kyllä minäkin teen aloitteen, osaan kielikylvyt ja suhtaudun huumorilla, mutta paljon on kiinni siitä, mitä ennen seksiä tai seksialoitetta on tapahtunut. Ennen seksin aloittamista paras esileikki on se kun imuroit kämpän ja laitat saunan päälle. Olet ostanut jotain ihanaa naiselle ja nainen tekee kaikkensa, sillä sinä olet hänen uroksesnsa. En ymmärrä miten miehet eivät ole homanneet kuinka helppoa nainen on hurmata, mut ainakin :)
 
"akka"
Tän ketjun luettua tuli hirmuisen paha mieli. Se mikä pitäis olla kahden ihmisen välillä hienointa ja ihaninta onkin kamala sotatanner missä on lahnoja ämmiä jotka vaan makaa paikallaan ja haisee silakalle ja vastapuolena taas pienimulkkuiset miehet jotka ei ymmärrä naisen nautinnosta mitään eikä kiinnostakkaan muutakuin pumpata pallinsa tyhjäksi.
Seksi voi olla nautinnollista satunnaisen kertapanonkin kanssa mutta kyllä mä itse kuulun niihin naisiin joille se tunnepuoli on suuri osa sitä nautintoa ja veikkaan että niin kuuluu moni muukin.
Seksi on ihanaa ihmisen kanssa jota rakastaa ja seksi lähtee kuitenkin yläpäästä. Lähes jokainen seksikumppani pitää opettaa itselleen mieluisaksi, kukaan ei voi tietää mistä toinen tykkää jos ei sitä mitenkään ilmaise.
Ja noista kansallisuuksista vielä sen verran että turkkilaiset miehet on maailman huonoimpia rakastajia jotka ei ymmärrä naisen nautinnosta mitään. Turkkilasta miestä et voi opettaa naimaan, sen itsetunto ei kestä sitä. Turkkilainen mies on paras rakastaja aina. Omasta mielestään.
 
knoppis
[QUOTE="akka";29932062] Lähes jokainen seksikumppani pitää opettaa itselleen mieluisaksi, kukaan ei voi tietää mistä toinen tykkää jos ei sitä mitenkään ilmaise.
[/QUOTE]

Tämä ei palstafaktan mukaan pidä paikkaansa, vaan miehen on tunnistettava naisen hengityksestä, milloin tekee oikein. Ohjeen antaminen on täysin turn off ja osoittaa vain miehen onnetonta osaamista petipuuhissa.
 

Yhteistyössä