Huoh...
Todellakin, palaapa reaalielämään. Kuka on nyt puhunut siitä että mies tekee kylppäriremonttia? Keksit päästäsi jotain ihme skenaarioita joilla saat liioiteltua tämän jutun kauheutta. Eiköhän ole itsestäänselvää että jos mies tekee remonttia kotona ja nainen lähtee hakemaan pizzaa ruuaksi niin sillä reissulla ei poiketa kenenkään kanssa yhtään mihinkään. Vaan entäpä jos oma mies onkin vaikka kavereiden kanssa pelaamassa koripalloa. Miksei silloin voisi käydä jonkun kanssa vaikka sitten siellä pizzalla. Ja mistä kiskaisit tuon exän hehkuttelun ja nykyisen haukkumisen? Onko joku sanonut tekevänsä niin vai ihanko itse puhut miehellesi noin?Alkuperäinen kirjoittaja takaisin reaalielämään:Sinulla ei taida olla ihan oikeasti ihan oikeita kokemuksia vakavasta ihmissuhteesta, jota rakennetaan loppuelämää varten? Siihen ei kuulu Jormat eikä Jaanat, muuta kuin yhteisiksi tuttaviksi.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmmm...:Jos minä lähden kaupungille ilman miestäni (oletan tämän tarkoittavan siis shoppailemista, niin silloin menen juuri ilman miestäni), lähden yleensä jonkun kaverini kanssa, josta mieheni tietää etukäteen. Jos törmään jossakin kaupassa johonkin, saatan sopia hänen kanssaan tapaamisesta tai ainakin totean, että soitellaan ja katsellaan, sillä en nyt muista ulkoa mieheni aikatauluja. Jos ex tempore menenkin sitten siellä kaupungilla syömään sen Jorman kanssa, niin totta kai sanon siitä miehelleni, kerron, että törmäsin kaupungilla Joreen ja käytiin pizzalla. Mieheni ei tuumaisi siitä sen kummempaa kuin että "mitäs Jorelle kuului". Me luotamme toisiimme ja tiedämme, että pizzan syönti tarkoittaisi vain pizzan syöntiä, eikä mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja kotihengetär 38v:Niin. Entä jos minä lähtisin kaupungille ja tapaisin siellä tällaisen Pizzajorman tai ihan vain pelkän Jorman ilman pizzaakin niin, pitäisikö mun siitä ilmoittaa miehelleni vai ei? Ellen ilmoita, ja treffaan näin "salaa" tämän jorman, entäs jos joku näkeekin meidät siellä kahvilassa, esim. appiukkoni tai mieheni sisko, joka asuu kaupungissa?
Salaa vai ei?
Ovatko ihmiset "petturiluonteita", kun pitävät täysin viatonta tapaamista - ainakin usean tämän ketjun viestin perusteella - maailmanluokan syntinä?
Kun minä lähden yksin shoppailemaan, sovitaan yleensä kuka syö ja missäkin etukäteen.
Jos mies esim. jäsi kotiin jatkamaan kylppäriremppaa, ja minä luuhaisin shoppailun sijaan jonkun ex-hoitoJoren kanssa pizzalla, tuntisin itseni melkoiseksi roistoksi. Menisinkö sitten kylmän pizzan kanssa kotiin ja selittäisin, kuinka kivaa mulla oli tämän jonkun ex-ex-kikkelinkantotelineen kanssa? ja sähän tykkäät tästä frutti di maresta, mä voin laittaa mikroon?
Et usko kun meillä oli hauskaa pitkästä aikaa, se oli niin freesin näkönen, miten sulla muuten sujuu toi remppa, eikö ne vanhat kaakelit nyt vieläkään ole pois seinästä, mitä sä olet oikeen tehnyt?
Täytyy sanoa että todella kiitollinen olen siitä että olen onnistunut välttämään kaltaistesi ihmisten tapaamisen. Keskustelutaito pyöreä 0 ja sen lisäksi vielä hiukan vainoharhainen.