Jep, jep...eli on ihan ok toivoa poikaa, jonka kanssa kalastella, mutta ei tyttöä, jonka kanssa shoppailla...vai miten se nyt meni?Tämä viimeinen litannia oli koko ketjun paras kommentti. Kyllä ne kaverit ja ystävät ihan luonnostaan löytyy, ettei tarvi tyttöjä sen takia toivoa että niistä ne shoppailukaverit sais
Miksi me ylipäätään tehdään lapsia. Siksi, kun me halutaan. Ollaan näet itsekkäitä paskoja. Mä haluan tehdä lapseni kanssa jotakin ja niistä nyt sitten satuin mainitsemaan sen shoppailun. Haluaisin mieluusti harrastaa lasteni kanssa koiria ja heppapuuhatkin ois ihan jees.
Toki pojatkin voi shoppailla, hevostella ja harrastaa koirien parissa, mutta sen perusteella mitä itse olen nähnyt, niin aika vähissä on ne pojat.
Mä en halua tyttöä jotta saisin itselleni shoppailuseuraa. Vaan mä haluaisin tehdä tyttäreni kanssa yhdessä jotakin kivaa...jotain ns. tyttöjen juttuja. Haluaisin myös käydä tyttäreni kanssa kasvohoidossa ja kampaajalla. Antaa hänelle siis aikaa äidin kanssa, tyttöjen juttuja tehden.
Jonkun logiikka riittää tämän asian ymmärtämiseen, toisen ei.