Sehän on meidän itsenäisyyden The Icon....
Ja mahtava stoori muutenkin!
Tuleekos tänään se uudempikin versio?
Tuleekos tänään se uudempikin versio?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Näyttäisivät Indepenceday leffan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:mä meinasin hajota tuhansiin murusiin kun tulin tähän porukoille eikä tääl näy ykkönen eikä kakkonen ja jäi sit jokavuotinen tuntematon sotilas katsomatta |O meillä se kuuluu itsenäisyyspäivään niinkun linnanjuhlienkin katsominen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja kuha:mä meinasin hajota tuhansiin murusiin kun tulin tähän porukoille eikä tääl näy ykkönen eikä kakkonen ja jäi sit jokavuotinen tuntematon sotilas katsomatta |O meillä se kuuluu itsenäisyyspäivään niinkun linnanjuhlienkin katsominen![]()
niin kuuluu. Ja ei varmaan pahaa tee jonkun joskus katsoa tuota tuntematonta ja miettiä mieten ne miehet verellään maksoi sen että tässä nyt istutaan kirjoittelemassa suomen kielellä tätä eikä millään venäläisillä aakkosilla ja kenties tiukasti sensuroidulle palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:kuvastaa hyvin nykysukupolvea ettei "jakseta" tai "viitsitä" katsoa elokuvaa, joka mielestäni melko realistisesti kuvastaa veteraanien taistelua meidän (myös sinun) puolestamme! Ei niiltä teinipojuilta kysytty haluavatko viettää nuoruusvuotensa rintamalla.. nykyään on onneksi varaa valita ja voi rutista jopa siitä miten elokuva Suomen Historiasta pilaa arvokkaan Itsenäisyyspäivän!!
Alkuperäinen kirjoittaja Beck:Näistä mielipiteistä tulee itselle mieleen, että koska en ole kyseistä filmiä nähnyt/katsonut niin en arvostaisi veteraaneja. Ja tämähän ei pidä paikkaansa tosiaankaan; tottavie minä arvostan heidän tekoja ja itsenäisyyspäivää vietämme asiaan kuuluvalla hartaudella. Itseä vaan ei mustavalkea elokuva kiinnostanut, ja onneksi tuossa telkkarissa on off-nappi ettei tarvinnut katsella. Onneksi sentään sen verran olen itseäni sivistänyt että kirjana olen tuntemattoman lukenut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:Näyttäisivät Indepenceday leffan.![]()
miten se liittyy SUOMEN itsenäisyyteen?
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:kuvastaa hyvin nykysukupolvea ettei "jakseta" tai "viitsitä" katsoa elokuvaa, joka mielestäni melko realistisesti kuvastaa veteraanien taistelua meidän (myös sinun) puolestamme! Ei niiltä teinipojuilta kysytty haluavatko viettää nuoruusvuotensa rintamalla.. nykyään on onneksi varaa valita ja voi rutista jopa siitä miten elokuva Suomen Historiasta pilaa arvokkaan Itsenäisyyspäivän!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastakysymys ap:lle; miksi ei esitettäisi??Joka kerta kun kuulen Veteraanin iltahuudon laulettuna (yleensä veteraanin hautajaisissa jäljellä olevat oman paikkakunnan veteraanit laulavat) minulta pääsee itku...
Joo ja meillä 5-v huutaa kun tulee maammelaulu, että Kimi Räikkösen laulu tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Niin, ja miks aina urheilukilpailujen palkintojenjaossa soitetaan Maamme-laulu eikä välillä vaikka Sinistä ja valkoista? :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo ja meillä 5-v huutaa kun tulee maammelaulu, että Kimi Räikkösen laulu tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Niin, ja miks aina urheilukilpailujen palkintojenjaossa soitetaan Maamme-laulu eikä välillä vaikka Sinistä ja valkoista? :headwall: :headwall: :headwall:
![]()