Miksi tissiliivejä tehdään a-kupillisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla suhteelisen pienet rinnat mutta nännit taas ihan kivan kokoiset joten ilman liivejä törrötäis paidan läpi enkä todellakaan tykkäsi siitä. Ihmisarvo kärsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
"onneks" sulla ei oo A-kuppi :hug:

Emmä tätä alotusta tehnyt ilkeyttäni, vaan ihan ihmetyksen vuoksi. Mä en pitäs liivejä jos olis sopivan pienet rinnat.

No sitten kannattais i ihmetellä ihan itekseen, jos vertaa niin, et monella miehelläkin on isommat, kuin a-kupit :whistle:

Ja tuollainen kommentti varmasti saa jokaisen a-kupin omistajan reagoimaan :whistle:

Tais kaikki pienitissiset suuttua kun otettiin asia jotenkin väärin. Mun mielestä liivien pitäminen on epämukavaa, oisin tyytyväinen a-kupin tisseihin, koska sillon EN TARVITSISI LIIVEJÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei vaan mä osaan käyttää aivojani.

No vastaa nyt sitten neiti aivo.

Sullehan on tuolla jo vastattu, mutta ei ne vastaukset kelpaa sulle. Ei ne A-kupin rinnat nyt mitkään pelkät nännit ole eikä välttämättä kiintiät. Eli kyllä sitä tukea halutaan ja samalla nänni peittyy. Monet pienikuppiset liivit on topattuja eli lisämuotoja tulee samalla.

Mutta tuskin tämäkään sulle kelpaa.

Tais kaikki pienitissiset suuttua kun otettiin asia jotenkin väärin. Mun mielestä liivien pitäminen on epämukavaa, oisin tyytyväinen a-kupin tisseihin, koska sillon EN TARVITSISI LIIVEJÄ!

Edelleen, mulla on isot tissit ja kyllä muakin ärsyttää tämän kaltaiset alootukset ja sitten vielä sitä samaa veemäistä tyyliä jatketaan muissa viesteissä.

Asia otetaan väärin, kun se ilmaistaan väärin-tahalleen

Alkuperäinen kirjoittaja karpaloinen:
Mulla suhteelisen pienet rinnat mutta nännit taas ihan kivan kokoiset joten ilman liivejä törrötäis paidan läpi enkä todellakaan tykkäsi siitä. Ihmisarvo kärsisi.

No tämä on hyvä syy. Eli hyviä syitä löytyy. Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

Edelleen, mulla on isot tissit ja kyllä muakin ärsyttää tämän kaltaiset alootukset ja sitten vielä sitä samaa veemäistä tyyliä jatketaan muissa viesteissä.

Taitaa veemäisyys olla sun korvien välissä, ei alooottajaaas.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä ja sokia:
Onko a-kupillaisilla miehiä? kiihottuuko miehet pelkästään nänneistä?

Mulla on mies, mutta se järjesti mulle b-kupit :whistle:

Edit. Koska täällä on aina riski, että nämä kaivetaan vuoden päästä esiin niin lisään huomautuksen, ettei mulla ole silikoneja. Ennen kuin unohdan ja menen nukkumaan.

Taitaa veemäisyys olla sun korvien välissä, ei alooottajaaas.

No kyllähän se onkin ihan normaalia sanoa, että miehilläkin on isommat rinnat. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Asia otetaan väärin, kun se ilmaistaan väärin-tahalleen

Peesi tähän, mutta ap räköttää nyt että se veemäisyys on vain mun korvien välissä. :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap sanoo hyvää yötä:
No kyllähän se onkin ihan normaalia sanoa, että miehilläkin on isommat rinnat. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Mene maate.

Voi koita nyt ap kestää se, että sä et saa ketään sun puolelle tuolla sun tyylillä! :laugh:

Sin tyyli onkin aina parempi. Heippa.

No kyllä scarletin tyyli on puhtaasti parempi ku tuo siun
"miehilläkin on isommat"
"Tais kaikki pientissiset suuttua"

Ehkä kannattaa yrittää sanoa asia paremmin, ettei loukkaa kettään ;)

Moi ap, minulla on isohko A, pienehkö B, ja tarvitsen kyllä liivejä. Rintani olivat sellaiset ketunnokanmalliset, "pitkät", eli tarvitsevat kyllä tukea jo pelkästään kävellessä. Tilanne huonontui rintojeni osalta ensimmäisen lapsen synnyttyä, eli rinnat eivät oikein kasvaneet missään vaiheessa, mutta lörpähtivät entistä enemmän. Ei nyt ne ketunnokat ovat lapaset, ja vaikka pienet ovatkin, ne näyttävät ikäviltä ilman liivejä sekä kävellessä/juostessa/hyppiessäv tuntuu kipua.

A-kupin rintojakin on siis erimallisia, kaikki eivät ole semmoisia näpsäköitä pallonpuolikkaita... Harva on siis, luulisin.

Onhan noita AA-kuppisiakin, ja luulisin, että heilläkin se rintojen rakenne vaatii liivien käyttöä.

Tässä nuo cheryllin tissit on kuin mun, paitti mun on pienemmät ja roipahtaneemmat.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=44786&c=5

no mulla on ollu a-kupit mut en ois voinu kuvitellakkaan olevani ilman liivejä. mulla oli kuitenkin aatissiläiseksi sen verran rintaa tai jotain nahkaa siinä (vaikkei roikkuneet) et kyl ne tukee rintaa ne tissiliivit. jos laitto jonku baaritopinkin ni ilman rintsikoita näytti et mulla on vain lauta, vaikka laittokin sellaset rintsikat missä ei edes ollu toppauksia ni se sai näyttään et mulla jopa on somat pienet pyöret tissit ;)

Yhteistyössä