Miksi tänne kirjoittaa lähinnä tietyntyyppiset ihmiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluisin mennä johonki oikein punavihreiden miinoittamalle palstalle vähän persuunnuttamaan porukkaa.

Ne oikeasti järkevät ihmiset ovat muualla kuin täällä tai tuolla kuvitteellisella punaviherpalstalla. Eipä tällä palstalla kovin usein mikään punavihertrolli heitä kapuloita rattaisiin. Pääosin tää on persupesua ja olkiukkoilua. Sitten jos joku puhuu ihan neutraalisti esim. ma muista etc. niin se laitetaan heti johonkin zaatananzuvakki-koriin. Tietenkään mustat eivät tätä ihan noin suoraan sano.

Kannattaisi mennä heittämään ennemmin persusaarnaa johonkin neutraaliin ympäristöön. Saattaisit sinäkin huomata, että sieltä tulee ihan järkeviä argumenttejä.

Mutta niinhän ette tee, koska mukavampi pitää se mielikuva siitä vauhkopäisesti feminisistisestä vihervasssarilepsosta.

No selvää on, että tämä palsta on varsinainen persukupla. Aika ajoin tänne hyökkää jotain vierailijoita tai hetkellisiä nikkejä pistelemään puhki sitä kuplaa. Mutta yleensä luikkivat aika pian pois. Mitä tätä keskustelua katsonut, niin tuntuu siltä, että jos erilaisia ajatuksia täällä esittää, niin aika nopeasti käydään kimppuun. Ja sitten jos tarpeeksi fiksusti joku kirjoittaa, niin vaietaan kuoliaaksi. Suoraan sanoen eipä tänne kauaa kukaan täysijärkinen eri mielipiteitä edustava kirjoita. Syntyykö tästä sitten palstalaisille sellainen mielikuva, että vain persumaisen ajattelun edustajat voivat olla järkeviä?
Kyllä täällä on tilaa ihan kaikenlaisille kirjoittajille. The more the merrier!❤️

Itse voi päättää antaako jonkin mielipiteen tai viestin vaikuttaa itseensä kuten yllä annoit ymmärtää, tai pahoittaako mielensä ja luikkii pois…

Missäs säkin oot käyny aukomassa päätäs? Vihreässä Langassa?
Otan mielelläni lähikontaktia myös eri mieltä oleviin. Ja jos tunnet sukupuolijaon vihreissä, ymmärrät että tuo on siellä minulle mukavinta.

maidon käytön vastustusta Ranskassa
r

Ne oikeasti järkevät ihmiset ovat muualla kuin täällä tai tuolla kuvitteellisella punaviherpalstalla. Eipä tällä palstalla kovin usein mikään punavihertrolli heitä kapuloita rattaisiin. Pääosin tää on persupesua ja olkiukkoilua. Sitten jos joku puhuu ihan neutraalisti esim. ma muista etc. niin se laitetaan heti johonkin zaatananzuvakki-koriin. Tietenkään mustat eivät tätä ihan noin suoraan sano.

Kannattaisi mennä heittämään ennemmin persusaarnaa johonkin neutraaliin ympäristöön. Saattaisit sinäkin huomata, että sieltä tulee ihan järkeviä argumenttejä.

Mutta niinhän ette tee, koska mukavampi pitää se mielikuva siitä vauhkopäisesti feminisistisestä vihervasssarilepsosta.
Olisiko sinulla antaa vinkkinä joku hyvä alusta missä kunnioitetaan vielä sananvapautta kuten täällä?

Oletteko koskaan miettineet miksi kirjoittaessanne jotain asiallista moderaattori ei julkaise kirjoitustanne? Liian asiapitoinen ketju ei herätä keskustelua vaan se katoaa kaikkien muiden aloitusten mereen. On saatava aikaan vastaanasettelua ja mielipide-eroja koska sehän ylläpitää juuri tällaisia keskustelupalstoja.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Oletteko koskaan miettineet miksi kirjoittaessanne jotain asiallista moderaattori ei julkaise kirjoitustanne? Liian asiapitoinen ketju ei herätä keskustelua vaan se katoaa kaikkien muiden aloitusten mereen. On saatava aikaan vastaanasettelua ja mielipide-eroja koska sehän ylläpitää juuri tällaisia keskustelupalstoja.
Olen huomannut.

Olen ihmetellyt, että miksi tänne ei kirjoita juuri kukaan akateeminen? Ennen mielestäni oli monenlaista porukkaa, mutta nykyään ainakin tuo ryhmä loistaa poissaolollollaan. Missä ihmeessä kaikki ne isoissa kaupungeissa asuvat akateemiset naiset on? EIkä niillä oo vaan aikaa vai mistä kiikastaa? Ja onko joku toinen keskustelupalsta, jossa tuota porukkaa olisi enemmän?

Mun mielestä olisi hauskaa jos olisi mahdollisimman erilaisia ihmisiä. Toki täälläkin on laidasta laitaan, mutta kuitenkin tuntuu, että maaseutu yliedustettuna.
harmaat vittuilijat on karkoittanut suurimman osan entisistä jäsenistä

Jos haluaa pysyä hyvällä tuulella, kannattaa jättää kirjoittaminen väliin tällä palstalla.
Anna-lehden palsta lakkautettiin vuosi sitten ja osa kirjoituksista siirrettiin tälle palstalle.
Muutama kirjoittaja sinnitteli täällä jonkin aikaa ja sitten jätti tämän palstan vakiokirjoittajille.
Olen oppinut varomaan ja karttamaan ilkeintä torailijaa. Hän tuntuu olevan tuulella käypä ja kai joskus pahoittelee töksäyksiään.
Monella palstailijalla on kovia kokemuksia elämässään ja he ovat kertoneet niistä avoimesti.
Akateemisuutta palvotaan Suomessa liikaa. Tärkeintä palstailussa on luku- ja kirjoitustaito.
Sain luettua Helmen sisar-kirjan. Lukihäiriöinen taiteen opiskelija keskeytti opintonsa taidekoulussa ja lähti etsimään juuriaan. Matkalla hän löysi oman tyylin tehdä taidetta.
Haaveilin nuorena taiteen alasta. Minua olisi sukulaiset pitäneet hulluna, jos olisin lähtenyt alalle.
En olisi tippaakaan onnellisempi, jos olisin kitunut apurahoilla ja saanut mainetta.
Perunat porisevat kattilassa. Pieni ja yksinkertainen elämä entisenä yksinhuoltajana on parasta.
Arvostan elämääni kahden akateemisen tyttären äitinä. Repikää siitä ivaa ja pilkkaa kuka siihen tuntee tarvetta. Häpeä-ketjun perustin, kun Echo ei sietänyt juttujani. Minäkään en siedä hänen tuotoksiaan.

Ei välttämättä eikä poisteta viestiä. Näistä mä puhun.
No sitten ne mahtuu sananvapauteen.

Kiusaaminen on perseestä ja siihen pitää puuttua. Sosiaalinen paine on paras tapa. Kun kaikki muut ringissä osoittaa sormella kiusaajaa niin kiusaaminen usein loppuu siihen.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos haluaa pysyä hyvällä tuulella, kannattaa jättää kirjoittaminen väliin tällä palstalla.
Anna-lehden palsta lakkautettiin vuosi sitten ja osa kirjoituksista siirrettiin tälle palstalle.
Muutama kirjoittaja sinnitteli täällä jonkin aikaa ja sitten jätti tämän palstan vakiokirjoittajille.
Olen oppinut varomaan ja karttamaan ilkeintä torailijaa. Hän tuntuu olevan tuulella käypä ja kai joskus pahoittelee töksäyksiään.
Monella palstailijalla on kovia kokemuksia elämässään ja he ovat kertoneet niistä avoimesti.
Akateemisuutta palvotaan Suomessa liikaa. Tärkeintä palstailussa on luku- ja kirjoitustaito.
Sain luettua Helmen sisar-kirjan. Lukihäiriöinen taiteen opiskelija keskeytti opintonsa taidekoulussa ja lähti etsimään juuriaan. Matkalla hän löysi oman tyylin tehdä taidetta.
Haaveilin nuorena taiteen alasta. Minua olisi sukulaiset pitäneet hulluna, jos olisin lähtenyt alalle.
En olisi tippaakaan onnellisempi, jos olisin kitunut apurahoilla ja saanut mainetta.
Perunat porisevat kattilassa. Pieni ja yksinkertainen elämä entisenä yksinhuoltajana on parasta.
Arvostan elämääni kahden akateemisen tyttären äitinä. Repikää siitä ivaa ja pilkkaa kuka siihen tuntee tarvetta. Häpeä-ketjun perustin, kun Echo ei sietänyt juttujani. Minäkään en siedä hänen tuotoksiaan.
Äläpä höpsöttele. Tännehän jäi monta Annalaista - sinäkin!😍

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä