Tukussa vastaavat tuotteet maksaa yleensä aina enemmän kuin kaupoissa.Ihmisten tulisi yhdistäytyä ja käydä tukussa, näin pääsee halvalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tukussa vastaavat tuotteet maksaa yleensä aina enemmän kuin kaupoissa.Ihmisten tulisi yhdistäytyä ja käydä tukussa, näin pääsee halvalla.
Riippuu millaisia määriä ostat?Tukussa vastaavat tuotteet maksaa yleensä aina enemmän kuin kaupoissa.
Ja dg? Sä oot hörhö, my dear.Yrität tässä tehdä diaknoosia Kilttiksestä.
Miksi et kysy suoraan sen sijaan että vain arvailet?
Mielestäni diagnoosi ei saa määritellä sitä millaista palvelua saat kaupasta.
Olen joka päivä asiakaspalvelun palveltavana ja huomaan valtavasti puutteita ja olen täynnä parannusehdoituksia. Usein välitän tämän eteen päin reglamaation tai muun muodossa.
Millaisen diagnoosin minusta keksit?![]()
Pitää ostaa jatkuvasti ja isoja määriä kerralla, tyyliin kymmenillä tuhansilla vuodessa, että voi saada jotain alennusta. Tukkukaupat on tarkoitettu HoReCa-toimijoille ja ne haluaa isoja asiakkaita.Riippuu millaisia määriä ostat?
En ole itse huomannut että olisivat kalliimpia.
Toki yksittäisi tuotteita saattaa olla, mutta vain yksittäisiä.
Prisma on saanut joskus noottia joistain äärimmäisen halvoista.
Oikeasti tuotteissa on älyttömät katteet!
Lapsellinen ja naiivi.Yrität tässä tehdä diaknoosia Kilttiksestä.
Miksi et kysy suoraan sen sijaan että vain arvailet?
Mielestäni diagnoosi ei saa määritellä sitä millaista palvelua saat kaupasta.
Olen joka päivä asiakaspalvelun palveltavana ja huomaan valtavasti puutteita ja olen täynnä parannusehdoituksia. Usein välitän tämän eteen päin reglamaation tai muun muodossa.
Millaisen diagnoosin minusta keksit?
Mitä asiatonta se myyjä teki, herra kermainen pebanterimme?Taitaa pointti mennä vähän ohi. Jos joku haluaa hyötyä minusta niin hän myös käyttäytyy. Aina. Huonon palvelun hyväksyn mutta tiuskiminen ja asiattomuudet johtaa siihen että kärry tai kori jää siihen paikkaan ja poistun myymälästä. Daamini on opetettu sama ihan lapsesta lähtien. Kukaan ei pääse rahastamaan meitä ja vielä vittuilemaan päälle.
Tämä aspa tiuski. Paikallisen ruokakaupan myymäläpäällikkö vitsaili daamini tamponeista.Mitä asiatonta se myyjä teki, herra kermainen pebanterimme?
Lähetin ja vastaanotin kannattaa virittää samalle taajuudelle.Tämä aspa tiuski. Paikallisen ruokakaupan myymäläpäällikkö vitsaili daamini tamponeista.
Taitaa pointti mennä vähän ohi. Jos joku haluaa hyötyä minusta niin hän myös käyttäytyy. Aina. Huonon palvelun hyväksyn mutta tiuskiminen ja asiattomuudet johtaa siihen että kärry tai kori jää siihen paikkaan ja poistun myymälästä. Daamini on opetettu sama ihan lapsesta lähtien. Kukaan ei pääse rahastamaan meitä ja vielä vittuilemaan päälle.
Nimenomaan. Sen takia Lidlillä ja Tokmannilla menee lujaa ja Stockmann sen sijaan on menossa konkkaan.Kuluttaja päättää mitä täällä myydään ja miten! Tästä ei ole kahta sanaa.
Ja dg? Sä oot hörhö, my dear.![]()
Te olette omasta tahdostanne orjia ja hyökkäätte sellaisen kimppuun joka yrittää ajaa teidän etuja.Lapsellinen ja naiivi.
Ainut mitä rivikansalainen voi tehdä, on olla äänestämättä Kokoomusta.Te olette omasta tahdostanne orjia ja hyökkäätte sellaisen kimppuun joka yrittää ajaa teidän etuja.
How ever, koska ette tätä edes ymmärrä
niin teidän dg on ameeba.![]()
Ja taas on työpaikkoja vähemmän.Nimenomaan. Sen takia Lidlillä ja Tokmannilla menee lujaa ja Stockmann sen sijaan on menossa konkkaan.
Mjoo, pointti tuli selväksi.Elämässä ei koskaan saa laittaa kaikkia munia samaan koriin. Pitää olla monessa suunnassa ystäviä: töissä, naapurustossa, harrastuksissa. Puolisoon lämpimät välit, hyvät välit sukulaisiin.
Koska jos jokin osa-alue pettää (esim.eukko lähtee lätkimään/töissä joku on oikeesti tyly), ne muut osa-alueet kannattelee.
Jos meikästä tulee sellainen että katson jokaista kassan tai aspan yrmyilyä, niin mulla on silloin liian vähän elämää.
Stockalla menee huonosti koska ne ei kouluta henkilökuntaa työhönsä. Vanhemmat myyjät on hyvin osaavia ja ammattitaitoisia mutta nuoret ja nykyään myös osa esimiehistä on samaa tasoa kuin missä tahansa muualla.Nimenomaan. Sen takia Lidlillä ja Tokmannilla menee lujaa ja Stockmann sen sijaan on menossa konkkaan.
Koska asiakkaat eivät ole valmiita maksamaan palvelusta. Jatkuvasti saa kuulla valitusta ylihintaisista tuotteista ja miten samaa tavaraa saa halvemmalla netistä.Stockalla menee huonosti koska ne ei kouluta henkilökuntaa työhönsä. Vanhemmat myyjät on hyvin osaavia ja ammattitaitoisia mutta nuoret ja nykyään myös osa esimiehistä on samaa tasoa kuin missä tahansa muualla.
Vaatteet ei ole ylihintaisia jos hinta näkyy laadussa ja ne kestää vastaavasti pidempään.Koska asiakkaat eivät ole valmiita maksamaan palvelusta. Jatkuvasti saa kuulla valitusta ylihintaisista tuotteista ja miten samaa tavaraa saa halvemmalla netistä.
Tapahtui jossain snadin keskustan Seppälässä, mutta sinä olit silloin vielä vaipoissa joten en syytä tietenkään sinuaPienellä koulutuksella sinustakin saa ihan hyvän aspan.
Kaikkihan me aspoja ollaan omilla aloillamme.
Minä olin opiskeluaikoina Seppälässä ja Stoccalla myymässä rättejä.
Palan halusta kuulla sinun Suomessa saamaasi huonoa palvelua!
Muutkin - kertokaa!
Tuo Seppälän keissi!Tapahtui jossain snadin keskustan Seppälässä, mutta sinä olit silloin vielä vaipoissa joten en syytä tietenkään sinua
Oli aika paljon jonoa sillä hetkellä ainokaiselle (nais)kassalle. Hän ei muutenkaan oikein sopinut kaavaan, paremminkin Neuvostoliiton silloiseen kuulamörssäriryhmään. No naama oli kuin elefanttinaaraan se ja hän mielenosoituksellisesti änkesi rivakasti ihmisten vaatteita kassiin ja paiskoi niitä pöydälle. Ihmiset katselivat ihan silmät pyöreenä touhujaan ja aikuisemmatkin olivat kuin kusi sukassa.
No olin aika nuori silloin ja en avannut suutani. Mutta tänä päivänä aivan varmasti olisin huomauttanut asiasta esim näin:
-”Tiedätkö kuka olen”
-”En”
-”Olen työnantajasi”
Ja sitten on vielä yksi todella pöyristyttävä ravintolakokemus. Se tarjoilija kohteli kaikkia tasapuolisen töykeästi. Silloin valitin samantien paikanpäällä hoville, hän jopa kertoi että on muualtakin tullut palautetta. Mekin huomattiin daamin kanssa naapuripöydissäkin ihmeteltiin käyttäytymistä. Voisin lyödä vetoa että se oli hänen viimeinen työpäivänsä. Ilmeisestikin mt-ongelmia oli.
Saatiin ihan kivat etusetelit ja tultiin jonkun viikon kuluttua takaisin syömään oikeinkin hyvinTietysti ensin tarkistettiin ettei kyseinen nainen ole vuorossa.