Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musta oli aika mielenkiintoista joku vuosi sitten, kun olin töissä paikassa jossa oli lapsia hoidossa ja paikan pomo kauhisteli kuin työhaastattelussa oli käynyt joku jolla oli täitä. Ja sekin painotti sitä, että jos on täitä niin ei pidä huolta hygieniasta. Ja ei, silloin mulla ei ollut vielä ollut täitä mutta mäkin sentään tiesin, ettei sillä ole hygienian kanssa mitään tekemistä. Pistää vaan aina silmään nuo kun todetaan pätevänä, että ihan oikein kun on täitä kun ei hygieniasta huolehdi.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Niin mutta jos niitä on, niin kai silloin tarvitaan sitä hygieniaa ja siivoamista, että ne saa pois? Ja jos sitä ei tee, levittää edelleen ja uudelleen niihin, joilla oli mutta kenties saivat ne pois. Eikö silloin ole kyse siitä hygieniasta?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Toki, mutta tämä pomo painotti sitä, että saastaiset ihmiset saa täitä.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Täit tarttuu helpoiten puhtaisiin ja hentoihin suomalaislasten hiuksiin. Koska niissä on niin kiva elää... ei ole todellakaan kyse saastaisuudesta tms. päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Täit tarttuu helpoiten puhtaisiin ja hentoihin suomalaislasten hiuksiin. Koska niissä on niin kiva elää... ei ole todellakaan kyse saastaisuudesta tms. päinvastoin.
No näinpä, mutta silti yhä edelleenkin moni ajattelee toisin. Men tajua miksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Se johtuu taas siitä, että monilla on tuo sivistyksen taso Suomessa aika alhainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Se johtuu taas siitä, että monilla on tuo sivistyksen taso Suomessa aika alhainen![]()
Okei, siinähän se tuli. I rest my case![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:No minusta tuo ei ollut ollenkaan kivasti sanottu, olipa vitsi tai ei. Tiedättekö te kaikista niistä asioista, joitten kanssa ette ole joutuneet tekemisiin? Teillä on sivistystä sitten vissiin enemmän :/
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mä tiedän monista asioista joiden kanssa en ole henk.koht. joutunut tekemisiin, mutta se johtuu mun avoimen uteliaasta luonteestani.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:No niin minäkin, mutten minä menisi sen mukaan arvioimaan muitten sivistystasoa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mä tiedän monista asioista joiden kanssa en ole henk.koht. joutunut tekemisiin, mutta se johtuu mun avoimen uteliaasta luonteestani.
No niin minäkin, mutten minä menisi sen mukaan arvioimaan muitten sivistystasoa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Tässä täikysymyksessä en lähtisi syyttelemään toisia epähygieenisiksi... kun täit ei johdu siitä, on sitten susta kivaa tai ei.
Joka ihmeen lapusssa kun koulusta ja kerhoista tulee ja lastenkasvatuslehdessä on juttuja täistä ja jokaisessa lukee, että ei johdu hygieniasta.