Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja :olen työni puolesta ollut siellä pienten puolella päiväkodissa useamman vuoden ja voin sanoa että kyllä säälitti ne reppanat jotka sinne tuotiin aamuvarhaisella tutti ja rätti kainalossa välillä niin armottomassa räkätaudissa kuin ikinäkään. En ole koskaan, missään muussa työelämän vaihessa, eri ikäisten kanssa työskenneltyäni nähnyt niin armottomia infektiokierteitä kuin niillä pienillä n. vuoden ikäisillä siinä päiväkotiryhmässä. Syliä he kaipasivat paljon, sitä on vaikea antaa kaikille, pahimmat huutajat saivat eniten huomiota ja "kiltimmät" jäivät pakosti vähemmälle huomiolle. Hoitakaa ne pienenne siellä kotona, saatte itse huomata ne ihanat pikku askeleet kehityksessä joita hoitajat huomaavat joka päivä. Eikä se elämä niin autuasta välttämättä ole kun töihin "pääsee", poissaoloja tulee väkisinkin ja töihin ja hoitoon on aamulla lähdettävä, oli sitten nukuttu tai valvottu yö takana.
Minä myös olin päikkytätinä hetken. Kun saavuin paikalle minua nuhdeltiin lasten halaamisesta!!! :O sitä ei saanut tehdä koska silloin lapset KIINTYY LIIKAA muihin kuin vanhempiinsa. Niimpä, miksiköhän??? No missä välissä ja kuka sit ehtii halaan muutakin kuin hyvän yön halin? :´(
Tämäkin varmasti riippuu paikasta.. just erästä kys paikan hoitajaa jututin,niin sanoi että pienimmät saavat kaikkeni eniten huomiota.. et käytännössä yks hoitaja on yhtä tai kahta näin pientä varten..