miksi suomenleijona korut, farkut ja kaksiväriset hiukset on muka paha yhtälö ? siis äiti ihmiselle

  • Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti
satunnainen lukija
Alkuperäinen kirjoittaja bdt :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että venäläiset naiset osaavat keskimäärin pukeutua naisellisemmin kuin suomalaiset. Hametta, avonaista puseroa,korkeaa korkoa. Kyllä se on naisellisempaa.
Viime kesänä olin lomalla Puolassa enkä ole missään nähnyt niin paljon niin kauniita naisia kuin siellä. Kaikki oli timmejä (ainoat ylipainoiset katukuvassa oli turisteja, kuten minä) ja suht vähäpukeisia olematta lainkaan halvan oloisia. Todella tyylikkäitä nuoria ja vanhempiakin naisia sulassa sovussa verhoutuneiden nunnien kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hassu juttu kun ajattelee et suomessa on ihmisiä, joiden mielestä se suomileijona koruna on "VAIN" koru. Ensinnäkin se on ruma ja miehekäs koruksi, ja toiseksi täytyy olla käsittämättömän sivistymätön ettei tiedä sen taustaa tai kontekstia. Niitä käyttävät ei todellakaan ole ihmisiä joiden kanssa halua kaveerata.
ilmeisesti sinä et tiedä mikä suomileijonan tausta on....
 
vieras
itänaapureiden naisten pukeutuminen ja itsensä puunaaminen on sosiaalinen pakko, eikä perustu vapaaehtoisuuteen. Suomessa on vapaus valita se, miltä näyttää, koska täällä naisen ei ole pakko näyttää kauniilta saadakseen ja pitääkseen varakkaan miehen ja näin ollen elättää itsensä.
kylmä fakta nyt vain on se että esimerkiksi venäjällä ja täällä mainitussa puolassa naisen asema on edelleen melko pitkälle riippuvainen miehen asemasta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja killi:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Yäk, kamala yhtälö kelle vaan. Tulee väkisin mieleen kovaääninen suoooomileijona juntti.
mikäs mä oon ku mulla on punaiset rastat saparolla. Farkkuhame mustat legginsit ja musta hihaton t-paita vieläpä rautaristi kaulassa :wave: nii joo ja huuli- ja nenärengaskin löytyy

LOKEROIKAAHAN MUTKIN :D

ps. ei apllä ollenkaan paha yhtälö mun mielestä :wave:
Wannabe-lepakko
:LOL:
 

Yhteistyössä