satunnainen lukija
Viime kesänä olin lomalla Puolassa enkä ole missään nähnyt niin paljon niin kauniita naisia kuin siellä. Kaikki oli timmejä (ainoat ylipainoiset katukuvassa oli turisteja, kuten minä) ja suht vähäpukeisia olematta lainkaan halvan oloisia. Todella tyylikkäitä nuoria ja vanhempiakin naisia sulassa sovussa verhoutuneiden nunnien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja bdt :Olen samaa mieltä kanssasi siitä että venäläiset naiset osaavat keskimäärin pukeutua naisellisemmin kuin suomalaiset. Hametta, avonaista puseroa,korkeaa korkoa. Kyllä se on naisellisempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............