miksi suomenleijona korut, farkut ja kaksiväriset hiukset on muka paha yhtälö ? siis äiti ihmiselle

  • Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Siksi koska palstamammat ovat päättäneet sen olevan junttia. Kuten myös tiskiharja roikkumassa pesualtaan yläpuolella, keltainen vessapaperi, siniset sohvat jne ovat junttia kuulema. :xmas: :LOL:
Kyl tuo on päätetty jossain ihan muualla kuin tällä palstalla tuo leijona-asia.:D

Ei tää palsta nyt niiiin vaikutusvaltainen ole, vaikka sä tietenkin modena näin toivoisit.
Voi kuule :xmas:

Täällähän nää jotkut mammat niin tohkeissaan puhuvat junttiudesta, että pakkohan on olla :LOL:
Mammat sitä ja mammat tätä. Taidat nyt esittää jotain kunnollista palstalaista.
Sarkasmi ei pure, vai? :whistle:
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja heja sverige:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
älä nyt vaan sano että pitäis käyttää sirppiä ja vasaraa punasella pohjalla :whistle:
Onko joku pakko julistaa isänmaallisuuden astetta millään koruilla??
ite en käytä mitään koruja, eikä takaraivoon ole tatuoitu suomileijonaa.
leijona on leijona eikä siinä mitään junttimaista ole jos ei käyttäjä siitä junttimaista tee.
=)
AP, susta saa kuvan juntista, sellasesta harakasta jonka mies on joku lippalakki jätkä joka ajaa perästä korotetulla autolla pillurallia.

päätön: Sä oot juntti ilman leijonaakin. Ootsä joku namusetä vai mitä täältä haet? Jos saa udella.
:LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei kai se oo. Mut tulee mieleen, et on rasisti, juntti ja asuu lähiössä. Sori, siis en meinaa et olisit, mut tulee mieleen tosta ulkonäkökokonaisuudesta.
Sama tulee mieleen. Aika juntihkoa/rasismia ja WT-lähiömeininkiä.
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Siksi koska palstamammat ovat päättäneet sen olevan junttia. Kuten myös tiskiharja roikkumassa pesualtaan yläpuolella, keltainen vessapaperi, siniset sohvat jne ovat junttia kuulema. :xmas: :LOL:
Kyl tuo on päätetty jossain ihan muualla kuin tällä palstalla tuo leijona-asia.:D

Ei tää palsta nyt niiiin vaikutusvaltainen ole, vaikka sä tietenkin modena näin toivoisit.
Voi kuule :xmas:

Täällähän nää jotkut mammat niin tohkeissaan puhuvat junttiudesta, että pakkohan on olla :LOL:
Mammat sitä ja mammat tätä. Taidat nyt esittää jotain kunnollista palstalaista.
Sarkasmi ei pure, vai? :whistle:
Ai sarkasmi, no nyt tekisi mieli nauraa. Ei taida ihan olla hanskassa? Mitä, palstamamma?
 
tiitu the redhead
just. jos on verkkarit on itsestään huolehtimaton ja tyylitön, jos on farkut niin teini... ja mikähän siellä kaulassa saisi roikkua jos ei risti, leijona eikä nimikoru ? ! kaikilla pitäisi varmaan olla ruskea tukka nutturalla, ei muita koruja kuin kihlasormus ja vaatteena kukkamekko ja terveyskengät. voi itku teidän kanssa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ai sarkasmi, no nyt tekisi mieli nauraa. Ei taida ihan olla hanskassa? Mitä, palstamamma?
Eipä se taida juuri tällä hetkellä olla.

Tai sitten vika on sun ruudun toisella puolella? :xmas:

Miksi pitää yrittää olla ilkeä koko ajan? Kiksejä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:
just. jos on verkkarit on itsestään huolehtimaton ja tyylitön, jos on farkut niin teini... ja mikähän siellä kaulassa saisi roikkua jos ei risti, leijona eikä nimikoru ? ! kaikilla pitäisi varmaan olla ruskea tukka nutturalla, ei muita koruja kuin kihlasormus ja vaatteena kukkamekko ja terveyskengät. voi itku teidän kanssa...
hyvin sanottu :flower:
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ai sarkasmi, no nyt tekisi mieli nauraa. Ei taida ihan olla hanskassa? Mitä, palstamamma?
Eipä se taida juuri tällä hetkellä olla.

Tai sitten vika on sun ruudun toisella puolella? :xmas:

Miksi pitää yrittää olla ilkeä koko ajan? Kiksejä?
Kiksejä! =)
 
heheh
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:
just. jos on verkkarit on itsestään huolehtimaton ja tyylitön, jos on farkut niin teini... ja mikähän siellä kaulassa saisi roikkua jos ei risti, leijona eikä nimikoru ? ! kaikilla pitäisi varmaan olla ruskea tukka nutturalla, ei muita koruja kuin kihlasormus ja vaatteena kukkamekko ja terveyskengät. voi itku teidän kanssa...
hyvin sanottu :flower:
aivan ja maailman pitää olla mustavalkoinen?
Koruja ja tyylejä on muitakin kuin nuo luettelemasi....
 
ahaa
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ai sarkasmi, no nyt tekisi mieli nauraa. Ei taida ihan olla hanskassa? Mitä, palstamamma?
Eipä se taida juuri tällä hetkellä olla.

Tai sitten vika on sun ruudun toisella puolella? :xmas:

Miksi pitää yrittää olla ilkeä koko ajan? Kiksejä?
no enpä mäkään tajunnu että toi oli sarkasmia...
 
tiitu the redhead
Alkuperäinen kirjoittaja heheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:
just. jos on verkkarit on itsestään huolehtimaton ja tyylitön, jos on farkut niin teini... ja mikähän siellä kaulassa saisi roikkua jos ei risti, leijona eikä nimikoru ? ! kaikilla pitäisi varmaan olla ruskea tukka nutturalla, ei muita koruja kuin kihlasormus ja vaatteena kukkamekko ja terveyskengät. voi itku teidän kanssa...
hyvin sanottu :flower:
aivan ja maailman pitää olla mustavalkoinen?
Koruja ja tyylejä on muitakin kuin nuo luettelemasi....
esim. mitä ? jos vaalea, kaksivärinen, punainen ja musta ovat ns "white trashia", marimekko on lähiömammaa, farkut ja hameet teini-äitiä niin mitä jää jäljelle ? no ruskea tukka ja kukkamekot tietysti
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:
just. jos on verkkarit on itsestään huolehtimaton ja tyylitön, jos on farkut niin teini... ja mikähän siellä kaulassa saisi roikkua jos ei risti, leijona eikä nimikoru ? ! kaikilla pitäisi varmaan olla ruskea tukka nutturalla, ei muita koruja kuin kihlasormus ja vaatteena kukkamekko ja terveyskengät. voi itku teidän kanssa...
Ei farkut välttämättä ole teinit, mutta tietyn iän jälkeen kannattaa miettiä, minkälaiset ne farkut on =) Tummansiniset, siistit farkut on ihan eri asia ku "muodikkaasti rikkirevityt" vaaleat farkut joista vilkkuu peppu ja vatsamakkara.

Kaulassa vois roikkua vaikkapa joku oikea koru jos sinne jotain pitää laittaa. Ristiä voi toki pistää jos siihen lahkoon kuuluu. Nimikoru sopii alle 13-vuotiaalle.

Hiuksilla voi tehdä paljonkin ilman, että lainaa niiltä alle 16-vuotiailta ideoita =) Nutturaa on monen sorttista, blondi voi olla vähän naturellimpi blondi, jos haluaa kahta väriä niin kannattaa laittaa sitten raitoja, ei yläkertaa ja alakertaa.

Tai siis tietenkin jokainen pukeutuu miten haluaa, mutta silloin kannattaa ottaa huomioon se, että sä annat tietynlaisen kuvan itselles ulkomaailmalle pukeutumisellas. Jos sua ei haittaa, että se mielikuva ei ole kaikista ruusuisin niin siitä vaa, leijonakorut helisemään. Niin ja jos et kauheesti kunnioita suomen vaakunaa.

Mä tykkään ite hirrrrrrrrrrrveesti goottivaatteista ja sellasesta romanttisesta goottityylistä, mutta mä en halua ihmisten lokeroivan mua sen perusteella deppailevaksi musiikkifriikiksi joka käyttää neljä tuntia päivässä ulkonäkönsä ylläpitoon. Mä pukeudun mieluiten suht neutraalisti, jotta mun persoonallisuus pääsis esille eikä joutuis mun ulkonäön varjoon. Mä pukeudun niinku normaalit ihmiset pukeutuu, aika valtavirran mukana, ja tilanteen mukaan.
 
ylläolevalle...
no entäs tämä, mikä olen : punainen, vartalomyötäilevä paitis hiukan levenevin hihoin, mustat farkut, mustat korkonilkkurit, kaulassa pieni hopeinen tähti, isot hopeiset korvarenkaat, kirkkanpunainen tukka ja punaiset kimaltavat kynnet. luokittele jos pystyt :D
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja ylläolevalle...:
no entäs tämä, mikä olen : punainen, vartalomyötäilevä paitis hiukan levenevin hihoin, mustat farkut, mustat korkonilkkurit, kaulassa pieni hopeinen tähti, isot hopeiset korvarenkaat, kirkkanpunainen tukka ja punaiset kimaltavat kynnet. luokittele jos pystyt :D
Sä haluat näyttää erikoiselta, ilman kuvaa paha sanoa onnistuuko vai näytätkö kampaamon Tuirelta joka hurahti astrologiaan.
 
muumimamma
no millainen sitten on äiti joka käyttää pitkiä hameita, pyöräilyhousuja, puukenkiä, sydän-riipusta, ei meikkaa arkena ja omaa ruskeat hiukset vaalein raidoin , ei omista käsilaukkua vaan tunkee kaiken taskuihin/hoitolaukkuun ja omistaa muutaman tatuoinnin ?!
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja ylläolevalle...:
no entäs tämä, mikä olen : punainen, vartalomyötäilevä paitis hiukan levenevin hihoin, mustat farkut, mustat korkonilkkurit, kaulassa pieni hopeinen tähti, isot hopeiset korvarenkaat, kirkkanpunainen tukka ja punaiset kimaltavat kynnet. luokittele jos pystyt :D
Sä haluat näyttää erikoiselta, ilman kuvaa paha sanoa onnistuuko vai näytätkö kampaamon Tuirelta joka hurahti astrologiaan.
minä näytän kuule hemmetin hyvältä :D
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:
no millainen sitten on äiti joka käyttää pitkiä hameita, pyöräilyhousuja, puukenkiä, sydän-riipusta, ei meikkaa arkena ja omaa ruskeat hiukset vaalein raidoin , ei omista käsilaukkua vaan tunkee kaiken taskuihin/hoitolaukkuun ja omistaa muutaman tatuoinnin ?!
Sun nimimerkin veroinen, ainakin ulkonäöltä :D Paitsi ruskeat hiukset vaalein raidoin.. Toivottavasti ei ole sellaiset erottuvat maalarinraidat.
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja ylläolevalle...:
no entäs tämä, mikä olen : punainen, vartalomyötäilevä paitis hiukan levenevin hihoin, mustat farkut, mustat korkonilkkurit, kaulassa pieni hopeinen tähti, isot hopeiset korvarenkaat, kirkkanpunainen tukka ja punaiset kimaltavat kynnet. luokittele jos pystyt :D
Sä haluat näyttää erikoiselta, ilman kuvaa paha sanoa onnistuuko vai näytätkö kampaamon Tuirelta joka hurahti astrologiaan.
minä näytän kuule hemmetin hyvältä :D
No sitten. Tarpeeksi kauniilla menee mikä vaan.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja ylläolevalle...:
no entäs tämä, mikä olen : punainen, vartalomyötäilevä paitis hiukan levenevin hihoin, mustat farkut, mustat korkonilkkurit, kaulassa pieni hopeinen tähti, isot hopeiset korvarenkaat, kirkkanpunainen tukka ja punaiset kimaltavat kynnet. luokittele jos pystyt :D
Sä haluat näyttää erikoiselta, ilman kuvaa paha sanoa onnistuuko vai näytätkö kampaamon Tuirelta joka hurahti astrologiaan.
minä näytän kuule hemmetin hyvältä :D
No sitten. Tarpeeksi kauniilla menee mikä vaan.
luulen että kimaltavat meikit ja kymmenet korut tekisivät minusta sen tuuren... kuka hitto onkaan :D ei, kynnet saa kimaltaa muttei naama ja isojen korvisten kanssa ei ikuna mitään hehtaarikoruja kaulaan..
 
myy
nää on hauskoja. mikäs mä olen sitten :
juuri nyt vaaleat puolipitkät hiukset, pisamat pahimmillaan , ripsaria, vaalean sin. farkut, missy elliotin adidaksen mallistosta musta puolipitkä "mekko" (enemmänkin joku tunika mallinen, kireä yläosa ja löysä alhaalta ) kenkinä vansseja tai conversen all stareja ja kaulassa roikkuu pitkässä nauhassa oranssi riipus.
 

Yhteistyössä