Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Ai,mä kun oon tähän asti luullut että venälaiset naiset pukeutuu melko usein noin,tietenkin ilman sitä leijonakorua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Paitsi sehän on ihan suomalainen tyyli =)
Kiitos taas tästäkin yleistyksestä. Pitäisikö nyt alkaa kertoa, mikä on venäläinen tyyli (vai oliko se virolainen?). En taida viitsiä alentua, ei ole kauhean kohteliasta.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Miksi kiitos?En mitään pahaa sanonut,sanoin vaan suoraan mielipite,en tykkä,enkä ainakaan laita itselle ikinä mitään tollaista,mä tykkän jooko että olisi jotain naisellinen vaikka ranskalainen/italialainen tyyli tai sitten sellainen naisellinen ja ihan nuorekas.Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Kiitos taas tästäkin yleistyksestä. Pitäisikö nyt alkaa kertoa, mikä on venäläinen tyyli (vai oliko se virolainen?). En taida viitsiä alentua, ei ole kauhean kohteliasta.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
mä en nyt viitti sanoa pahasti,mutta venäläiset pukeutuu välillä liian niukasti ja toinen voi ällötys sitä hajuveden määrää :xAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Miksi kiitos?En mitään pahaa sanonut,sanoin vaan suoraan mielipite,en tykkä,enkä ainakaan laita itselle ikinä mitään tollaista,mä tykkän jooko että olisi jotain naisellinen vaikka ranskalainen/italialainen tyyli tai sitten sellainen naisellinen ja ihan nuorekas.Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Kiitos taas tästäkin yleistyksestä. Pitäisikö nyt alkaa kertoa, mikä on venäläinen tyyli (vai oliko se virolainen?). En taida viitsiä alentua, ei ole kauhean kohteliasta.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Mutta sano vaan ei mulle pahaa mieltä tulee miten venäläiset pukeutu
vaikka noin http://msk.nightparty.ru/foto/ofsession/one/londonmsk_hippiechic_08aug09/1724467Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:mä en nyt viitti sanoa pahasti,mutta venäläiset pukeutuu välillä liian niukasti ja toinen voi ällötys sitä hajuveden määrää :xAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Miksi kiitos?En mitään pahaa sanonut,sanoin vaan suoraan mielipite,en tykkä,enkä ainakaan laita itselle ikinä mitään tollaista,mä tykkän jooko että olisi jotain naisellinen vaikka ranskalainen/italialainen tyyli tai sitten sellainen naisellinen ja ihan nuorekas.Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Kiitos taas tästäkin yleistyksestä. Pitäisikö nyt alkaa kertoa, mikä on venäläinen tyyli (vai oliko se virolainen?). En taida viitsiä alentua, ei ole kauhean kohteliasta.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Myöskin vetyperoksidiblondit on tuttu näky sen kamalan juurikasvun kera :x
No ei kai,ihan normaalisti ne pukeutu,mutta hajuuvedestä en huomannut mitään tollaista että olisi kauhea määrä,ihan normaalisti,mäkin sen jok apäivää laitanAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:vaikka noin http://msk.nightparty.ru/foto/ofsession/one/londonmsk_hippiechic_08aug09/1724467Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:mä en nyt viitti sanoa pahasti,mutta venäläiset pukeutuu välillä liian niukasti ja toinen voi ällötys sitä hajuveden määrää :xAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Miksi kiitos?En mitään pahaa sanonut,sanoin vaan suoraan mielipite,en tykkä,enkä ainakaan laita itselle ikinä mitään tollaista,mä tykkän jooko että olisi jotain naisellinen vaikka ranskalainen/italialainen tyyli tai sitten sellainen naisellinen ja ihan nuorekas.Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti:Kiitos taas tästäkin yleistyksestä. Pitäisikö nyt alkaa kertoa, mikä on venäläinen tyyli (vai oliko se virolainen?). En taida viitsiä alentua, ei ole kauhean kohteliasta.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Kyllä se leijonakoru,sekä puna ja vaalea tukka sekä farkut,en mä ainakaan tykkä yhtään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Niin mikä ei ole naisellista sun mielestä,leijonakoruko?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mun mielestä se on kauhee :x :x ei yhtään naisellista
Myöskin vetyperoksidiblondit on tuttu näky sen kamalan juurikasvun kera :x
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että venäläiset naiset osaavat keskimäärin pukeutua naisellisemmin kuin suomalaiset. Hametta, avonaista puseroa,korkeaa korkoa. Kyllä se on naisellisempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Mun mielestä keskivertosuomalaisnainen pukeutuu aika huonosti Ja naiset tosiaan usein käyttävät aika miehekkäitä vaatteita. Monella on myös lyhkäsethiukset. Täällä ajatellaan tasa-arvon olevan pitkälti naiseuden kieltämistä... Ei voi kannattaa tasa-arvoa jos näyttää seksikkäältä naiselta Toisaalta taas on paljon, varsinkin nuorten keskuudessa, liikaan "seksikkyyteen" luottavia jotka lipsuvat hutsahtavan puolelle.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Näin on kyllä jossain näkee sellaista ja näin monta kerta myös monta venäläistä ketkä pukeutu kun neuvostolitosta suoraan,ne on onneks kaikki yleensä kenelle on yli 40,mutta kyllä nuoretkin löytyvät.Alkuperäinen kirjoittaja bdt :Olen samaa mieltä kanssasi siitä että venäläiset naiset osaavat keskimäärin pukeutua naisellisemmin kuin suomalaiset. Hametta, avonaista puseroa,korkeaa korkoa. Kyllä se on naisellisempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Mutta onneksi Pietarin kaduilla näkee kyllä paikallisilla naisilla loafereita paksulla pohjalla, rasvaisia hiuksia ja fleecejä.
Yleisemmin kuitenkin naisellista enemmän kuin meillä suomalaisilla siskoilla.
Syytä en tiedä, näin se vain on.
Mutta, tämä on pakko lisätä että suomisisko kyllä pitää ihonhoidosta ja hygieniastaan paremman huolen kuin itänaapurin tytöt, jos yleistää saa vähän.
Joo ehkä mä oon vaan ollut väärässä paikassa väärään aikaan ja kyllä suomineitokin osaa haista hielle jos niikseen tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Näin on kyllä jossain näkee sellaista ja näin monta kerta myös monta venäläistä ketkä pukeutu kun neuvostolitosta suoraan,ne on onneks kaikki yleensä kenelle on yli 40,mutta kyllä nuoretkin löytyvät.Alkuperäinen kirjoittaja bdt :Olen samaa mieltä kanssasi siitä että venäläiset naiset osaavat keskimäärin pukeutua naisellisemmin kuin suomalaiset. Hametta, avonaista puseroa,korkeaa korkoa. Kyllä se on naisellisempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Mutta onneksi Pietarin kaduilla näkee kyllä paikallisilla naisilla loafereita paksulla pohjalla, rasvaisia hiuksia ja fleecejä.
Yleisemmin kuitenkin naisellista enemmän kuin meillä suomalaisilla siskoilla.
Syytä en tiedä, näin se vain on.
Mutta, tämä on pakko lisätä että suomisisko kyllä pitää ihonhoidosta ja hygieniastaan paremman huolen kuin itänaapurin tytöt, jos yleistää saa vähän.
Hygieniasta en sano mitään,kun aika harvinainen venäläinen tai virolainen nainen ei pitää hygieniasta,mun mielestä ne pitäävät joskus liiankin,vaikka mun sisko sekä mun yks kaveri,joka ei tajua mitä jos on edes pieni finni tai selulitti
Täytyy todeta, että itsekin kannatan enemmän tällaista naisellista italia/ranska-tyyppistä pukeutumista mieluummin, kuin jätkämäistä suomileijona-lookkia.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Miksi kiitos?En mitään pahaa sanonut,sanoin vaan suoraan mielipite,en tykkä,enkä ainakaan laita itselle ikinä mitään tollaista,mä tykkän jooko että olisi jotain naisellinen vaikka ranskalainen/italialainen tyyli tai sitten sellainen naisellinen ja ihan nuorekas.
Hetkonen. Vain Bad Bitch oli sun kanssa eri mieltä!! Tai jaksoi edes yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Tarkoitin, että kiitos yleistyksestä, kun sanoit, että tuo ap:n on suomityyli.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Että kun te haukutte mun tyyli täällä kokoajan sekä miten venäläiset pukeutu (kun huoraat ja vaikka mitään) niin mun ei saa sanoa mitään,mutta kun mä kerran sanoin että se ei ole naisellista mun mielestä,mutta eikö se näin että kuitenkin aika monet naiset tykkä pukeutua kun miehet Suomessa,vaikka se ei ole haukkuminen ei vaan mun tyyli,niin,heti kun mä jotain sanoin heti kaikki suttuivat ja heti on pitää sanoa että venäläiset sitten.............
Vielä "Kiitos"-paita päälle, niin jopas on puhtaaksiviljelty juntti esiteltynä.Alkuperäinen kirjoittaja piitu:kyselee mamma jolla suomenleijonat korvissa ja puna-vaalea tukka + farkut jalassa ja poolo päällä
Wannabe-lepakkoAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mikäs mä oon ku mulla on punaiset rastat saparolla. Farkkuhame mustat legginsit ja musta hihaton t-paita vieläpä rautaristi kaulassa :wave: nii joo ja huuli- ja nenärengaskin löytyyAlkuperäinen kirjoittaja viera:Yäk, kamala yhtälö kelle vaan. Tulee väkisin mieleen kovaääninen suoooomileijona juntti.
LOKEROIKAAHAN MUTKIN
ps. ei apllä ollenkaan paha yhtälö mun mielestä :wave:
No sun tapauksessa se on aika lailla yksi ja sama mitä sulla on päällä. Naamaansa ja sieluansa kun ei ihan tuosta noin vain voi muuttaa ja kuten tällä palstalla tunnetusti tiedetään, ei sulla ole kumpikaan siitä kauneimmasta päästä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei sillä oo mitään merkitystä onko äiti vai vaikka koira. Tuo yhdistelmä näyttää juntilta ihan jokaisen päällä. Itse en kehtaisi pukeutua edes naamiaisiin noin.