V
vierailija
Vieras
Vellihousu.Ei se sinne tule
Lähdenkin Kremliin, siellä se lymyää
tai tutisee hulppeassa linnassaan, eristäytynyt on aikalailla muista
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vellihousu.Ei se sinne tule
Lähdenkin Kremliin, siellä se lymyää
tai tutisee hulppeassa linnassaan, eristäytynyt on aikalailla muista
Kerro lisää tästä Putinin laajentumissuunnitelmasta?Venäjä ei ole missään nurkassa. Sillä on isoja laajentumissuunnitelmia, niin isoja että eihän niitä kukaan järkevä ihminen/valtio voi hyväksyä.
No huhujen mukaan moldova olisi seuraava. Mut ne tuli ukrainan puoleltaKerro lisää tästä Putinin laajentumissuunnitelmasta?
Näkisin että Venäjä on ajettu nurkkaan eikä Venäjän kanssa ole toimittu edullisesti.
Ja näin on toimittu jo pitkään.
En usko että syy on siitä, onko kelvannut vai ei. Asioita on mennyt pieleen jo hyvän aikaa.No eipä kelvanneet suurudenhullulle Putinille!
Lakkaa jo jakamasta ymmärrystä sille!
En usko että syy on siitä, onko kelvannut vai ei. Asioita on mennyt pieleen jo hyvän aikaa.
Etkö koe tarvetta ymmärtää miksi tällaista voi tapahtua tai miten tällaista voitaisiin välttää?
Minulle ei riitä, että haukutaan Putinia, Venäjää rivissä ja julistetaan sotaa. Mitä hyötyä siitä on?
En halua sotia, siinä kuolee viattomia ihmisiä.
Venäjä ei ole missään nurkassa. Sillä on isoja laajentumissuunnitelmia, niin isoja että eihän niitä kukaan järkevä ihminen/valtio voi hyväksyä.
Näkisin että Venäjä on ajettu nurkkaan eikä Venäjän kanssa ole toimittu edullisesti.
Ja näin on toimittu jo pitkään.
Ja jotta TAAS ei syntyisi väärinkäsityksiä niin laitetaan TAAS: en ole Venäjän puolella, olen isänmaallinen suomalainen. En ole Venäjän trolli, enkä halua harastaa seksiä Venäjän presidentin kanssa, enkä ole hänen tyttöystävä, vaimo/orja tai mikään muukaan. En myöskään ole isänmaan petturi joten minua ei tarvitse hirttää. jne jne.
(Tästä edellisestä pitäisi tehdä vakioviesti jokaisen viestini perään?)
Ja miksi ne nyt piirittää Kiovaa? Sehän on kaukana sieltä minne menivät "puolustamaan omiaan"Missä asiassa Putin on ajettu nurkkaan ja missä asioissa olisi hänen kanssaan pitänyt neuvotella?
Minulla on nyt aukko asiaan?
Saksa haaveilee lebensraumista idässä.Putin haaveilee suurvenäjästä, jopa Neuvostoliiton ja tsaarin ajan Venäjästä. Siinä sulle syytä. Miksi rikollista ei pitäisi haukkua? Mulla ei riitä ymmärrystä sellaiselle.
Ei kai ryssä mitään Ukrainan perämettää ala piirittämään.Ja miksi ne nyt piirittää Kiovaa? Sehän on kaukana sieltä minne menivät "puolustamaan omiaan"
Ei saa haukkua Putinia, hyi!
" Ukrainan sisäministeriön mukaan vuorokauden aikana on kuollut 33 siviiliä Venäjän iskuissa. Kuolleiden joukossa on myös kaksi lasta."
Siinähän olisi on vaarana ydinsota. Uskotoko että Putinille on ihan sama vaikka sellainen alkaisi?Venäjä ei ole missään nurkassa. Sillä on isoja laajentumissuunnitelmia, niin isoja että eihän niitä kukaan järkevä ihminen/valtio voi hyväksyä.
Ymmärrys ja hyväksyminen ei ole sama asia.Riittääkö sinun ymmärrys myös muita rikollisia kohtaan?
Ymmärrys ja hyväksyminen ei ole sama asia.
Jotta voidaan toimia edullisesti, pitää osata ymmärtää asioita.
Ei saa haukkua ma muja, vaikka ovat tappaneet suomalaisia. Yksittäistapauksia kaikki.
Ymmärrys ja hyväksyminen ei ole sama asia.
Jotta voidaan toimia edullisesti, pitää osata ymmärtää asioita.