vieras
No naura ihan rauhassa, jos tulee iso hätä ja apua tarvii nopeasti niin totta kai mä ambulanssin soitan, mutta jos ei ihan lanssia tarvii tilata niin enköhän mä mieluummin aja ihan ite omalla autolla. Pikkusen eri asia näille joilla ei ole autoa tai ajokorttia, ja jotkut saattaa mennä taksillakin.Alkuperäinen kirjoittaja haha:mua naurattaa aina tää ajokuntoisuuteen vetoaminen.. kaikilla ei ole edes ajokorttia, millä luulet sen avun hätätilanteessa tulevan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma homma että minulle ole aikuisten alkoholin käytöstä jäänyt mitään traumoja, pari saunakaljaa saattoi äiti ottaa, so what? Ja uutena vuotena vähän useammankin ja mökillä oltiin suvun kesken eikä meitä lapsia haitannut kun aikuiset seurajuomana napanderia ottivat, meno pysyi aina siistinä ja meistä lapsista pidettiin aina huoli ja ihan varmasti oli äidit seuraavana aamuna meille aamupalaa laittamassa.
Nyt kun itse olen äiti, en ota tippaakaan lasten ollessa saman katon alla koska haluan pysyä ajokunnossa jos vaikka lapsille sattuu jotain etc.
Mikä siinä muuten on niin paha jos haluan pysyä ajokunnossa??