Miksi se ulkoinen kauneus merkitsee sinulle niin paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Voi jee:
ulkoisesti kauniisiin sitten kannattaa tutustua..? Voi peijoona mitä juttua : )

kuka niin väitti? Kaikkiin voi tutustua, mutta ulkoinen kauneus merkitsee vain niiden ihmisten kohdalla joita ei tunne, viimeistään silloin kun ihmisen tuntee niin sillä ei ole mitään väliä.

Mulle se ei oikeasti merkitse.

Ja mulla pää toimii niin, että pitämistäni henkilöistä etsin hyviä piirteitä ja ne taas, joista en pidä, näyttävät todellisuutta vastenmielisemmiltä.

Mulle on ihan sama miltä mun ystävän ja kaverit näyttävät, en valitse heitä ulkonäön perusteella vaan ihan muista syistä. Itse kuitenkin haluan näyttää hyvältä ja kulutan rahaa ja aikaa ulkonäköni eteen. Jokaisen oma asia, mutta mulla on näin. Ja mulle ulkonäkö on tärkeä asia, jos tunnen itseni kauniiksi se nostaa itstuntoani ja mulla on parempi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi jee:
en sitten yhtään. Mutta ei sen välilä. Moikka taas! : )

No kun ap kysyy, että miksi kauneus merkitsee niin paljon. Niin vastasin, että ei se merkitse niiden kanssa joita tunnen. En kelaa, että onko ne nättejä vai ei.

Ne ihmiset, joita mä en tunne on eri juttu. Niistä mä näen, onko ne kauniita vai ei, mutta ei sillä ole sillä tavalla merkitystä muuten kuin että rekisteröin, että joku on hirveän kaunis, ei se sen ihmisen arvoon mitään tee.