V
vieras
Vieras
Miten niin muka oma asia, jos myrkyttää lastaan?! Onko sekin oma asia, jos pahoinpitelee lapsiaan? Eikö siihenkään saisi puuttua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cata:Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:No parempi myöhään kun ei milloinkaan. Koita saada apua oikeasti ongelmiisi, niitä sinulla tuntuu todella olevan. Otappa puheeksi vaikka tuo alkoholin liika käyttö, nimittäin sinulla tuntuu olevan ihan todellinen ongelma tämän asian suhteen, jos et edes odotus aikana kykene olemaan ryppäämättä!!
Kuka on sanonut, että odotusaikana ryyppään? Mua kyrsii ihan hirveästi sun kaltaiset ihmiset, jotka jaksaa puuttua toisten tekemisiin tollasaella vimmalla. Minä poltan silloin kun huvittaa ja juon silloin kun huvittaa ja teen ihan mitä huvittaa ja siksi mulla onkin aina hauskaa.
No niinhän annoit itse ymmärtää. Minä en jaksa tuollaisen kanssa alkaa täällä inttämään, sillä tiedän olevani oikeassa, apua tunnut todella tarvitsevan. Sinulla taitaa olla paha olla itselläsikin tuon asian kanssa. Toivotan nyt sinulle käkkärä hyvää yötä ja toivon että saat selvyyden noihin ongelmiisi. Ja muista, että aikuisena ihmisenä ja vanhempana omia mielihaluja ei aina voi asettaa etusijalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:No parempi myöhään kun ei milloinkaan. Koita saada apua oikeasti ongelmiisi, niitä sinulla tuntuu todella olevan. Otappa puheeksi vaikka tuo alkoholin liika käyttö, nimittäin sinulla tuntuu olevan ihan todellinen ongelma tämän asian suhteen, jos et edes odotus aikana kykene olemaan ryppäämättä!!
Kuka on sanonut, että odotusaikana ryyppään? Mua kyrsii ihan hirveästi sun kaltaiset ihmiset, jotka jaksaa puuttua toisten tekemisiin tollasaella vimmalla. Minä poltan silloin kun huvittaa ja juon silloin kun huvittaa ja teen ihan mitä huvittaa ja siksi mulla onkin aina hauskaa.
No niinhän annoit itse ymmärtää. Minä en jaksa tuollaisen kanssa alkaa täällä inttämään, sillä tiedän olevani oikeassa, apua tunnut todella tarvitsevan. Sinulla taitaa olla paha olla itselläsikin tuon asian kanssa. Toivotan nyt sinulle käkkärä hyvää yötä ja toivon että saat selvyyden noihin ongelmiisi. Ja muista, että aikuisena ihmisenä ja vanhempana omia mielihaluja ei aina voi asettaa etusijalle.
AINA voi asettaa omat mielihalut etusijalle! Sitä kutsutaan viisaudeksi, tiesitkös kultaseni. Hyvää yötä vain cacca sinullekin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:No parempi myöhään kun ei milloinkaan. Koita saada apua oikeasti ongelmiisi, niitä sinulla tuntuu todella olevan. Otappa puheeksi vaikka tuo alkoholin liika käyttö, nimittäin sinulla tuntuu olevan ihan todellinen ongelma tämän asian suhteen, jos et edes odotus aikana kykene olemaan ryppäämättä!!
AINA voi asettaa omat mielihalut etusijalle! Sitä kutsutaan viisaudeksi, tiesitkös kultaseni. Hyvää yötä vain cacca sinullekin.
kyllähän kikkare nyt vitsikkääksi rupeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta miks te polttavat odottajat ette sitten kännää? eihän siitäkään välttämättä mitään tule sikiölle...
Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:Alkuperäinen kirjoittaja cata:No parempi myöhään kun ei milloinkaan. Koita saada apua oikeasti ongelmiisi, niitä sinulla tuntuu todella olevan. Otappa puheeksi vaikka tuo alkoholin liika käyttö, nimittäin sinulla tuntuu olevan ihan todellinen ongelma tämän asian suhteen, jos et edes odotus aikana kykene olemaan ryppäämättä!!
No niinhän annoit itse ymmärtää. Minä en jaksa tuollaisen kanssa alkaa täällä inttämään, sillä tiedän olevani oikeassa, apua tunnut todella
tarvitsevan. Sinulla taitaa olla paha olla itselläsikin tuon asian kanssa. Toivotan nyt sinulle käkkärä hyvää yötä ja toivon että saat selvyyden noihin ongelmiisi. Ja muista, että aikuisena ihmisenä ja vanhempana omia mielihaluja ei aina voi asettaa etusijalle.
kyllähän kikkare nyt vitsikkääksi rupeaa.
KIKKARA. Etkö oikeasti osaa lukea?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta miks te polttavat odottajat ette sitten kännää? eihän siitäkään välttämättä mitään tule sikiölle...
Tää nyt on jo pikkusen kaukaa haettua.
(En kylläkään oo ikinä tupakoinut, mut vastasin nyt tähän silti.)
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Ja toki maailmassa tapahtuu paljon pahempiakin asioita vauvoille, lapsille, miehille, naisille, mutta eihän se tarkoita sitä, että tällainen asia pitäis vaan olan kohtautuksella ohittaa. Vai tarkoittaako? Ei mun mielestä ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja anna:Ja toki maailmassa tapahtuu paljon pahempiakin asioita vauvoille, lapsille, miehille, naisille, mutta eihän se tarkoita sitä, että tällainen asia pitäis vaan olan kohtautuksella ohittaa. Vai tarkoittaako? Ei mun mielestä ainakaan.
Ei tietenkään tarkoita, mutta henkilökohtaisesti mä en jaksa olla kiinnostunut jonkun raskaana olevan naisen tupakoinnista, saatika sitten käyttää energiaani siitä vaahtoomiseen. Mut kiva et joku jaksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta miks te polttavat odottajat ette sitten kännää? eihän siitäkään välttämättä mitään tule sikiölle...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mirena04 ja annu82: aika köyhää taitaa teidänkin elämä olla, kun jaksatte täällä roikkua ja jopa asiaan kommentoida![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mirena04 ja annu82: aika köyhää taitaa teidänkin elämä olla, kun jaksatte täällä roikkua ja jopa asiaan kommentoida![]()