Miksi parisuhde/ perhe ei voisi olla se "normaali", kiva asia elämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yiy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28444123]Varmaan ymmärrät, että maailmassa on muitakin ihmisiä kun vähän kasvat.[/QUOTE]

Eipä taida tän ikänen kasvaa enää kuin leveyssuunnassa.

En mä ole niin sanonut ajattelevani. Ihmettelin vaan että miksi joku haluaa kesälomasta pistää viikon tai kaksi menemään ilman parasta mahdollista seuraa.

Kyllähän säkin muiden suhteista ihmettelet millon mitäkin.

Mä odotan kuin kuuta nousevaa, että miehen loma alkaa. Se nimittäin pakkaa lapset autoon ja lähtee mökille ja mä jään kotiin yksin. Mulla on ihana perhe, mutta tartten aikaa olla ihan omissa oloissani ja tehdä just sitä mitä tykkään. En edes suunnittele tolle aikaa tapaavani kavereita, ettei tule minkäänlaisia aikatauluja turhaan.

Seura on tosiaan mitä parhainta silloin. :D

Mikä ihmeen lähtökohta on sellainen, että on olemassa jotakin kummallisia "normaaleja kivoja asioita", joita on mahdollista tehdä ainoastaan parisuhteen tai perheen ulkopuolella?
Monet ihmiset kaipaavaat elämäänsä muutakin sisältöä kuin perhe-elämää. Ystävien tapaaminen, urheilujoukkueessa treenaaminen, yksin oleminen, klubeilla tanssiminen, kahviloissa rentoutuminen ja yönylivaellukset ovat esimerkkejä sellaisista "normaaleista kivoista asioista", joita ei välttämättä tehdä perheen kesken. Tai itse ainakin toivon, että ystäväni ei ota miestä ja lapsia mukaan, kun olemme sopineet menevämme teatteriin ja viinille.

Yhteistyössä