Miksi olin

  • Viestiketjun aloittaja pomo
  • Ensimmäinen viesti
pomo
Miksi rupesin suhteeseen varatun miehen kanssa:
Asuin pienessä kylässä, jossa kaikki tunsivat toisensa. Naapurissani asui pariskunta, jonka kanssa olimme morjestus tuttuja. Kerran osuimme paikalliseen kapakkaan samaan aikaan. Raskaana oleva naapurin rouva pienessä sievässä rupesi kapakassa huutamaan minulle kuinka vien hänen syntymättömältä lapseltaan isän, rikon perheen jne. Minulla ei hänen miehensä kanssa ollut siinä vaiheessa mitään muuta tekemistä kuin vastaan tullessamme tervehdimme toisiamme kuten muitakin naapureita. Sen verran otin aiheettomasta maineeni pilaamisesta nokkaani että aloitin suhteen hänen miehensä kanssa. Itse olin sinkku.
Suhteemme toimi minun ehdoillani, tapasimme kun minä halusin/minulle sopi. Yllättävän innokkaasti ja helposti mies järjesti itselleen viikonlopun vapaaksi jos minä halusin hänen kanssaan jonnekkin lähteä, pystyi tulemaan luokseni tai ilmoittamaani paikkaan olemattomalla varoitusajalla jne. Mies myös kustansi hotelliviikonloppumme, etelänmatkamme jne...
Ainoa syy suhteen aloitukselle oli että rouva haukkui minut kapakassa "koko kylän kuullen" asiasta johon olin täysin viaton. Suhde kesti niin pitkään kuin minä sitä viitsin.
 
[quote title="06.06.2004 klo 11:08 Heh heh kirjoitti"]
Jos olisin itse käyttäytynyt samoin, toivoisin jonkun vieneen minut hoitoon sairaan ja narsistisen käyttäytymiseni vuoksi \|O \|O \|O
[/quote
]
sama täällä,olisin toivonut että joku ois ampunut #&%£$!*. \|O
 
kite-kat
Mitäpä tuohon voi sanoa..... :\| :\|

Itse jokainen valintansa tekee parisuhteessa tai sinkkuna ollessa..
Ei siihen toisten sanomiset tai tekemiset kauheasti auta...
Ja itse valintansa tehnyt myös kärsii mahdollisista seurauksista...
Eikä tässäkään tapauksessa nainen ole yksin syyllinen... miksi se on niin helppo unohtaa... Kyllä siinä miehessäkin syynsä on...

Aivan kuten on jo aiemmin käynyt ilmi mies joka kertoo pettävänsä omaa vaimoaa saa -ei mitään-
ja vastaavasti nainen kauheat vihat päälle...
totta siis on että nainen on susi naiselle...
 
pomo
no okei se ei pitänyt ihan paikkaansa se pienessä sievässä, emäntä oli niin turpa täys ettei pystyssä pysynyt ja pentu tuli vajaan 5 kk:n kuluttua.
Mutta taidanpa nyt pirauttaa pienen puhelun, ja lämmitellä vanhoja :p
 

Yhteistyössä