V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onpas imelää hevonpaskaa taas suollettu ketju täyteen.
harmi jos tämä sinua ärsyttää. pitäskö täällä sit haukkua miehiä vai? harmi vaan jos itselläsi ei ole hyvä parisuhde.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onpas imelää hevonpaskaa taas suollettu ketju täyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onpas imelää hevonpaskaa taas suollettu ketju täyteen.
Mä katoin ihan samaa.. Ehkä me ollaan vaan kateellisia
Mä en ainakaan tällä hetkellä keksi mitään muuta meidän yhdessä oloon kuin se, ettei kumpikaan viitsi lähteä mihinkään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Rahan takia
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Koska se ottaa mut rajusti joka suunnasta ja sen ***** sopii millilleen mun ******* ja sen ****** on kivat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Koska se ottaa mut rajusti joka suunnasta ja sen ***** sopii millilleen mun ******* ja sen ****** on kivat![]()
Mikä sun nikki olikaan enne?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja hoi:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Koska se ottaa mut rajusti joka suunnasta ja sen ***** sopii millilleen mun ******* ja sen ****** on kivat![]()
Moon ollu aina tällä.. muuten ihan hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja hoi:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Koska se ottaa mut rajusti joka suunnasta ja sen ***** sopii millilleen mun ******* ja sen ****** on kivat![]()
Moon ollu aina tällä.. muuten ihan hyvä![]()
En muista Moon -nikkiä, ehken oo ollu viel niin kauaa ko sä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onpas imelää hevonpaskaa taas suollettu ketju täyteen.
Mä katoin ihan samaa.. Ehkä me ollaan vaan kateellisia
Mä en ainakaan tällä hetkellä keksi mitään muuta meidän yhdessä oloon kuin se, ettei kumpikaan viitsi lähteä mihinkään...![]()
Kateellisia ja katkeria joo.
Voi kun ei oo omaa "juuri sitä oikeaa", "ihanaa" "nallekarhua" tai "parasta ystävää" "jota ilman vaan ei osais elää" "rakkautta ja kunnioitusta" tuntien... :x..