Miksi olette miehenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onpas imelää hevonpaskaa taas suollettu ketju täyteen.

:) Mä katoin ihan samaa.. Ehkä me ollaan vaan kateellisia ;)

Mä en ainakaan tällä hetkellä keksi mitään muuta meidän yhdessä oloon kuin se, ettei kumpikaan viitsi lähteä mihinkään... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

Mä en ainakaan tällä hetkellä keksi mitään muuta meidän yhdessä oloon kuin se, ettei kumpikaan viitsi lähteä mihinkään... ;)

Kateellisia ja katkeria joo.
Voi kun ei oo omaa "juuri sitä oikeaa", "ihanaa" "nallekarhua" tai "parasta ystävää" "jota ilman vaan ei osais elää" "rakkautta ja kunnioitusta" tuntien... :x ;) ..

Olen mieheni kanssa koska RAKASTAN häntä! :heart: Hän on mun paras ystäväni,sielunkumppani.Hän on mulle tuki ja turva.Hän tekee minusta paremman ihmisen,täydentää minua.Paras mies mulle,paras isä meidän lapsille! :heart: :heart: :heart:

Jos tuota olisi kysytty eilen, olisin vastannut etten tosiaan tiedä. Oli miehensietokyky minimissään.
Meidät sitoo toisiimme halu olla yhdessä, olemme sitoutuneet tähän suhteeseen
ja perheeseen.Ja kolme lastemme ovat suurin meitä yhdessäpitävä tekijä.
Eivät kuitenkaan ainoa. Se on tahdon valinta. Sitä tahtoa on välillä meidän kummankin ollut vaikea itsestämme löytää, mutta tähän asti se tahto on kuitenkin kantanut vaikeimpienkin aikojen yli.

Tällä hetkellä enää vaan rahan takia, muuten sais kyl painua hevon v***! |O Mut kyllä se siitä lähteekin, kunhan töihin pääsen ja saan asiat rullaamaan... *jo pitkään ollut mitta täynnä*

Alkuperäinen kirjoittaja hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Koska se ottaa mut rajusti joka suunnasta ja sen ***** sopii millilleen mun ******* ja sen ****** on kivat ;)

Mikä sun nikki olikaan enne?

Moon ollu aina tällä.. muuten ihan hyvä :D

En muista Moon -nikkiä, ehken oo ollu viel niin kauaa ko sä.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:

Kateellisia ja katkeria joo.
Voi kun ei oo omaa "juuri sitä oikeaa", "ihanaa" "nallekarhua" tai "parasta ystävää" "jota ilman vaan ei osais elää" "rakkautta ja kunnioitusta" tuntien... :x ;) ..

:laugh: Kyllä näiden kaikkien lätinöiden jälkeen on vaikea tähän kysymykseen vastata yhtään mitään.

Yhteistyössä