Luettele ihannemiehesi/naisesi ominaisuudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuoteselostus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuoteselostus

Vieras
Tuli mieleen tuosta deittijutusta. Jos nyt ihan rehellisesti saisit luetella kaikki ominaisuudet, joita toivoisit miehessäsi/naisessasi olevan, niin mitä ne olisivat? Tai mitä ei saisi olla? Ihan vain ulkonäöllisesti :) Nyt saa olla luvan kanssa pinnallinen.

Jaa-a. No saa olla mieluusti mun pitunen eli 175cm tai yli. Ei hirveetä ylipainoa. Hiusten värillä tai pituudella ei mitään väliä, eikä silmien värillä. Ja siis tosiaan vaan ulkonäöllisesti.

- 174-190cm pitkä
- hoikka
- liikuntaa harrastava
- hygieniastaan huolehtiva
- siistit lyhyet tai lyhyehköt hiukset
- trendikäs. Mieluiten sellainen vähän business tyyli
- hyvä iho
- hoitaa hampaitaan
- Kasvoissa tulee olla jotakin söpöä, naapurinpoikamaista

Omalla miehelläni ei ole silmälaseja, mutta mun mielestä silmälasit ovat jotenkin hotit.

- Puolipitkät tai pitkät hiukset. Vaaleat ja hieman kiharat ovat paras, mutta suorat brunetetkin ok.
- Isot rinnat
- 165-175cm
- hoikka-pullea. 50kg-90kg. Pituudesta riippuen...
- suuret silmät

- pituus 175-185
- sopusuhtainen, ei ylipainoa
- harteikas, ei liian kapeat harteet
- kasvoissa jotain mallia, ei siis pelkkä pyöreä
- vaaleahkot, tuuheat hiukset, ei liian lyhyet mutta ei missään nimessä pitkät
- ei kovin karvainen, ei kovin tummia, tuuheita rintakarvoja tai kovin karvaiset kädet
- pitkät ja hoikat sormet, ei missään nimessä lyhyitä nakkisormia
- jänteikkään oloinen kroppa
- nätit varpaat, ei tyyliä muodottomat potut
- lempeät, suurehkot silmät, ei kuopalla ja mieluiten siniset, myös vihreät käy muttei missään nimessä ruskeat tai kukertavat
- nätit korvat ilman nipukkaa
- nenä ei saa olla iso kyömy eikä liian terävä ja pienikään
- ei partaa, sänki on hyvä muttei missään nimessä mitään partaa
- saa olla silmälasit muttei oo pakko
- nuorekas ja rento, muodikas ja siisti pukeutuminen, ei missään nimessä pukutyyppi paitsi juhlissa
- ei tupakan pilaamia hampaita

Oliskohan tuossa jo alkuun jotakin :)

Ulkonäöllisesti ihannenaiseni on tismalleen tuollainen kuin avopuolisoni. Fyysisesti hyvässä kunnossa, mutta tuntuu ihanan pehmeältä koskettaa (=ei liikaa lihasta), tummahiuksinen ja sinisilmäinen. Täydellinen hymy, hyvät hampaat, ja pitkät sääret. Saisi kyllä olla vähän lyhyempi, kun itse olen tällainen pätkä, mutta ei kerrota sitä hänelle :whistle:

Ai niin, ja ihannemieheni tumma, vähän karski, minua pidempi, ja liikunnallinen.

Viimeksi muokattu:
Ei liian laiha tai lihava, paino hyvin jakautunut ja ainakin osittain lihasta mutta en kavahda pientä pehmittävää rasvakerrostakaan. :) omalla ukolla on siunaantunut jo "avioliittomahakin", mutta yhä vaan on vetävä oma itsensä.
Ei pitkiä hiuksia, enpä kaljustakaan niin innostu.
Vaaleaihoinen. En ole rasisti, en vaan jotenkin ole koskaan ollut seksuaalisesti kiinnostunut tummemmista miehistä..

Muuten tykkään kyllä monennäköisistä miehistä eikä esim hiusten värillä, pituudella (olen itsekin alle 160cm) tai muilla yksittäisillä piirteillä ole niin merkitystä.

Pitää olla:
hyväryhtinen, jäntevä, lihaksikas.
ihana hymy, mielellään hörökorvat.
kaula on oltava olemassa.
Hyvän muotoiset käsivarret, eikä niinkuin jollain BB-Nicolla.
valkoiset hampaat jotka on hyvin hoidettu
paksut reidet
pitää olla vahva
pitää jaksaa ja haluta kantaa mua sylissä.
Saa mielellään näyttää joltain alkuasukkaalta tai eskimolta tai joltain, vaikka Australian aboriginaalilta, mutta käytännön syiden vuoksi olisi paras olla minun kulttuuristani, Suomesta.
Ihon tai hiusten värillä ei ole mulle mitään merkitystä, tykkään erikoisista piirteistä.

Ei saa olla vaarattoman näköinen
Ei saa olla haisuli
ei saa olla puku päällä aina tai paita tungettuna housuihin
ei saa käyttää nykäshousuja
ei saa roikkua räkä nenästä tai näkyä korvankakka korvasta.
ei saa olla sedän näköinen tai oloinen.
Ei saa käyttää mielellään minkäänlaisia koruja.
henki ei saa haista kakalle. ei saa tupakoida tai nuuskata
ei saa käyttää setävaatteita, esimerkiksi ällöttäviä napillisia neuleita tai slipovereja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
- pituus ei ole niin tärkeä asia, mutta olisihan se kiva, jos mies olisi edes lähes mun mittainen (178) tai pidempi
- ei kalju tai kaljuuntumassa, mieluummin tumma, mutta vaaleakin käy
- karismaattinen, ei välttämättä "maailman komein" mutta kasvot on mulle tärkeät
- hyvät hampaat
- tietynlaiset kädet ja käsivarret on plussaa, en osaa selittää

Oho, Peyote sen sanoi! Vaan yliveto hörökorville ja tilalle suurehko nenä.

En ehkä ihan ole varma noista vieraan kulttuurin piirteistä omalla kohdallani... Enemmänkin sellainen maailmankansalainen, useamman kulttuurin jälkeläinen. Kuten Keanu Reeves :P

[QUOTE="vieras";28545800]Oho, Peyote sen sanoi! Vaan yliveto hörökorville ja tilalle suurehko nenä.

En ehkä ihan ole varma noista vieraan kulttuurin piirteistä omalla kohdallani... Enemmänkin sellainen maailmankansalainen, useamman kulttuurin jälkeläinen. Kuten Keanu Reeves :P[/QUOTE]

Katos, en olekkaan täysin outolintu tuon nenä-asian suhteen. Mäkin tykkään siitä, että miehellä on suurehko nenä :D

Kyllä se paska sieltä sisältä kuitenkin ulos alkaa heijastaa jossakin vaiheessa ja sitten ei ukko näytäkään enää hyvältä, joten vedän röyhkeesti ooteetä, ja laitan nää tärkeimmät=)

(mut ei nyt kuitenkaan mikään tuulen raiskaama aroheinä, jos miehestä kyse! komeakin voi olla mutta joku hyvä luonteepiirre korvaa jonkun pienen ulkoisen erheen helposti)

-luotettava
-huumorintajuinen
-avoin
-ilkikurinen
-lapsellinen
-seikkailija
-rohkea
-herrasmieskin
-miel. musikaalinen

Pitää olla:
hyväryhtinen, jäntevä, lihaksikas.
ihana hymy, mielellään hörökorvat.
kaula on oltava olemassa.
Hyvän muotoiset käsivarret, eikä niinkuin jollain BB-Nicolla.
valkoiset hampaat jotka on hyvin hoidettu
paksut reidet
pitää olla vahva
pitää jaksaa ja haluta kantaa mua sylissä.
Saa mielellään näyttää joltain alkuasukkaalta tai eskimolta tai joltain, vaikka Australian aboriginaalilta, mutta käytännön syiden vuoksi olisi paras olla minun kulttuuristani, Suomesta.
Ihon tai hiusten värillä ei ole mulle mitään merkitystä, tykkään erikoisista piirteistä.

Ei saa olla vaarattoman näköinen
Ei saa olla haisuli
ei saa olla puku päällä aina tai paita tungettuna housuihin
ei saa käyttää nykäshousuja
ei saa roikkua räkä nenästä tai näkyä korvankakka korvasta.
ei saa olla sedän näköinen tai oloinen.
Ei saa käyttää mielellään minkäänlaisia koruja.
henki ei saa haista kakalle. ei saa tupakoida tai nuuskata
ei saa käyttää setävaatteita, esimerkiksi ällöttäviä napillisia neuleita tai slipovereja.

Erittäin hauska ja omaperäinen lista :D

Ihannemies ulkonäöllisesti mun makuun olisi:

-vähintään 175 cm pitkä (itse olen 176 cm, siinä syy)
-hyvät hampaat
-hiuksilla ei muuten väliä mutta jos alkanut näkyvästi kaljuuntua niin ei semmoista lookkia missä on muuten tukka päässä ja keskellä päätä iso pälvikalju
-huolehtii hygieniasta
-normaalipainoinen, mieluiten jonkin verran lihaksikas eikä haittaa jos on jonkun verran ylimääräistä esim. mahaa
-ei tupakoi eikä nuuskaa

Tuossa kai ne tärkeimmät mitä äkkiseltään tuli mieleen :)

Miehen pitää olla iso! Mielellään pitkä ja lihaksikas, ennemmin kuin läski. Tumma ennemmin ku vaalea, hiukset pitkät ennemmin ku lyhyet...

Ja vaikka piti pelkkää ulkonäköä ajatella, niin:
Hauska, rento, ei mustasukkainen, huomaavainen, lapsirakas. Epäitsekäs. Siisti. Olen itse kaikkia näitä, eli muut listas miehensä, mä itseni ;)

No eikö me kuitenkin melko usein valkata kaikin puolin meille sopiva mies? Siis sellainen, joka on sitä myös ulkonäölliksesti?

Munkin lyhyt, mutta ytimekäs listani sisältää oman mieheni ominaisuudet.

Juu mutta mulla on myös niin päin että jos ihastun, alkaa mun maku myös muuttua ihastuksen mukaiseksi. On aina ollut niin. Täytyy tietysti varmaan olla paljon sellaistakin mistä jo valmiiksi tykkään. En mä oikeesti olis ollenkaan kranttu jos oisin vapaa.

[QUOTE="Jenis";28545966]Miehen pitää olla iso! Mielellään pitkä ja lihaksikas, ennemmin kuin läski. Tumma ennemmin ku vaalea, hiukset pitkät ennemmin ku lyhyet...

Ja vaikka piti pelkkää ulkonäköä ajatella, niin:
Hauska, rento, ei mustasukkainen, huomaavainen, lapsirakas. Epäitsekäs. Siisti. Olen itse kaikkia näitä, eli muut listas miehensä, mä itseni ;)[/QUOTE]

Mä en voisi elää päivääkään sellaisen miehen kanssa, kuin mitä mä itse olen (kun siis puhutaan nyt noista luonnepuolen jutuista)...joten mä en voi omia ominaisuuksiani tähän listata :D

Yhteistyössä