peijjooni
Itse en ainakaan oisi alkanut lasta edes tekemään, jos olisin maailmassa niin yksin, ettei olisi ketään tukena ollut.
Ihmisiä jotka voivat joskus vaikka ottaa lasta hoitoon, tai mitä nyt jaksamiseensa tarvitseekin.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Mikä se sellainen tukiverkko sitten on?
Miksi tää on tyhmä kysymys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi täällä taas on "kysytään tyhmiä"- päivä???
En vaan osaa ajatella noin. En muutenkaan turvaa elämääni tai tee päätöksiäni sillä periaatteella, että jonkun pitää tulla avukseni, jos en pärjää. Ymmärrän kyllä, että moni ajattelee toisin ja se passaa minulle oikein hyvin, mutta itse ajattelen toisella tavallaAlkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Ihmisiä jotka voivat joskus vaikka ottaa lasta hoitoon, tai mitä nyt jaksamiseensa tarvitseekin.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Mikä se sellainen tukiverkko sitten on?
Jaa. No senhän saa ostaakin. Päiväkodit, MLL:n hoitajat, yms.Alkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Ihmisiä jotka voivat joskus vaikka ottaa lasta hoitoon, tai mitä nyt jaksamiseensa tarvitseekin.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Mikä se sellainen tukiverkko sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tukiverkko voi kadota.
Voi tulla ero, mies voi muuttua paskiaiseksi joka ei osallistu lastensa hoitoon enää lainkaan. Miehen suku menee ehkä siinä samassa: isovanhemmat, tädit, sedät, mahdolliset kummit sieltä suunnasta. Omat ystävät, jotka ehkä vauvavaiheessa oli innokkaasti apuna, voi saada omia lapsia ja olla kiinni niissä, eivätkä ehdi enää tueksi. Jotkut muuttaa toiselle paikkakunnalle. Omat vanhemmat voivat kuolla, tai sairastua niin että kaipaavat itse apua ja tukea, sen sijaan että voisivat sitä antaa.
Tilanteet muuttuu, ihan kaikkea ei voi ennakoida.
Sitäpaitsi, kai sellaisella ihmiselläkin, joka on orpo, ainoa lapsi, vailla läheisiä ystäviä, ja ainoastaan se mies löytyy, on oikeus hankkia lapsi?
No siks ku tukiverkon saa myös yhteiskunnalta. Eli tavallaan kukaan ei joudu tekemään lapsia ilman tukiverkkoa.Alkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Miksi tää on tyhmä kysymys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi täällä taas on "kysytään tyhmiä"- päivä???
Pitäisi sitä tulevaa lastakin ajatella jo raskausaikana, taata sen hyvinvointi.
Alkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tukiverkko voi kadota.
Voi tulla ero, mies voi muuttua paskiaiseksi joka ei osallistu lastensa hoitoon enää lainkaan. Miehen suku menee ehkä siinä samassa: isovanhemmat, tädit, sedät, mahdolliset kummit sieltä suunnasta. Omat ystävät, jotka ehkä vauvavaiheessa oli innokkaasti apuna, voi saada omia lapsia ja olla kiinni niissä, eivätkä ehdi enää tueksi. Jotkut muuttaa toiselle paikkakunnalle. Omat vanhemmat voivat kuolla, tai sairastua niin että kaipaavat itse apua ja tukea, sen sijaan että voisivat sitä antaa.
Sitäpaitsi, kai sellaisella ihmiselläkin, joka on orpo, ainoa lapsi, vailla läheisiä ystäviä, ja ainoastaan se mies löytyy, on oikeus hankkia lapsi?
Kunnaltakin saa tukiverkon jos osaa pyytää.
Minua huvittaa ne ihmiset, jotka valittavat kuinka loppu ovat, mutta eivät edes tee mitään pyytääkseen apua mistään.
Kärsikööt sitten.
Aika ikävästi käy jos te vaikka sairastutte.Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:kun olen "tehnyt" itsekkäänä ihmisenä lapset vain minun ja mieheni "käyttöön".. sitä kai kutsutaan jonkinmoiseksi vastuunkantamiseksi tjmv. höppöö
Tottahan se on, et apua on pyydettävä, ei sitä muuten saa. Mutta aika säälittävää se täällä on sitten ko. henkilölle vittuilla ja naureskella.. Auttaako se sitten jotain?Alkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tukiverkko voi kadota.
Minua huvittaa ne ihmiset, jotka valittavat kuinka loppu ovat, mutta eivät edes tee mitään pyytääkseen apua mistään.
Kärsikööt sitten.
minä sain tukiperheen pelalta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tukiverkko voi kadota.
Kärsikööt sitten.