Kuten myös... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Laiskuuttani, kai...ei jaksa viedä lapsia hoitoon eikä kukaan ole pyytänyt töihinkään =)
niin ja eihän sitä tiedä vaikka niitä lapsia siunaantuisi vielä lisääkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:koska jo silloin kun lasta suunniteltiin, miehen kanssa mietittiin että lapsi hoidetaan kotona 3-vuotiaaksi jolloin menen sitten työnhakijaksi, mulla ei ole vakkaripaikkaa eikä työtä johon palata. minusta on ihanaa olla kotiäitinä.
hah, me ei ainakaan olla rikkaita, mutta ei sen puoleen kulutetakaan rahaa ylenmärin. Säälittävän pienet tulot on meille tarpeeksi tässä vaiheessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko kaikki tosiaan niin rikkaita että on varaa olla kotiäitinä?? =(
Ei se raha aina merkitse..laittaa vaan asiat tärkeysjärjestykseen. Minä ja mieheni halusimme, että jään kotiin hoitamaan lapsia, sillä ne kun on vain kerran pieniä. Eletään sitten säästäväisemmin, että toimeen tullaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko kaikki tosiaan niin rikkaita että on varaa olla kotiäitinä?? =(
Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Ei se raha aina merkitse..laittaa vaan asiat tärkeysjärjestykseen. Minä ja mieheni halusimme, että jään kotiin hoitamaan lapsia, sillä ne kun on vain kerran pieniä. Eletään sitten säästäväisemmin, että toimeen tullaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko kaikki tosiaan niin rikkaita että on varaa olla kotiäitinä?? =(
Noh meillä se menee niin että jäis kaikkien kulujen jälkeen tosi vähän plussaa kun kodinhoidontuella ollessa että siinä mielessä. Ja kun pitäis se auto hankkia että se mikä plussalle niin menee siihen...että ei kannata ainakaan vielä ehkä jonkun ajan päästäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko kaikki tosiaan niin rikkaita että on varaa olla kotiäitinä?? =(
No meillä mies on ainakin töissä ja minä olen hoitovapaalla. Ja tässä sitä hyvin eletään ja saadaan ruokaa pöytään. Ja lainaakin tosiaan maksetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Ei se raha aina merkitse..laittaa vaan asiat tärkeysjärjestykseen. Minä ja mieheni halusimme, että jään kotiin hoitamaan lapsia, sillä ne kun on vain kerran pieniä. Eletään sitten säästäväisemmin, että toimeen tullaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko kaikki tosiaan niin rikkaita että on varaa olla kotiäitinä?? =(
Miten ihmeessä minimiäippärahasta voi säästä???