Kolme alle 3-vuotiasta... En tuota kahden viikon ikaista vauvaa viitsi hoitoon laittaa, ja samallahan nuo isommat tassa menee (pienia ovat toki viela hekin.)
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:siksi kun ollaan saatu 3 lasta pienellä ikäerolla ja haluan hoitaa lapseni kotona niin pitkään kuin mahdollista :heart: neljäs tulossa eli kotona olo jatkuu vielä =)
Lähes sama, paitsi että aina ei ole kivaa kotonakaan. JOskus haluaisi edes osa-aikatyössä käydä, ja se onkin koko ajan hakusessa. Koululainen tykkää kun ollaan kotona vastassa, eikä tarvitse aikuisen vastuuta kantaa vielä pienenä lapsena (olla avaimet ja kännykkä kourassa ja miettiä miten saisi ajan kulumaan. Ja pelottaakin voi vielä lasta yksin, kun (palstan kirjoittelujen mukaan) pelkäävät monet naispuoliset äiti-ihmisetkin yksin kotona, ainakin illalla ja yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kotona on kivaa, rahat riittävät ja lapsista on kiva kun joku lähettää aamulla kouluun ja odottaa välipalan kanssa kun palaavat
Niin joo, ja kuopuskin saa olla kotihoidossa. =)
Ja mä käyn töissä koska vihaan lapsiani???Alkuperäinen kirjoittaja Emppu*:Olen kotiäitinä, koska rakastan lapsiani.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Sulla on sitten ilmeisesti kohtuullisen hyvin tienaava mies...Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Ok. No mä en ainakaan saa mitään tuon 290 euroa ja rapiat päälle, valitettavasti. Ehkä tässäkin kyläpahasessa joskus tuo kuntalisä voisi olla tarjolla etenkin, kun alle 3-vuotiaiden hoitopaikat melkeinpä kiven alla.
Ai niin, ja kyllä tuo pienempikin viihtyy kotona.Alkuperäinen kirjoittaja samasyy:Lähes sama, paitsi että aina ei ole kivaa kotonakaan. JOskus haluaisi edes osa-aikatyössä käydä, ja se onkin koko ajan hakusessa. Koululainen tykkää kun ollaan kotona vastassa, eikä tarvitse aikuisen vastuuta kantaa vielä pienenä lapsena (olla avaimet ja kännykkä kourassa ja miettiä miten saisi ajan kulumaan. Ja pelottaakin voi vielä lasta yksin, kun (palstan kirjoittelujen mukaan) pelkäävät monet naispuoliset äiti-ihmisetkin yksin kotona, ainakin illalla ja yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kotona on kivaa, rahat riittävät ja lapsista on kiva kun joku lähettää aamulla kouluun ja odottaa välipalan kanssa kun palaavat
Niin joo, ja kuopuskin saa olla kotihoidossa. =)