Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:me käydään usein koko porukka kaupassa, lapset 4kk ja kohta 2v. ja harvoin mitään mekkalaa meistä kuuluu. musta on ainakin mukavaa kun yhtäaikaa miehen kans käydään kauppaan voi sielläkin sit vielä miettiä mitä ostetaan..
meinaatko että kaupan ulkopuolella pitäis olla sellane ei lapsia-kyltti...
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:No meillä jos ruokakauppaan mennään niin riittää että toinen vaan mutta en kyllä anna ukon ostella mulle shampoita tai meikkejä vaan ite kyllä menen mukaan. Ja joskun myös vaan toisen tilillä rahaa ja sitten toinen tulee maksamaan siis. Ja joskus se vaan on kivaa mennä kaikki yhdessä pyörimään kauppoihin =) Meiän vauveliinikin kyllä tykkää kaupassa käynnistä että ei kauheasti kärryissä huutele.
Ja joillain voi olla niinkin että molemmilla ei ole ajokorttia, tilanteita on monia.
Miksi se, jolla on tilillä rahaa/ajokortti/tarvitsee shampoota, ei voi mennä yksin kauppaan?
No jos miehellä on rahaa ja kortti ja vaimolta vaikka puuteri loppu niin meillä ainakin molemmat menis kauppaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:saako miehen ja lapset jättää autoon ostosten tekemisen ajaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ja on muuten ihan eri asia mennä ei-väsyneiden ja kaupassa viihtyvien lasten kanssa kauppaan kuin raahata väsyneet ja kiukuttelevat kakarat sinne.
AAMEN! Eihän toki kaikkien lapset väsyään (tai karkinnälkää tai lelujen perään) huuda kaupassakaan, mutta joka ikunen kerta, kun ruokaostoksille menen, vähintään yksi kiljumiskonsertti siellä vedetään. Se haittaa mua.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Miksi se, jolla on tilillä rahaa/ajokortti/tarvitsee shampoota, ei voi mennä yksin kauppaan?
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mitä mieltä olette muuten yleensä ottaen siitä, että vanhemmat käyvät ensin ruokakaupassa ja hakevat sitten vasta lapsen?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:No meillä jos ruokakauppaan mennään niin riittää että toinen vaan mutta en kyllä anna ukon ostella mulle shampoita tai meikkejä vaan ite kyllä menen mukaan. Ja joskun myös vaan toisen tilillä rahaa ja sitten toinen tulee maksamaan siis. Ja joskus se vaan on kivaa mennä kaikki yhdessä pyörimään kauppoihin =) Meiän vauveliinikin kyllä tykkää kaupassa käynnistä että ei kauheasti kärryissä huutele.
Ja joillain voi olla niinkin että molemmilla ei ole ajokorttia, tilanteita on monia.
Miksi se, jolla on tilillä rahaa/ajokortti/tarvitsee shampoota, ei voi mennä yksin kauppaan?
No jos miehellä on rahaa ja kortti ja vaimolta vaikka puuteri loppu niin meillä ainakin molemmat menis kauppaan.
No ok, ne saa mennä yhdessä! Mutta mielellään mummu hoitaan lapsia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mitä mieltä olette muuten yleensä ottaen siitä, että vanhemmat käyvät ensin ruokakaupassa ja hakevat sitten vasta lapsen?
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ja on muuten ihan eri asia mennä ei-väsyneiden ja kaupassa viihtyvien lasten kanssa kauppaan kuin raahata väsyneet ja kiukuttelevat kakarat sinne.
AAMEN! Eihän toki kaikkien lapset väsyään (tai karkinnälkää tai lelujen perään) huuda kaupassakaan, mutta joka ikunen kerta, kun ruokaostoksille menen, vähintään yksi kiljumiskonsertti siellä vedetään. Se haittaa mua.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:saako miehen ja lapset jättää autoon ostosten tekemisen ajaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Ja on muuten ihan eri asia mennä ei-väsyneiden ja kaupassa viihtyvien lasten kanssa kauppaan kuin raahata väsyneet ja kiukuttelevat kakarat sinne.
Jos on tollainen asenne, niin ehkä sun itse olisi paras jäädä kotiin ja antaa miehesi hoitaa kaupassa käynnit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä se on kyllä sitten sinun ongelmasi jos se sua haittaa kun sinne lapsia tuodaan. Laita sä ukkos asialle niin ei tarvi kauppaan mennä. En mä kyllä ymmärrä miten jotain voi häiritä jos toisen lapsi huutaa kaupassa, eihän sun siihen tarvi reagoida vaan voit hoidella ihan omia asioitas. kyllä on pienet ongelmat ku tälläsestäkin täytyy napista.