Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:No meillä jos ruokakauppaan mennään niin riittää että toinen vaan mutta en kyllä anna ukon ostella mulle shampoita tai meikkejä vaan ite kyllä menen mukaan. Ja joskun myös vaan toisen tilillä rahaa ja sitten toinen tulee maksamaan siis. Ja joskus se vaan on kivaa mennä kaikki yhdessä pyörimään kauppoihin =) Meiän vauveliinikin kyllä tykkää kaupassa käynnistä että ei kauheasti kärryissä huutele.
Ja joillain voi olla niinkin että molemmilla ei ole ajokorttia, tilanteita on monia.
Miksi se, jolla on tilillä rahaa/ajokortti/tarvitsee shampoota, ei voi mennä yksin kauppaan?
No jos miehellä on rahaa ja kortti ja vaimolta vaikka puuteri loppu niin meillä ainakin molemmat menis kauppaan.
No ok, ne saa mennä yhdessä! Mutta mielellään mummu hoitaan lapsia!![]()
No mä mieluummin otan kyllä ton ipanan mukaan kun hälytän mummin 100 km päästä hoitamaanOlenko mä ainoa täällä joka ihan vilpittömästi vaan haluaa mennä kauppoja kiertelemään ja mies seurana? Mun mielestä se on mukavaa vaikkakin tyytyväinen, pirteä ja kylläinen vauva mukana :xmas:
On munkin mielestä mukavaa käydä koko perheen voimilla kaupassa