MIKSI naisilla ei tulisi olla asevelvollisuutta? (kysymys etenkin niille, joiden miestä miehen PITÄÄ mennä inttiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Varmaan on isätkin, mutta ei isä korvaa äitiä. Ja harva 18vuotias mies omistaa vielä lapsia verrattuna 18v naiseen.

Tästä aiheesta olen saanut ihan nyrkkiä naamaankin. Keskustelimme silloin homoavioliitoista ja mies, joka totesi isän olleen itselleen tärkeämpi vanhempana ei voinut hyväksyä sitä, että miehet kasvattaisivat lapsia vaikka hänen mielestään naiset voisivat. Ristiriidan hän ratkaisi avaamalla nenäni.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Varmaan on isätkin, mutta ei isä korvaa äitiä. Ja harva 18vuotias mies omistaa vielä lapsia verrattuna 18v naiseen.

Tästä aiheesta olen saanut ihan nyrkkiä naamaankin. Keskustelimme silloin homoavioliitoista ja mies, joka totesi isän olleen itselleen tärkeämpi vanhempana ei voinut hyväksyä sitä, että miehet kasvattaisivat lapsia vaikka hänen mielestään naiset voisivat. Ristiriidan hän ratkaisi avaamalla nenäni.

Oletpa sinä kärsinyt pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Armeijaa voi mielestäni verrata kahdeksan kuukauden vankeuteen, jossa sinut joukkoraiskataan joka ikinen päivä. Mielestäni sitä ei ole kohtuullista vaatia sitä jokaiselta mieheltä tai naiselta. Ainoastaan mieleltään sairas tai tyhmä voi pitää armeijan arvoja ja elämää muuna kuin mielen raiskauksena.

Sit sivariin itkemään kovaa kuria! ei ole pakko katsos mennä inttiin jos ei polla kestä

Minä olen jo laulellut lauluni naisten ja lasten raiskauksista. Katsellut, kuinka alikessu hakkaa alokasta Kouvolan keskustassa vain siksi, että on eri mieltä homoseksuaalisuudesta. Olen nähnyt, kuinka Vaasan sulkeiskentällä sivarit näyttävät persettä alokkaille. Ja ei, en pidä näkemästäni.

Mut kukas nyt yleistää? Pitäisikö tälläiset kitkeä armeijoista pois? Suurinosa inteistä käyvistä on suhtkoht normaaleja..ei intin tehtävä ole rasistisia juttuja (ihonväriin/homouteen/uskontoon/kotimaahan) kitkeä pois !Älä nyt viitti aatella etteikö nää tyypit olisi tehny nä'itä juttuja muuten ne nyt vaan oli intis so what!lapsellista...Mutkin on raiskattu ja ei sillä ollu intin kans mitään tekemistä...tollaista paskaa vaan sattuu...sotket nyt asioita keskenään!

Mielestäni naiset saisivat saada osansa paskasta. Ei se riitä, että meille koulutetaan euroopan väkivaltaisimmat ja päihdeongelmaisimmat miehet. Akat mukaan armeijaan, niin asevelvollisuus loppuu.

Mielestäni naiset saisivat saada osansa paskasta. Ei se riitä, että meille koulutetaan euroopan väkivaltaisimmat ja päihdeongelmaisimmat miehet. Akat mukaan armeijaan, niin asevelvollisuus loppuu.

Eli taidat olla naistenvihaaja..

Tai sitten oikeasti pidät miehiä niin heikkoina, että ne tarvitsevat naisia, jotta vääryys intissä poistuisi. Itse miehetkö ei kykenisi ilman naisia tuota poistamaan ja muuttamaan asioita?

ja hei jos sulla on poika lapsi sun vastuu on kasvattaa siitä erilainen nuori,joka ei näytä persettä! Kyl ne alokkaat/sivarit kaikki ne on jonkun kasvattamia; kyl niiden vanhemmilla se osasyy tohon on...ei intin kessujen yms tehtävä ole aikuisia miehiä kasvattaa/opettaa perustavoille jotka pitäisin oppia jo pienenä! Kurinpuutetta!!!!

Mutkin on raiskattu ja ei sillä ollu intin kans mitään tekemistä...tollaista paskaa vaan sattuu...sotket nyt asioita keskenään!

Sosiaalipolitiikan laitokselta tulee aina silloin tällöin tytkimuksia, joissa etsitään selitystä yhteiskuntamme paskamaisuuksien korrelaatiosta asevelvollisuuteen. Ja niitä löytyy. Tämä on meidän Suomi ja me haluamme pitää väkivaltaisia ja alistavia arvoja yllä.

Oletpa sinä kärsinyt pahasti.

Tärkeintä on se, että se on yhteiskunnan moraalin mukaan aivan oikein. Kaikki erilaiset tulee tappaa tai vähintäänkin hakata. Se on opetettu kaikille miehille.

Ai, ei mun moraalin ainakaan, eikä mun tuntemien ihmistenkään moraalin. Ehkä olet kasvanut väärissä piireissä.

ja hei jos sulla on poika lapsi sun vastuu on kasvattaa siitä erilainen nuori,joka ei näytä persettä! Kyl ne alokkaat/sivarit kaikki ne on jonkun kasvattamia; kyl niiden vanhemmilla se osasyy tohon on...ei intin kessujen yms tehtävä ole aikuisia miehiä kasvattaa/opettaa perustavoille jotka pitäisin oppia jo pienenä! Kurinpuutetta!!!!

PEESI.

Kurinpuutetta!!!!

Kuri.

Se on sitä, että 18-vuotias varusmies huutaa toiselle 3cm päässä kuula punaisena ja toinen ei saa vastata. Vihan patoamista.

Kuri.

Se on sitä, että oppii ottamaan rangaistuksen toisen tekemästä virheestä.

Kuri.

Se on sitä, että hyväksyy väkivallan, epäoikeudenmukaisuuden ja toisten alistamisen.

Yhteishenki.

Se on sitä, että suostuu siihen, kun annetaan yhdessä kyytiä sille, joka jätti sysärin metsään.

Yhteishenki.

Se on sitä, että suostuu nauramaan sille, jonka sänky ei koskaan läpäise tupatarkastusta.

Yhteishenki.

Se on sitä, että haukkuu yhdessä tovereiden kanssa vitunraameja, pilluja, homoja, akkoja, neitejä ja sivareita.

Yhteishenki.

Se anna lupaa ajattelulle. Se ei hyväksi sitä, että ei olisi alistettavaa, vaan yhden luuserin poistaminen tuottaa tässä kulttuurissa uuden sorrettavan.

Ai, ei mun moraalin ainakaan, eikä mun tuntemien ihmistenkään moraalin. Ehkä olet kasvanut väärissä piireissä.

Sitä piiriä kutsutaan Suomeksi. Pääkaupungin ulkopuolella ei ole sivistystä eikä suvaitsevaisuutta.

Sitä piiriä kutsutaan Suomeksi. Pääkaupungin ulkopuolella ei ole sivistystä eikä suvaitsevaisuutta.

:laugh:

:ashamed: Taidatkin olla omien ajatuksiesi vanki... :/

Voimahali :hug:

Ajatusten vanki kylläkin. Valitettavasti se näkyy mm. tikkeinä päälaella ja takaraivossa.

Otan osaa puolestasi. :hug:

Toivoisin, että hakisit apua itsellesi. Katkeruudessa ja vihassa voi olla vaikea elää. Kun olet sinut historiasi kanssa, et janoisi kostoa syyttömille naisille.. :(

Ajatusten vanki kylläkin. Valitettavasti se näkyy mm. tikkeinä päälaella ja takaraivossa.

Tuttavani meni ostamaan tuttelia. Hänet hakattiin ja hän on edelleen työkyvytön. Hakkajat mielletään suomessa uhreiksi, sillä he erehtyivät. Saivat tuomion väärän miehen pahoinpitelystä. Oikea mies olisi Suomalaisen oikeustajun mukaan ansainnut pahoinpitelynsä. Tälläinen on se Suomi, joka minulle näyttäytyy.

Toivoisin, että hakisit apua itsellesi. Katkeruudessa ja vihassa voi olla vaikea elää. Kun olet sinut historiasi kanssa, et janoisi kostoa syyttömille naisille.. :(

En ole katkera tai vihainen. En janoa kostoa, vaan enneminkin totean, että jos naiset olisivat armeijassa, niin idioottimaisuus vähenisi. Nykyisin naisista valikoituu armeijaan vain ne "äijät", jotka imeytyvät omasta vapaasta tahdostaa maskuliinisen väkivallan yhteisöön.

Tavalliset tytöt muuttaisivat koko laitoksen. Tai sitten niille kävisi samoin, kun niile pojille, jotka nytkin luovivat järjestelmän mukana tai siitä ulos.

En ole katkera tai vihainen. En janoa kostoa, vaan enneminkin totean, että jos naiset olisivat armeijassa, niin idioottimaisuus vähenisi. Nykyisin naisista valikoituu armeijaan vain ne "äijät", jotka imeytyvät omasta vapaasta tahdostaa maskuliinisen väkivallan yhteisöön.

Tavalliset tytöt muuttaisivat koko laitoksen. Tai sitten niille kävisi samoin, kun niile pojille, jotka nytkin luovivat järjestelmän mukana tai siitä ulos.

Eli sää uskot, että miehet eivät pysty muuttamaan asioita vaan siinäkin tarvitaan naisia?

Se, että minulla ei ole mitään yhteistä esim. tämän kaverin kanssa ei pitäisi tarkoittaa sitä, ettemme me voisi tulla toimeen.

Mutta edelleenkin, se että et tulisi tuollaisen kanssa toimeen, ei ole naisten murhe. Kyllä muutos tulisi löytyä miehiltä.

Jos naiset eivät ole sua hakanneet, naiset eivät ole hakanneet sun kaveriasi, eikä naiset ole huutaneet sulle intissä naamapunaisena, älä syytä siitä alitajunnassasi naisia ja toivo nimenomaa naiselle sitä samaa mitä itse olet saanut. Vihasi kohdistuu väärään tahoon.

Ei naisetkaan syyttele miehiä omista naistenpiireissä olevista ongelmista tai ajattele, että miesten pitäisi tulla pelastamaan vääryydet naisten puolelta pois.

Eli sää uskot, että miehet eivät pysty muuttamaan asioita vaan siinäkin tarvitaan naisia?

En usko.

Se ei ole edes merkittävän suuri osa porukasta, joka pilaa koko armeijan. Jos tällä hetkellä 30% ikäluokasta käy armeijan ja siitä porukasta 10% on niitä, joita alistetaan ja 10% on niitä, jotka alistaa. Siihen väliin sopii sitten niitä luovijoita ja lusmuilijoita, joita tavallisiksi suomalaisiksi kutsutaa. Tämän kulttuurin ne kuitenkin hyväksyy pääasiassa siksi, että ne eivät voi vaikuttaa. Heihin kuitenkin voidaan vaikuttaa ja valitettavan usein se tarkottaa sitä, että väsyneeseen nuoreen mieheen saadaan iskostettua sellainen ajatusmaaima, josta eroonpääsyä ei aluksi edes näe tarpeelliseksi.

Heihin kuitenkin voidaan vaikuttaa ja valitettavan usein se tarkottaa sitä, että väsyneeseen nuoreen mieheen saadaan iskostettua sellainen ajatusmaaima, josta eroonpääsyä ei aluksi edes näe tarpeelliseksi.

Sitten yritä vaikuttaa heihin. Se, että toivoisit naisten tulevan siihen "pirttihirmuina" muuttamaan toiminnan toiseen, ei ole oikea ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
En jaksanu lukea koko ketjua, mutta minustaki tuo on aika epäreilua, että naisille ei ole mitään pakollista.

Jos mä saisin päättää, niin olis vaihtoehtoina armeija tai "kotirintamakoulu". Sekä miehille että naisille, saisi kumpiki päättää kumpi ois mieluisampi. Vois olla olla että sais vähän valita milloin käy sen, heti peruskoulun jälkeen vai vähän myöhemmin. N. 15-22-vuotiaana vaikkapa. Perhesyistä sitte vapautus tai siirto. Kotirintamakoulussa opeteltais monenlaisia hyötyjä, että osattais olla mahdollisimman omavaraisia, kokkausta, siivousta, maataloutta, käsitöitä (monipuolisesti, ei siis ainoastaan jotain kutomista ja ompelemista), raha-asioita jne. Minusta tämä ois reilu ratkaisu, ja se ois myös niille hyvä, jotka ei pystyis armeijassa olemaan.

jos sota tulis, niin kyl naisille tulis pakollista hommaa

Mutta edelleenkin, se että et tulisi tuollaisen kanssa toimeen, ei ole naisten murhe.

Minä tulen kyllä toimeen. Useimmiten minusta tulee vain surullinen, kun kuuntelen sitä, miten monet miehet suhtautuvat vaimoihinsa, homoihin, sivareihin tai ulkomaalaisiin. Minun toimeentulemiseni ei ole ongelma. Ongelma tulee vasta silloin, kun totean, että ihmisellä on oikeus omiin mielipiteisiinsä ja avaan suuni.

Yhteistyössä