Miksi naiset vihaavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuossa töissä tänään poikien kanssa mietittiin, että miksi naiset vihaavat niin paljon seksiä että sitä pitää harrastaa niin väkisin?
Mikähän siinä seksissä on se kaikkein inhottavin juttu, että sitä oikein pihtaamaan tarvii ruveta?

Suklaakin on hyvää, kun sitä on tarjolla vähän harvemmin. Jos joku roikkuisi perässäni jatkuvasti, tarjoten suklaata ja vaatien minua syömään sitä päivittäin ja mielummin useaan kertaan, niin alkais sekin maistua paskalle.

Suklaakin on hyvää, kun sitä on tarjolla vähän harvemmin. Jos joku roikkuisi perässäni jatkuvasti, tarjoten suklaata ja vaatien minua syömään sitä päivittäin ja mielummin useaan kertaan, niin alkais sekin maistua paskalle.

Ennemminkin niin, että suklaa on hyvää, jos se on hyvää. Jos tarjolla on vaan pahaa suklaata niin kuka sitä nyt söisi, en minä ainakaan.

Jos noita neuvvoja oikein tulkitsin nii käy vieraissa ja rupee ite pihtaan, nii ei tarvi kiusata pihtari akkaa vonkaamalla. Ite rupesin tekeen sillee kun akka rupes pihtaan.

Seksi puolittuu kun tulee lapsi ja sit viä yhen kerran puoliks kun sanot tahdon.
Eli jos seksiä joka päivä ja meet tekeen sen virheen et meet naimisiin nii sit joka toinen päivä, sit tulee lapsi nii joka neljäs päivä sit kun toinen nii joka kaheksas päivä ja kolmannesta joka kuudestoista et olikeestaan ei olleskaan enää.

Jos noita neuvvoja oikein tulkitsin nii käy vieraissa ja rupee ite pihtaan, nii ei tarvi kiusata pihtari akkaa vonkaamalla. Ite rupesin tekeen sillee kun akka rupes pihtaan.

Seksi puolittuu kun tulee lapsi ja sit viä yhen kerran puoliks kun sanot tahdon.
Eli jos seksiä joka päivä ja meet tekeen sen virheen et meet naimisiin nii sit joka toinen päivä, sit tulee lapsi nii joka neljäs päivä sit kun toinen nii joka kaheksas päivä ja kolmannesta joka kuudestoista et olikeestaan ei olleskaan enää.
No itellä viisi lasta ja ihan joka päivä vaimon kanssa oli seksiä, ei mennyt halut hällä jopa niin oli halut tallella että vieraissakin piti käydä. Siis exä nykyään :D

Meillä on tilanne siten, että itse lihoin raskaudessa ja olen tämän kokoinen ja mies pihtaa siksi. Mulla on 20kg liikaa painoa. Kasvotkin mulla on yhtä nätit, kuin tällä kuvan naisella, mutta mies ei kuulemma pane lihavia. Itseäni panettaisi vaikka päivittäin. Mitäs sanot ap tähän? On meitä naisiakin parisuhteessa, jotka kärsii seksittömyydessä tahtomattaan. Puhupa tästä niille kamuilles kanssa.
]
tara_lynn_012a.jpg

Kyllä sulla on tyhmä mies, pehmoisen tuntuinen nainen on aina parempi kun laiha luukasa. Laiha nainen tuntuu kuin sohva tyynyjen väliin tuuppais!!

Meillä on tilanne siten, että itse lihoin raskaudessa ja olen tämän kokoinen ja mies pihtaa siksi. Mulla on 20kg liikaa painoa. Kasvotkin mulla on yhtä nätit, kuin tällä kuvan naisella, mutta mies ei kuulemma pane lihavia. Itseäni panettaisi vaikka päivittäin. Mitäs sanot ap tähän? On meitä naisiakin parisuhteessa, jotka kärsii seksittömyydessä tahtomattaan. Puhupa tästä niille kamuilles kanssa.
]
tara_lynn_012a.jpg

Haluan vielä lisätä, että kun olen taas hoikka, eli laihtunut (olin ennen hoikka), alan pihdata mieheltä ihan vain siksi, koska mulle riitti tämmöinen kohtelu (en ole koskaan ennen pihdannut keltään). Emt, muuta kuin, että iskekää niitä 10-20kg liian lihavia naisia, kun ne kokee tämmöistä kohtelua miehiltään ja on kovassa puutteessa.

Voi eiii :D Mua rupes naurattaa tämä, koska mun mies on kertonut teininä juuri ''harrastaneensa'' sohvatyynyjen väliin tuuppailuja porukoidensa luona asuessaan siis.

Se on myöskin tutkittu, että miehekkäämmät miehet tykkäävät kurvikkaammista naisista, eli joilla on jonkin verran varaläskiä naisellisissa paikoissa. En tarkoita tällä obeesia tietenkään, kuten joku saattaa kuvitella. Onko miehesi ei kovin miehekäs?

Ap, nainen saattaa vihata sitä miestä myös, jonka kanssa pitäisi seksiä harrastaa, koska naisille usein on tärkeää tykätä siitä miehestä, jonka kanssa seksiä harrastaa. Toisekseen, jos mies ei ole hyvä seksissä, ei sellaisen miehen kanssa ole mieltä harrastaa seksiä, koska jos seksi on huonoa, se on tylsää ja ällöttävää.

Harva ihminen on vissiin täysin aseksuaali.

Se on myöskin tutkittu, että miehekkäämmät miehet tykkäävät kurvikkaammista naisista, eli joilla on jonkin verran varaläskiä naisellisissa paikoissa. En tarkoita tällä obeesia tietenkään, kuten joku saattaa kuvitella. Onko miehesi ei kovin miehekäs?

Mun on valitettavasti sanottava kyllä, että mun mies on enemmän miehekäs ulkonäöltään ja olemukseltaankin. Hänellä on paljon lihasta ja hieman kaljuuntuva. Mun miehen makuun oon se obeesi tod.näk. Hänen ihanne kun on missikroppa.

Yhteistyössä