Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
alkuperäinen
voisin vielä kysyä, että minkä ikäiseksi sitten veikkaisitte minut? anteeksi ei-niin-luonnollinen kuva, en jaksa ottaa kumminkaan uutta. vaatteet tottakai vaikuttavat mutta kasvoista kun katsottaisiin.

http://i10.aijaa.com/b/00877/11672150.jpg
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27947717:
voisin vielä kysyä, että minkä ikäiseksi sitten veikkaisitte minut? anteeksi ei-niin-luonnollinen kuva, en jaksa ottaa kumminkaan uutta. vaatteet tottakai vaikuttavat mutta kasvoista kun katsottaisiin.

http://i10.aijaa.com/b/00877/11672150.jpg
Noi vajakinmerkit viittaisi johki 17-22 vuotiaaseen, mutta naama muuten joku kolmekymppisen. Olisit muuten kauis ilman noita vammaisentunnistimia.
 
alkuperäinen
[QUOTE="vieras";27947739]Noi vajakinmerkit viittaisi johki 17-22 vuotiaaseen, mutta naama muuten joku kolmekymppisen. Olisit muuten kauis ilman noita vammaisentunnistimia.[/QUOTE]

:D kiitos nauruista. mutta käyttäisin muuta sanaa, itse kumminkin olen kehitysvammaisten kanssa työskennellyt niin ei tuo oikein kuvaile kunnolla. miten olisi huomiohuora tms? paljon yleisempi vaihtoehto :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27947749:
:D kiitos nauruista. mutta käyttäisin muuta sanaa, itse kumminkin olen kehitysvammaisten kanssa työskennellyt niin ei tuo oikein kuvaile kunnolla. miten olisi huomiohuora tms? paljon yleisempi vaihtoehto :)
Ehkä joo, parempi sana kyllä. Sitten kun saat tarpeeksi huomiota siltä yhdeltä oikealta, niin lupaatko ottaa nuo pois, olet nimittäin söpö!
 
alkuperäinen
[QUOTE="vieras";27947826]Ehkä joo, parempi sana kyllä. Sitten kun saat tarpeeksi huomiota siltä yhdeltä oikealta, niin lupaatko ottaa nuo pois, olet nimittäin söpö![/QUOTE]

noh, täytyy olla aika hyvä mies kun olen kumminkin tähän lookkiin tottunut päälle kymmenkunta vuotta :) muta kiitos! olen kuvassa 28, mutta parin vuoden takaa kuva.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27947884:
noh, täytyy olla aika hyvä mies kun olen kumminkin tähän lookkiin tottunut päälle kymmenkunta vuotta :) muta kiitos! olen kuvassa 28, mutta parin vuoden takaa kuva.
Hyvää kannattaa odottaa, harmi kun olen varattu.
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";27947921]Hyvää kannattaa odottaa, harmi kun olen varattu.[/QUOTE]

toivottavasti. erosin juuri vuosien suhteesta, ehkä se parempi mies on tulossa :D saa nähdä onnistuuko kumminkaan muuttamaan enää tätä ns identiteettiä.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";27947939]toivottavasti. erosin juuri vuosien suhteesta, ehkä se parempi mies on tulossa :D saa nähdä onnistuuko kumminkaan muuttamaan enää tätä ns identiteettiä.[/QUOTE]

Niinpä, kyse on nimenomaan identiteetistä. Varsinkin tatskojen kohdalla, kun suunta on valittu, sitä ei enää voi muuttaa. Olet ikuisesti merkitty. Älä ainakaan ala venyttelemään noita reikiäsi, voit vielä vaihtaa, jos siltä tuntuu.
 
alkuperäinen
[QUOTE="vieras";27948008]Niinpä, kyse on nimenomaan identiteetistä. Varsinkin tatskojen kohdalla, kun suunta on valittu, sitä ei enää voi muuttaa. Olet ikuisesti merkitty. Älä ainakaan ala venyttelemään noita reikiäsi, voit vielä vaihtaa, jos siltä tuntuu.[/QUOTE]

korvat ovat nykyään 25mm, eli en hirveästi muutu :) tatuointejakin on, mutta ne liittyvät koulutukseeni. harmittaa toisinaan koska itse olen akateemisempi ihminen mutta vedä puoleeni työttömiä nuoria poikia.
 
ok
"Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi"

:headwall: No eivätkä jää. Vaikka on kaikki antiageseerumit käytössä, kyllä ne vuodet jättää jälkensä. Joillain ennemmin, joillain myöhemmin.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";27946283] Ystäväpiirissäni kyllä vaikuttaa myös hyvin nuorekas pukeutuminen johon eivät juuri koskaan ole kuuluneet yletön meikkaus, korkokengät tai harvoin edes kovin siistit vaatteet :D[/QUOTE]

Kuvasi nähtyäni, veikkaan ihan tätä syyksi. Yleensä nyt vaan noita rastoja, nenäpiikkejä ja muuta rumaa (sori) näkee nuorilla.
 
joo-o
Amikset ja wt: t kuvittelevat kolmevitosina teinivaatteissa näyttävänsä 20- vuotiailta. Kyse on kuitenkin kuvitelmasta. Teinivaatteet keski- ikäisellä eivät huijaa ketään, ja kertovat totuuden henkilön sosioekonomisesta asemasta.
 
"huoh"
No ei ainakaan ap ole tytön näköinen ollenkaan.

On hermafrodiitin ja humanoidin risteytyksen näköinen. Paperit kysytään sen varmistamiseksi että kyseessä on joku ihmislajiin kuuluva...

Yleisiä kauneusnormeja tämä ei tosiaan millään tavalla puuttele, joten ikää on sikäli hankala arvioida. Nää on näitä hanttakrauseja.
 
Minä uskon näyttäväni nuoremmalta mitä olenkaan, mutta omasta ikäluokastani suurin osa näyttää ihan ikäisiltään. Olen siis 28v. ja usein on kysytty henkkarit, kun olen alkoholia ostanut, ellei sitten ole lapset mukana. Tietysti siihen vaikuttaa paljonkin se onko meikannut ja miten on pukeutunut. Kevyt meikki ja naiselliset vaatteet vanhentavat (tai lähinnä silloin näytän ikäiseltäni), mutta rennommissa vaatteissa ja saparot päässä minua luullaan varmaan juuri ja juuri täysi-ikäiseksi. Töihin olen aina meikannut ja yrittänyt näyttää ikäiseltäni, koska ei ole mukavaa, jos joku epäilee ammattitaitoani ulkonäön takia. Tosin tätäkin on tapahtunut etenkin iäkkäämpien ihmisten kohdalla. On veikkailtu, etten ole varmaan vielä kahtakymmentäkään ja sitten kun on selvinnyt, että olen lähempänä kolmeakymppiä ja äitikin olen, on mummot ja papat ollut monttu auki :D Näiden kertojen jälkeen on tullut mietiskeltyä miten minun pitäisi ulkonäköäni muuttaa, että näyttäisin ikäiseltäni. Toisaalta, toivon että kymmenen vuoden päästä näytän kolmekymppiseltä ;)
 
Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni... aika rauhassa oon saanu bisseni ostaa tuon lakiuudistuksen jälkeenkin...kuopus syntyi, kun olin 34v ja sen jälkeen olen vanhentunut naamasta sen 5 vuotta (vaikka siitä on 2 vuotta...), kun ollaan valvottu viimeset 2 vuotta. Olen pieni (157cm ja 48 kg) ja "söpö"naamainen ja pyukeudun ihan nuorekkaasti mutta eletty elämä näkynee naamasta... :(
 

Yhteistyössä