Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
no jaa
Aijaa.com - 11546404

Heita tuosta arvaus... :saint:
Pelkästä kuvasta on vaikea arvioida, näkemällä ihmisen ns. livenä näkee ihon ja ilmeet yleensä paremmin, ja ihon liikkuvuuden alla olevien tukirakenteiden suhteen, mistä voi päätellä paljon iästä. Lisäksi kuvaa voi nyt muokata miten vain, siinä on vain yksi ilme, ja tuossa kuvassa myös aika paljon meikkiä.

Mutta kuvan perusteella veikkaan 38 v.
 
Pelkästä kuvasta on vaikea arvioida, näkemällä ihmisen ns. livenä näkee ihon ja ilmeet yleensä paremmin, ja ihon liikkuvuuden alla olevien tukirakenteiden suhteen, mistä voi päätellä paljon iästä. Lisäksi kuvaa voi nyt muokata miten vain, siinä on vain yksi ilme, ja tuossa kuvassa myös aika paljon meikkiä.

Mutta kuvan perusteella veikkaan 38 v.
Paljon meikkia? :O Vahan silmamaalia...
 
jep lisää
[QUOTE="jep";27946894]Mäkin veikkaisin että 34. Erikoiset kasvot.[/QUOTE]

Sorry, mutta Morrigan näytti kyllä mieheltä. Lisään tämän senkin uhalla, että loukkaan.
 
"vieras"
Kyllä taitaa olla jo neljäkymppiä mennyt rikki. Valotus nyt on vähän mitä on, yli, joten iho ei näy hyvin. Mutta yläluomet ei vielä roiku, leuan linjassa ikä näkyy jo.
 
"..."
Kommentoisin tähän ketjuun 35 -vuotiaana, jolta alkossa kysytään lähes aina papereita, että ei ole kivaa näyttää ikäistään nuoremmalta. Työelämässä joutuu jatkuvasti sivulauseisiin ujuttamaan ikänsä/työkokemuksensa, että olisi uskottava.
 
"Mies"
[QUOTE="Mies";27946963]Tää äijä jäi ihan koukkuun. Ootko vapaa? Ikää siis mulla 51v.[/QUOTE]

Tässä sen nyt taas näkee. Vanhan äijän päässä alkaa liikkuun kaikenlaista kun näkee kauniin naisen.

Pyydän anteeksi, hyvää elälmää jatkossakin!
 
Lilith Le Nuit
[QUOTE="...";27947002]....Työelämässä joutuu jatkuvasti sivulauseisiin ujuttamaan ikänsä/työkokemuksensa, että olisi uskottava.[/QUOTE]

Ai niin, tuo on totta.
 
"Mies"
[QUOTE="Mies";27947006]Tässä sen nyt taas näkee. Vanhan äijän päässä alkaa liikkuun kaikenlaista kun näkee kauniin naisen.

Pyydän anteeksi, hyvää elämää jatkossakin![/QUOTE]

Voi kuttu kun ei osaa taas lainata eikä juuri kirjoittaakaan. Hengästyttää vieläkin.. :)

Tämä oli siis Morriganille.

Täältä tähän.
 
[QUOTE="Mies";27947006]Tässä sen nyt taas näkee. Vanhan äijän päässä alkaa liikkuun kaikenlaista kun näkee kauniin naisen.

Pyydän anteeksi, hyvää elälmää jatkossakin![/QUOTE]

enemmän omituista olis jos ei päässä liikkuis mitään.

:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Morrigan
Oiu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27946384:
Mulla on sama harha kuin ap:lla. Kun katselen jotain nuoria naisia, niin mietin - tosin vain sellaisen ohikiitävän hetken - että kappas, tuolla on joitain ikäisiäni.

Miksiköhän niin on.
Tiedostan kuitenkin varhaiskeski-ikää hipovan ikäni. Tavallaan.
Eiköhän valtaosalla kyse ole tuosta harhasta. Peilistä katsoessa näkee sen mitä haluaakin, mutta tosiaan, kun yhtäkkiä näkee valokuvan itsestään, näkee kurtut ja silmäpussit ja realistisemman kuvan itsestään.
 
"Mies"
Olen ja en ole... Minulla on mies ja lupa omaan elamaan. ;)
"Olen ja en ole" kuulostaa melko mielenkiintoiselta. Olen vuosien varrella tavannut ihmisiä, joilla on ollut suurinpiirtein samanlainen periaate. Koskaan siitä ei ole hyvää seurannut, jos ei lasketa sitä hetken huumaa..

Yleensä joku ihan helvetin iso karvanen äijä on luvannu vetää turpaan/tappaa jne.

Mutta kahville, ok?

En vaan tiedä, miten se käytännössä sovitaan? Tää palsta tuskin on oikee paikka sopia yhtään mitään.
 

Yhteistyössä