arvaus
35-vuotias?
35-vuotias?
Pelkästä kuvasta on vaikea arvioida, näkemällä ihmisen ns. livenä näkee ihon ja ilmeet yleensä paremmin, ja ihon liikkuvuuden alla olevien tukirakenteiden suhteen, mistä voi päätellä paljon iästä. Lisäksi kuvaa voi nyt muokata miten vain, siinä on vain yksi ilme, ja tuossa kuvassa myös aika paljon meikkiä.
Paljon meikkia? :O Vahan silmamaalia...Pelkästä kuvasta on vaikea arvioida, näkemällä ihmisen ns. livenä näkee ihon ja ilmeet yleensä paremmin, ja ihon liikkuvuuden alla olevien tukirakenteiden suhteen, mistä voi päätellä paljon iästä. Lisäksi kuvaa voi nyt muokata miten vain, siinä on vain yksi ilme, ja tuossa kuvassa myös aika paljon meikkiä.
Mutta kuvan perusteella veikkaan 38 v.
näytätpä muuten ihan erilaiselta mitä olen kuvitellut. ulkonäön perusteella veikkaisin sinua 26-vuotiaaksi. minkäikäinen olet?
34. Horroskooppimerkiltään luultavasti kauris.
Alkuperäinen kirjoittaja jep lisää;27946906:Sorry, mutta Morrigan näytti kyllä mieheltä. Lisään tämän senkin uhalla, että loukkaan.
No, hyvä, ettet loukkaantunut. Ja hehän ovat sitäpaitti kauniita!
Olen kuullut tuota todella paljon. Kavelenkin kuulemma kuin thaimaalainen ladyman.
Eiköhän valtaosalla kyse ole tuosta harhasta. Peilistä katsoessa näkee sen mitä haluaakin, mutta tosiaan, kun yhtäkkiä näkee valokuvan itsestään, näkee kurtut ja silmäpussit ja realistisemman kuvan itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27946384:Mulla on sama harha kuin ap:lla. Kun katselen jotain nuoria naisia, niin mietin - tosin vain sellaisen ohikiitävän hetken - että kappas, tuolla on joitain ikäisiäni.
Miksiköhän niin on.
Tiedostan kuitenkin varhaiskeski-ikää hipovan ikäni. Tavallaan.
"Olen ja en ole" kuulostaa melko mielenkiintoiselta. Olen vuosien varrella tavannut ihmisiä, joilla on ollut suurinpiirtein samanlainen periaate. Koskaan siitä ei ole hyvää seurannut, jos ei lasketa sitä hetken huumaa..Olen ja en ole... Minulla on mies ja lupa omaan elamaan.