Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
En kyllä uskoisi että tässä varsinaista tuksuilmiötä on, esimerkiksi viime vuonna jouduin ostamaan 31-vuotiaalle ystävälleni sytkärin kioskilta kun hänelle ei ilman papereita myyty :D Mutta mistäs sitä koskaan tietää jos harhassa elää.
 
Peyote
[QUOTE="Mies";27946503]Valitettavasti ainakaan nykytekniikalla et saa photosopattua itsestäsi sitä Adonista IRL (In Real Life).

Se meillä äijillä on ongelmallista, että emme huomaa olevamme jo niin vanhoja. En tiedä onko teillä naisilla sama?[/QUOTE]

Musta ainakin tuntuu ihan samalta ku 15 vuotiaana. Paitsi että omalla pojalla on nyt murrosikä, niin pakkohan on jo olla vanhempi. Aikuinen. Ei vaan tunnu siltä yhtään.
 
Keittiönoita
[QUOTE="Mies";27946503]Valitettavasti ainakaan nykytekniikalla et saa photosopattua itsestäsi sitä Adonista IRL (In Real Life).

Se meillä äijillä on ongelmallista, että emme huomaa olevamme jo niin vanhoja. En tiedä onko teillä naisilla sama?[/QUOTE]
Sama ongelma meillä naisilla, valitettavasti :( Toisaalta...onhan se reilua, että on sama ongelma. Oman ikääntymisen huomaa - jos huomaa - vain siitä, että omat lapset vanhenee valoa nopeammin.
 
"Mies"
[QUOTE="Mies";27946445]Minäpä kerron teille, arvon naiset. Joka helvetin aamu kun katson peiliin, olen se sama vetävän näköinen nuori mies jota te tytöt piirititte. Kun katson itsestäni otettua valokuvaa huomaan, että olenkin nykyään yli viiskymppinen äijä. Hiukset tosin on edelleen ponnarilla, mutta muuten alkaa elämän merkit näkymään..[/QUOTE]

Haluan tarkentaa tähän, että hiuksia siis on. Ja paljon. Aika suurella osalla ikäisistäni kavereista niitä ei enää juurikaan ole.
 
[QUOTE="Mies";27946592]Haluan tarkentaa tähän, että hiuksia siis on. Ja paljon. Aika suurella osalla ikäisistäni kavereista niitä ei enää juurikaan ole.[/QUOTE]

:D

Exan valiteltua saavansa minusta harmaita hiuksia, sanoin ,etta olisi kiitollinen! Harmaa on charmikasta ja kaikki eivat tuossa iassa saa edes harmaita hiuksia.
 
Elli K.
Alkuperäinen kirjoittaja sekin vielä;27946615:
Ja Peyote ja Phoebsi...kiitos...Kyllä näillä vielä mennään, vaikka hiljattain tytär (19) kommentoi (huvittuneeseen sävyyn), että näytän joltain ennustajaeukolta. Ja se ei nyt ihan ole tarkoitus ;) En tiedä, mistä tyttö tuon sai päähänsä...
En ole ikinä ajatellut, että ennustaeukoilla olisi pitkä tukka..
 
Lilith Le Nuit
[QUOTE="Mies";27946665]Niin. Olet asian ytimessä. Omasta mielestäsi näytät 10v. nuoremmalta..[/QUOTE]

Mun ikää on aina veikattu väärin. Ja yllättyvät kuullessaan mun iän. Älä puhu paskaa asiasta josta et tiedä mitään.
 
[QUOTE="Mies";27946665]Niin. Olet asian ytimessä. Omasta mielestäsi näytät 10v. nuoremmalta..[/QUOTE]
Juu, näin juuri. Itse sitä ei tosiaa voi arvioida (eikä luottaa ystävän sanaan, vaan Alkon myyjään).

Mutta sitten toisaalta on meikäläisiä: näytän jonkin verran itseäni vanhemmalta, olen aina näyttänyt ja tiedostanut sen - mutta silti tunnen jotain yhteenkuuluvuutta kun näen 10v itseäni nuorempia tyttösiä kaupungilla. :D Ihmeellinen on ihmisen mieli.
 
hehheee:)
Mun ikää on aina veikattu väärin. Ja yllättyvät kuullessaan mun iän. Älä puhu paskaa asiasta josta et tiedä mitään.
Täällä pointti olikin siinä, että itse sitä luulee kaikenlaista...:) Niinhän se useimmiten on. Hyvä sulle, jos näytät nuoremmalta, mutta älä nyt tästä hiilly. En mäkään hiilly siitä, että munkin ikä yleensä veikataan väärin. Mua luullaan normisti noin 5 vuotta vanhemmaksi kuin olen. Ei haittaa.
 
no jaa
Ehkä kysymys kuuluu miksi aikuisuutta pidetään huonona asiana? Miksi on suosittua ajatella että ehei minä en olekaan aikuinen eikä minusta sellaista tulekaan, olen ikinuori...

Nuoruus on tärkeä vaihe, mutta aikuisuus on vastuunottoa, nöyrtymistä, edelleen kasvua ja uteliaisuutta. Jäämällä kuviteltuun nuoruuteen ja kieltäytymällä aikuistumasta ei ihminen kuitenkaan onnistu välttelemään kuolemaa, ei muutu mielenkiintoisemmaksi eikä oikeasti ns. pysy nuorena tai edes nuorekkaana. Hän vain jumittuu paikoilleen ja pysyy tyhmänä.
 
Ei minusta ole mikään uusi ilmiö, että jotkut kolmikymppiset näyttävät enemmän parikymppisiltä tai ehkäpä kaksvitosilta. Minuakin luullaan yleensä muutamaa vuotta nuoremmaksi, kysyivät viime vuonna paperitkin aika hemmetin monta kertaa, mutta en usko mitenkään yleisesti näyttäväni 18-vuotiaalta, vaan enemmän siltä kaksvitoselta. Se on ihan normaalia, että papereita kysellään nuorilta ihmisiltä, nykyäänhän tuota suositusta nostettiin sinne 30 asti.

Tyyli ja tukka tekee paljon. Oma kuontaloni on vielä pitkä eivätkä vaatteet ole tätimäisiä tai liian tyylikkäitä arkimenoon. Mutta näkee noita iän merkkejä ainakin itse kun kunnolla peiliin katsoo.
 
"Mies"
Tää Lilith Le Nuit onkin mielnkiintoinen tapaus. Jos vetää palkokasveja hengityselimiin siitä syystä, että hän kokee tietämättään saman ilmiön mitä ensimmäisessä kommentissani kerroin.

Lilith, et sinä ole kuitenkaan sen 10v. nuoremman näköinen. Tämä on valitetava totuus.
 

Yhteistyössä