Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27947256:
Mies, sun kannattaanyt kirjautua tänne, niin voit lähettää yksityisviestin ihanalle Morriganille. Saat varmaan jonotusnumeron. ;)

Mielenkiintoisempaa toki, jos sovitte asioistanne tässä. :popcorn:
Ja kaikki voivat kommentoida ja antaa hyvia ohjeita :saint:
 
[QUOTE="Mies";27947216]"Olen ja en ole" kuulostaa melko mielenkiintoiselta. Olen vuosien varrella tavannut ihmisiä, joilla on ollut suurinpiirtein samanlainen periaate. Koskaan siitä ei ole hyvää seurannut, jos ei lasketa sitä hetken huumaa..

Yleensä joku ihan helvetin iso karvanen äijä on luvannu vetää turpaan/tappaa jne.

Mutta kahville, ok?

En vaan tiedä, miten se käytännössä sovitaan? Tää palsta tuskin on oikee paikka sopia yhtään mitään.[/QUOTE]

:D

Aijaa.com - 11541244
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27947500:
Vehkeiden käyttö on kyllä aika olennaista. Älä heti paljasta Morriganille puutteitasi. ;)
Eli voi paljastaa vehkeet, mutta ei puutteita? Minulla ei tietääkseni ole puutteita, vaikka hengästymisestäni voisi toisin päätelläkin.
 
heiii
Ehkä kysymys kuuluu miksi aikuisuutta pidetään huonona asiana? Miksi on suosittua ajatella että ehei minä en olekaan aikuinen eikä minusta sellaista tulekaan, olen ikinuori...

Nuoruus on tärkeä vaihe, mutta aikuisuus on vastuunottoa, nöyrtymistä, edelleen kasvua ja uteliaisuutta. Jäämällä kuviteltuun nuoruuteen ja kieltäytymällä aikuistumasta ei ihminen kuitenkaan onnistu välttelemään kuolemaa, ei muutu mielenkiintoisemmaksi eikä oikeasti ns. pysy nuorena tai edes nuorekkaana. Hän vain jumittuu paikoilleen ja pysyy tyhmänä.
oonko mä menettäny muistini ku oon ihan varma
että tää on mun kirjottama
 
"hmm"
Käväisin vielä tarkastamassa ketjun vastaukset mutta ilmeisesti lopputulos on jo hetken ollut vain se että morrigan on hyvin kaunis ja nuorekas :D tulisipa minullekkin miehiä näin palstan kautta ilmoittautumaan!
 
"jaa-a"
Mua sanotaan ikäistäni nuoremman näköiseksi, ehkä keskimäärin n. 5- 10 vuotta nuoremmaksi arvioidaan, mutta olen yli 35 ja mielestäni ei mitenkään voi sekoittaa kaksikymppiseen. Kyllä ikä näkyy, vaikka en tupakoikaan enkä juuri koskaan käytä alkoholia, elän terveesti, urheilen jne. naamasta. Olen sirokroppainen ja en pukeudu tätimäisesti, mutta en myöskään tyttömäisesti (tai pissismäisesti).
Mun mielestä juuri tässä iässä alkaa viimeistään elintavat näkyä, yli nelikymppisillä vielä selvemmin. Lisäksi ylipaino, tätimäinen kampaus ja pukeutumistyyli saattavat vanhentaa yllättävän paljon.
 
Peyote
[QUOTE="Mies";27946760]Tää Lilith Le Nuit onkin mielnkiintoinen tapaus. Jos vetää palkokasveja hengityselimiin siitä syystä, että hän kokee tietämättään saman ilmiön mitä ensimmäisessä kommentissani kerroin.

Lilith, et sinä ole kuitenkaan sen 10v. nuoremman näköinen. Tämä on valitetava totuus.[/QUOTE]

ööö, mikä ihmeen totuus se sellainen on, että voit sanoa noin. näkemättä edes koko ihmistä?
 

Yhteistyössä