Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
Tässä erään sinkkumiehen ajatuksia asiasta: http://sinkkumiehen.helmiblogit.mtv3.fi/2009/06/10/siksi-naiset-rakastuvat-renttuihin/

Kuinkas se sulla on, onko miehenä renttu vai kiltti?

Hauskasti kirjoitettu juttu. Ongelma jota se alussa kuvasi oli se, että mies teeskentelee ja on täysin lälly. Hänellä ei ole mitään omaa tahtoa, vaan hän luulee, että se miellyttää naista, että hän on samaa mieltä kaikesta ja tekee kaiken naisen tahdon mukaisesti. Ei muakaan sellainen kiinnostaisi, ellei ole omaa luonnetta ja mielipiteitä. Itsevarmuus ja teeskentelemättömyys ovat tärkeitä juttuja. On teeskentelemättömästi sitä mitä on, se sitten joko kiinnostaa toista tai ei kiinnosta. Tulee se totuus ilmi jossain vaiheessa joka tapauksessa ;)

Ja kysymykseesi. Ihastuin aikoinaan pikkasen renttuun mieheen, mutta hänestä on kasvanut vuosien myötä loistava, vastuuta ottava isä ja puoliso. Kiltti hän on luonteeltaan ollut aina. Ikirenttua en jaksaisi, joka ei kantaisi omaa osaansa vastuusta aikuisena ihmisenä. Ja sellaisena toivon, että hän pysyy aina, että on sitä omaa tahtoa, itsevarmuutta ja luonnetta. Sekä myös keskustelutaitoa ja joustamiskykyä, kuten mullakin totta kai ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Minulla on kiltti renttu :D:D

mulla myös näin tämä tuleva aviomieheni :heart: edellisissä suhteissa olen ollut vain kilttien kanssa. En koskaan ole ymmärtänyt renttujen perään kuolaamista.

"Mikä sai aikuiset naiset pysymään epävakaitten, pettävien, itsekkäiden, saamattomien, rääväsuisten, arvaamattomien miestensä rinnalla, vaikka suhde aiheutti jatkuvaa mielipahaa?"

no tasapainoista itseään kunnioittavaa naista ei kyllä saisi mikään pysymään tuollaisen rinnalla.

"Olen myös huomannut, että vienti lisää vientiä. Silloin, kun seurustelen tai deittailen jotakuta, muutkin naiset osoittavat helpommin kiinnostusta. Jos deittikumppaniehdokas tietää muista naisistani, se ei suinkaan pelota häntä pois vaan herättää kilpailuvietin."

Enkä kyllä ymmärrä tuotakaan, ei ainakaan minun kaveripiireissäni ole kellään tapana jahdata yhtään ketään kenestä kuulee ensitapaamisella että on varattu.

muoks vielä niin että hyvin on toimineet tuon miehen kikat jos neuvot ovat sinkkumieheltä :laugh:

Tuosta jutusta saa sen kuvan että rentun vastakohta ois joku kynnysmatto!
Mä en oo koskaan ihastunu renttuihin,vaan kunnollisiin,kiltteihin miehiin joilla on kuitenkin itsevarmuutta ja omat mielipiteet!

Yhteistyössä