Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunnon mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin tai sitten jos yksinkertaisesti ruvetaan ajamaan sitä että naisetkin tekevät aloitteen. MOni nainen valittaa kun kukaan kiinnostava mies ei tee aloitetta. Miksi naiset eivät itse tee aloitteita?

Voi, kyllä niitä aloitteita on tullut tehtyä, kun olen nähnyt komian jäpiskän :) Ja on tärpännytkin, mutta näemmä on kirjoittamaton sääntö että jos nainen tekee aloitteen niin siinä jonkun ajan päästä mies tekee "lopetteen".
Mies lopettaa seurustelun vaikka aluksi oli niin kiinnostunutta ja kiihkeätä ja puhuttiin vaikka mitä tulevaisuudensuunnitelmia, jopa miehen aloitteesta.

Mutta jos mies on tehnyt aloitteen, niin suhde kestää. Loppuu kenties joskus mutta syitä voi olla monia.

Viimeksi muokattu:
Mun kokemukset samaa rataa kuin edellisen. Eli miesten aloitteiden ansiosta alkaneet suhteet on kestäneet pitkäänkin, mutta ne miehet ketä olen itse iskenyt voivat kyllä lähteä suhteeseen mutta kyllästyvät aika pian. Jos siis haluaa jotain kevyttä kesäheilaa, naisen kannattaa iskeä. Jos taas kestävää suhdetta toivoo, ei auta näköjään muu kuin räpsytellä ripsiä ja toivoa että se himoittu mies tulee itse juttusille.

Ei me naisetkaan tästä asiantilasta välttämättä tykätä, mutta noin se näkyy luonnossa toimivan.

Mun kokemukset samaa rataa kuin edellisen. Eli miesten aloitteiden ansiosta alkaneet suhteet on kestäneet pitkäänkin, mutta ne miehet ketä olen itse iskenyt voivat kyllä lähteä suhteeseen mutta kyllästyvät aika pian. Jos siis haluaa jotain kevyttä kesäheilaa, naisen kannattaa iskeä. Jos taas kestävää suhdetta toivoo, ei auta näköjään muu kuin räpsytellä ripsiä ja toivoa että se himoittu mies tulee itse juttusille.

Ei me naisetkaan tästä asiantilasta välttämättä tykätä, mutta noin se näkyy luonnossa toimivan.

Ja jos olet saanut haaviisi tavalla tai toisella jonkun tosi kiinnostavan miehen, ja alat itse liikaa pommittamaan viestein (mikä on liikaa?) niin mies ahdistuu. Tunnet vaan olosi hölmöksi kun laitat viestejä ja toinen ei edes vastaa, no silloin se on jo merkki siitä että miestä EVVK. Mutta miksi ei sano suoraan vaan keksii jotain hölmöä tyyliin "puheaika loppuu" (puhun aikuisista miehistä)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä