Miksi naisen tarvitsee olla joka perjantai juomatta että mies saa ryypätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisi ryypätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaisi ryypätä

Vieras
aina joutuu lapsen takia olemaan juomatta olisi kiva joskus äidinkin ryypätä,mutta kun ei ole tukiverkkoja niin illat ja yöt ja viikonloput on lapsi aina kotona.

Ei NAISEN tartte aina olla juomatta. Mina olen nainen ja voin sopia juomisesta mieheni kanssa. (useimmiten kylla ollaan ihan selvinpain molemmat, mutta ymmarran kylla halun silloin talloin juoda) Mutta pointti on se, etta SINA elat suhteessa, joka ei ainakaan tuolta osin ole tasa-arvoinen. SINUN taytyisi ehka tehda asialle jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338804:
no on koska haluaahan nainenkin joskus nollata tilanteen.

No joo, ymmärrän, että teillä on ihan täysin epäreilu tilanne. Mutta en silti ehdottais, että sä pääset ryyppäämään, vaan että mies alkaa osallistua vauvan hoitoon ihan urakalla, niin että sä saat tehdä oikeesti jotain kivaa ja virkistävää, mistä sit muistat vielä seuraavana päivänä, eikä jää krapula. Mies ainakin vois lopettaa sen ryyppäämisen, koska siitähän on vaan sulle paljon vaivaa, kun oot kaikki viikonloput kiinni ja sit se ukko makaa vielä krapuloissaan.

[QUOTE="vieras";22338833]Ei NAISEN tartte aina olla juomatta. Mina olen nainen ja voin sopia juomisesta mieheni kanssa. (useimmiten kylla ollaan ihan selvinpain molemmat, mutta ymmarran kylla halun silloin talloin juoda) Mutta pointti on se, etta SINA elat suhteessa, joka ei ainakaan tuolta osin ole tasa-arvoinen. SINUN taytyisi ehka tehda asialle jotain.[/QUOTE]

no mitä mä voin asialle tehdä,mies ei suostu olemaan ryyppäämättä enkä mä saa lapselle hoitajaa enkä mä tämän jutun takia yh.ksi ala.

Jos ryyppää nollatakseen tilanteen ei mun mielestä kaikki oo ihan kohdillaan... :(
Kyllä mä ymmärrän että joskus otetaan kun juhlitaan mutta jokaviikonloppuinen ryyppääminen tilanteen nollamiseksi kuulostaa surulliselta.

Eihän tarvitse. En edes muista, koska viimeksi minun mieheni olisi ryypännyt. Yleensä voin tehdä perjantaisi ihan mitä itseäni huvittaa. Viina ei kylläkään ole ensimmäisenä mielessä. Tänään saatan ottaa pari siideriä, kun mies lähti lasten kanssa viikonlopuksi anoppilaan.

No joo, ymmärrän, että teillä on ihan täysin epäreilu tilanne. Mutta en silti ehdottais, että sä pääset ryyppäämään, vaan että mies alkaa osallistua vauvan hoitoon ihan urakalla, niin että sä saat tehdä oikeesti jotain kivaa ja virkistävää, mistä sit muistat vielä seuraavana päivänä, eikä jää krapula. Mies ainakin vois lopettaa sen ryyppäämisen, koska siitähän on vaan sulle paljon vaivaa, kun oot kaikki viikonloput kiinni ja sit se ukko makaa vielä krapuloissaan.

Mä teen viikolla jo monta kivaa ja virkistävää asiaa ihan selvinpäin eli en homehdu kotona mut mä nyt vaan haluaisin ja joskus ryypätä.

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryyätä;22338868:
Mä teen viikolla jo monta kivaa ja virkistävää asiaa ihan selvinpäin eli en homehdu kotona mut mä nyt vaan haluaisin ja joskus ryypätä.

No, ok. Mutta epäreiluahan tuo on, että teillä mies ryyppää joka viikonloppu.

Vaadi, että vapaaillat jaetaan puoliksi. Pidä kiinni oikeuksistasi, äläkä suostu elämään tossun alla.

(Tosin jos "mies ei suostu olemaan ryyppäämättä", niin en kyllä tuon kanssa loppuelämääni viettäisi. Meillä on pienet lapset, ja sen takia _kumpikaan_ ei ryyppää.)

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338911:
Niin te toiset ottaisitte eron tällaisen syyn takia?Itse en voisi kuvitella olevani yh sillä mies auttaa paljon lapsenhoidossa viikolla.

En mä mitään eroa varmaan ottaisi, mutta törmäyskurssilla oltaisiin, koska mun mielestä toi on niin perinjuurin epäreilua.

No mita jos vaan lahdet samalla ovenavauksella kun mies tulee kotiin? Vai onko sillon jo juonut? Vai tiedatko, ettei mies huolehdi lapsista edes tyydyttavalla tavalla tai juo vaikka olisi lapsista vastuussa? Miksi mies ei suostu olemaan juomatta? A-ongelma? Vai onko hanella vaan ajatus, etta hanen elamansa ja valintansa menee sun halujen ja tarpeiden edelle?

Teet jo alkuviikosta äijälle selväksi että sulla on perjantaina menoa ja se hoitaa lapsia ja jos ei sovi niin palkkaa lastenhoitajan, olet kovana ettet omasta menostas luovu. Nostaisin ihan tosi kunnon metelin tuosta... Jos ukolle on se ryyppääminen niin tärkeää ettei voi yhtä viikonloppua olla selvänä niin sais mennä menojaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338851:
no mitä mä voin asialle tehdä,mies ei suostu olemaan ryyppäämättä enkä mä saa lapselle hoitajaa enkä mä tämän jutun takia yh.ksi ala.

Mä alkaisin.. En vain yksinkertaisesti ymmärrä, miksi kaikissa parisuhteissa ei ole tasa-arvo kohdallaan. Miksi mies ei tee saman verran kotitöitä, kuin nainen ja miksi mies saa mennä aina, kun halua, ja akka istuu kotona hoitamassa.

Mä en vaan suostuis siihen, etten sais saman verran mennä, kuin mies, enkä siihen, ettei mies tekisi hommia! Jos sä oot purematta niellyt tällaisen käytöksen alusta asti, niin voi olla helvetin vaikea saada asiat muuttumaan!

no kyllä viikolla on aina muina päivinä selvinpäin ja jos mulla iltaisin jotain menoa viikolla niin katsoo lasta en tosiaan yh.ksi tämän syyn takia ala sillä en halua hoitaa lastani viikolla yksin muutenkin olisi tyhmää erota.

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338968:
niin ja ihan kotonaa ryyppää baareissa ei ole käynyt vuosiin.

Voi luoja, mä en kestäisi tollasta ukkoa hetkeäkään. Kiva sille lapsellekin katella joka perjantai isän ryyppäämistä :(

Jos sinä olet absolutisti, niin se ei tarkota etteikö muut aikuiset ihmiset tässä maailmassa rentoutuis alkoholin kera.
Jos muiden elämäntavat ei sovi käsitykseesi, niin miksi avaat tällaisen ketjun.

Musta sun on ap nyt jotenkin tehtävä asia selväksi, ja oikeasti lykättävä se vauva miehelle joku perjantai.

Lapsen voi viedä lastenkotiin jos ei halua tai jaksa sitä hoitaa. Pääsee sitte adoption kautta perheeseen joka haluaa sitä lasta hoitaa :'( Sääliks käy lapsi joka joutuu elämään tollasessa perheessä.

Yhteistyössä