H
haluaisi ryypätä
Vieras
aina joutuu lapsen takia olemaan juomatta olisi kiva joskus äidinkin ryypätä,mutta kun ei ole tukiverkkoja niin illat ja yöt ja viikonloput on lapsi aina kotona.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kummankaan pakko ryypätä?
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338804:no on koska haluaahan nainenkin joskus nollata tilanteen.
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338804:no on koska haluaahan nainenkin joskus nollata tilanteen.
No joo, ymmärrän, että teillä on ihan täysin epäreilu tilanne. Mutta en silti ehdottais, että sä pääset ryyppäämään, vaan että mies alkaa osallistua vauvan hoitoon ihan urakalla, niin että sä saat tehdä oikeesti jotain kivaa ja virkistävää, mistä sit muistat vielä seuraavana päivänä, eikä jää krapula. Mies ainakin vois lopettaa sen ryyppäämisen, koska siitähän on vaan sulle paljon vaivaa, kun oot kaikki viikonloput kiinni ja sit se ukko makaa vielä krapuloissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryyätä;22338868:Mä teen viikolla jo monta kivaa ja virkistävää asiaa ihan selvinpäin eli en homehdu kotona mut mä nyt vaan haluaisin ja joskus ryypätä.
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338911:Niin te toiset ottaisitte eron tällaisen syyn takia?Itse en voisi kuvitella olevani yh sillä mies auttaa paljon lapsenhoidossa viikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338851:no mitä mä voin asialle tehdä,mies ei suostu olemaan ryyppäämättä enkä mä saa lapselle hoitajaa enkä mä tämän jutun takia yh.ksi ala.
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338968:niin ja ihan kotonaa ryyppää baareissa ei ole käynyt vuosiin.
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisi ryypätä;22338968:niin ja ihan kotonaa ryyppää baareissa ei ole käynyt vuosiin.
No joo, ymmärrän, että teillä on ihan täysin epäreilu tilanne. Mutta en silti ehdottais, että sä pääset ryyppäämään, vaan että mies alkaa osallistua vauvan hoitoon ihan urakalla, niin että sä saat tehdä oikeesti jotain kivaa ja virkistävää, mistä sit muistat vielä seuraavana päivänä, eikä jää krapula. Mies ainakin vois lopettaa sen ryyppäämisen, koska siitähän on vaan sulle paljon vaivaa, kun oot kaikki viikonloput kiinni ja sit se ukko makaa vielä krapuloissaan.