Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Miksi miehet ovat aina kinuamassa seksiä? Eikä uskota jos nainen sanoo ei.[/QUOTE]

No, vaikka kinuais niin onko sillon pakko antaa??

Mulla ei ole tapana antaa heti samantien ja yleensä teen sen asian selväks heti ja suoraan. Enkä edes ihastu kovin helposti. Tollaset kinuavat, epätoivoset pillunmetsästäjät ei kiinnosta pätkän vertaa. Viimeks kun olin baarissa, niin tuli tollanen vonkaaja iskemään mua tiskillä. En vastannu mitään ja odotin vaan juomaani. Mies jatko vonkaamista ja sitten sanoin, että oon kihloissa ja jos mulla tekee mieli, niin haen sen tyydytyksen ihan omalta mieheltäni, mulla ei ole mitään tarvetta hyppiä vieraissa ja häivyin juomani kanssa tiskiltä. Säälittäviä tapauksia, anteeks nyt vaan. Joku taso sentään täytyy olla, eikä mua nappaa yhtään, että joku räkäkännissä oleva mies, äheltäis mun päälläni tai allani ja semmosen kanssa pitäis jotain touhuta, hyi vittu, ei vaan oikeesti tollanen sytytä yhtään, eikä aiheuta eroottisia viboja :x
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"oho"
Miksi miehet ovat aina kinuamassa seksiä? Eikä uskota jos nainen sanoo ei.
No, vaikka kinuais niin onko sillon pakko antaa??

Mulla ei ole tapana antaa heti samantien ja yleensä teen sen asian selväks heti ja suoraan. Enkä edes ihastu kovin helposti. Tollaset kinuavat, epätoivoset pillunmetsästäjät ei kiinnosta pätkän vertaa. Viimeks kun olin baarissa, niin tuli tollanen vonkaaja iskemään mua tiskillä. En vastannu mitään ja odotin vaan juomaani. Mies jatko vonkaamista ja sitten sanoin, että oon kihloissa ja jos mulla tekee mieli, niin haen sen tyydytyksen ihan omalta mieheltäni, mulla ei ole mitään tarvetta hyppiä vieraissa ja häivyin juomani kanssa tiskiltä. Säälittäviä tapauksia, anteeks nyt vaan. Joku taso sentään täytyy olla, eikä mua nappaa yhtään, että joku räkäkännissä oleva mies, äheltäis mun päälläni tai allani ja semmosen kanssa pitäis jotain touhuta, hyi vittu, ei vaan oikeesti tollanen sytytä yhtään, eikä aiheuta eroottisia viboja :x[/QUOTE]

No mulle seksi ei ole koskaan ollut antamista. Olen aina ollut ihan saamapuolella. ;) Ja kun panettaa joka päivä, nin miksi ihmeessä en nussisi mukavien miesten kanssa?
 
Miksi miehet ovat aina kinuamassa seksiä? Eikä uskota jos nainen sanoo ei.
No, vaikka kinuais niin onko sillon pakko antaa??

Mulla ei ole tapana antaa heti samantien ja yleensä teen sen asian selväks heti ja suoraan. Enkä edes ihastu kovin helposti. Tollaset kinuavat, epätoivoset pillunmetsästäjät ei kiinnosta pätkän vertaa. Viimeks kun olin baarissa, ...[/QUOTE]

Oletko jo montakin viikkoa päässyt baariin?

Mä ny oikeesti veikkaan, että sä et tunnistaisi mua epätoivoiseksi tai kinuavaksi pillunmetsästäjäksi vaikka nurkkabaarissani törmättäis. Tahtoessani mä veisin sinua kuin vierasta sikaa. Nou hymiö. Sinä olet se, joka ottaa lasin liikaa ja jonka kannan kotiinsa selviämään ja laitan peiton korville. Sillai isällisesti.

Kannaltani ikävämpi puoli asiassa on se, että ikähaarukkaan istuvat ja hyvin mielenkiintoiset naiset eivät ole kiinnostuneet minusta ja siihen minun pitää vain sopeutua, ei sen kummempaa.

Milloin on tarpeeksi kilsoja mittarissa, niin se seksi alkaa olla ihan normaali aikuisten välinen asia. Sitä voi harrastaa jos huvittaa. Jos on sinkku, niin se ei ole keltään pois. Jos ei ole sinkku, niin sit asiassa voi olla haulikon kokoinen ongelma.

Mut mies1:n teorioiden mukaan Aatamin ja Eevan tiputtaessa vaahteranlehtensä heidän olis tarttenu tehdä akateeminen väitöskirja ja hankkia tohtorinhatut ennen empiiristä ja organoleptistä kokeilua.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Hannariikka
Ihan samasta syystä kuin miehetkin antavat munaa ensimmäisellä kerralla. Ikävää, jos aloittaja ei ole törmännyt naiseen, joka haluaa, nauttii seksistä ja saa orgasmeja. Sanoisin, että se kertoo lähinnä aloittajasta itsestään. Onneksi minä en ole kaltaisiisi surkimuksiin tavannut tai no, ehkä kaksi miestä 40: stä on ollut yhtä huonoja sängyssä kuin sinä. Muut ovat osanneet sekä antaa että vastaanottaa nautintoa heti ensimmäisellä kerralla.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"Sanna"
"Miehinen" näkökulma asiaan lienee (mies1 kuvittelee ilmeisesti olevansa koko miessukupuolen äänenkannattaja), että ei sovi antaa milloinkaan. Pitää keskustella henkevästi ja filosofisesti, mielellään mahdollisimman hämärästi ja sivistyssanoja väärin käytellen, ja lihallinen yhteys on aika brutaalia ja karkeaa kaiken kaikkiaan. Tosin naisen rintoja voi katsella villapaidan läpi, jos nainen on riittävän nuori ja kaunis, mutta on kovin raakaa ja feminististä, jos nainen haluaa tehdä samoin miehen sukuelinten tai rintalihasten suhteen. Paljon muutakin vois olla, mutta en nyt jaksa miettiä tarkemmin.

Ai niin: yhden yön seksikontakteja ei naiset voi koskaan haluta: jos he yhtään katsovat, kenen mukaan menevät, on mukana heti "jotain muutakin"... En tosin ole vielä päässyt perille, mitä tämä muu on. Varmaan kokematon, reisille roiskiva mies1 kertoo meille enemmän, kunhan palaa pahoittamasta mieltään yökerhosta, jossa kaksikymppiset neitsyet eivät jostain kumman syystä syttyneet häenen eroottisille silmäilyilleen.

(Oon tosiaan ilkeä ihminen, nyt taidan mennä nukkumaan. Tai ainakin suljen suuni.)
Ei hitsit, mä repesin tälle. Nyt taisi palstan 'liian täydellinen mies' pahoittaa mielensä. Tosin ei hän on sokea omille puutteillee ja vajavaisuuksilleen.
 
"hmh"
En mä ajattele miehistä niin huonoa, että kaikki olis tuonkaltaisia kuin mies1.

Itse asiassa eihän se mies1 edes ole mies. Vaan meitin oma joulu- pääsiäis ja halloweentrolli.
 
"Sanna"
[QUOTE="Sanna";29800159]Ei hitsit, mä repesin tälle. Nyt taisi palstan 'liian täydellinen mies' pahoittaa mielensä. Tosin ei hän on sokea omille puutteillee ja vajavaisuuksilleen.[/QUOTE]

Korjaan: siis ON sokea omille puutteilleen.
 
"Heidi"
[QUOTE="hmh";29800170]En mä ajattele miehistä niin huonoa, että kaikki olis tuonkaltaisia kuin mies1.

Itse asiassa eihän se mies1 edes ole mies. Vaan meitin oma joulu- pääsiäis ja halloweentrolli.[/QUOTE]

Valitettavasti tällaisiakin tapauksia on ihan oikeassa elämässä, mutta niitä on onneksi ehkä vain promillen luokkaa miehistä.
 
"Sanna"
Koita nyt ymmärtää se asia, että sinun hölynpölyjutut on kuuden kilometrin päästä ihmisille naurettavia.

Ainoa ja korostan todellakin ainoa syy, että jaksan edes sinulle kommentoida, on se, ettei vahingossakaan nyt joku luulisi hetkeäkään, että sinulla on joku oikea validi pointti tässä kaikessa paskanjauhamisessa.

Ja henkilökohtaiseksi? Ja nopeasti? Ensinnäkin montahan sivua sinä olet jo jauhanut näitä tuulesta temmattuja ympäripyöreyksiä?

Ja jos se on sinusta henkilökohtaista, että vaan yksinkertaisesti väsyy lukemaan sinun ilman päätä ilman häntää argumentteja, jotka ei saisi edes juuri murhannutta henkilöä josta on kaikki todisteet, kalterien taa.

Heti kun olet milliäkään epävarmoilla vesillä, aloitat sen hölynpölyn ja ympäripyöreiden läpäläpä-kommentien syytämisen, jotka ei ole ensinnäkään vastauksia yhtään mihinkään, eikä edes huvita ketään. Ainoa arvo sinun kirjoituksillasi on se, kun ei anna järkyttävän typeryyden ärsyttää, niin voi vaan nauraa hölmöilyllesi.

Kun olet mukavuusalueellasi, niin silloin lähinnä vedät jotain ihan ihme esimerkkejä jostain ei todellisesta maailmasta ja yrität esittää jotain ihme teorioita yleisinä totuuksina. Sitten kun joku oikeasti näkee vaivaa kyseenalaistaa ne, niin pyöräytät asian tyyliin "no niihän mää just sanoinnii". Ainut vaan, että et sanonut alunperin, se vaan muuttuu kesken kaiken kun saat muutaman palautteen töhöilystä.
Tässä täydellinen analyysi palstan 'liian täydellisestä miehestä'.
 
Tapsa55
Mitä ihmeen kummaa siinä on, jos antaa "ensimmäisellä kerralla". Jos haluaa seksiä niin siitä vaan. Jos on nälkä niin pitää syödä, jos janottaa pitää juoda, jos panettaa pitää naida -mikä tässä on niin ihmeellistä?

Ja kyllä useimmat naiset saa orgasmin kenen kanssa tahansa, joka on siisti, mukiin menevä ja osaa asiansa. Seksi on normaali perustarve eikä sen kanssa kannata ruveta liikaa "kummittelemaan" ja tekemään siitä vaikeaa.

Eräs naisystäväni kiteytti asian mielestäni hyvin toteamalla, että "kunnon panosta on romantiikka kaukana"!
 
Tapsa55
Mitä ihmeen kummaa siinä on, jos antaa "ensimmäisellä kerralla". Jos haluaa seksiä niin siitä vaan. Jos on nälkä niin pitää syödä, jos janottaa pitää juoda, jos panettaa pitää naida -mikä tässä on niin ihmeellistä?

Ja kyllä useimmat naiset saa orgasmin kenen kanssa tahansa, joka on siisti, mukiin menevä ja osaa asiansa. Seksi on normaali perustarve eikä sen kanssa kannata ruveta liikaa "kummittelemaan" ja tekemään siitä vaikeaa.

Eräs naisystäväni kiteytti asian mielestäni hyvin toteamalla, että "kunnon panosta on romantiikka kaukana"!
 
mies vm8666
Aika moni täällä ihmettelee miksi nainennei saisi harrastaa seksiä ekalla kerralla mutta mies saa. Siihen on melko helppo selitys. Nainen kuin nainen saa seksiseuraa kun sitä pyytää. Sen sijaan miehellä se ei ole näin helppoa. Mies kun saa paljon naisia niin kohoaa hierarkiassa korkealle koska naaras loppupeleissä päätää kenelle antautuu. Kun miehellä on paljon naisten arvostamia ominaisuuksia niin saa myös naista. Naisessa ei juuri tarvi olla mitään miesten arvostamia ominaisuuksia että saa miehestä seksiseuraa. Toki ne komeimmat miehet voivat valita kun naisissa ne rumimmatkin naiset voivat valita. Joten älkää olko tästä miehille kateellisia.
 
AS
Aika moni täällä ihmettelee miksi nainennei saisi harrastaa seksiä ekalla kerralla mutta mies saa. Siihen on melko helppo selitys. Nainen kuin nainen saa seksiseuraa kun sitä pyytää. Sen sijaan miehellä se ei ole näin helppoa. Mies kun saa paljon naisia niin kohoaa hierarkiassa korkealle koska naaras loppupeleissä päätää kenelle antautuu. Kun miehellä on paljon naisten arvostamia ominaisuuksia niin saa myös naista. Naisessa ei juuri tarvi olla mitään miesten arvostamia ominaisuuksia että saa miehestä seksiseuraa. Toki ne komeimmat miehet voivat valita kun naisissa ne rumimmatkin naiset voivat valita. Joten älkää olko tästä miehille kateellisia.
Eli sun mielestä miehellä ei ole varaa valita vaan se tyytyy siihen mitä saa. Mun mielestä toi on aika pahasti sanottu miehistä. Ehkä jopa vähän alentavaa.
Ei millään pahalla, mutta me ei eletä enää 60- luvulla. Nainen ei ole enää siveytensä vartija ja mies kiimainen apina, jonka pääasiallinen tarkoitus on saada tökättyä munansa johonkin naiseen. Miehellä on ihan yhtälainen valta valita yhden yön seksikumppaninsa kuin naisellakin. Kyllä fisulle miehelle riittää ottajia.
 
mies1harm.
Eli sun mielestä miehellä ei ole varaa valita vaan se tyytyy siihen mitä saa. Mun mielestä toi on aika pahasti sanottu miehistä. Ehkä jopa vähän alentavaa.
Ei millään pahalla, mutta me ei eletä enää 60- luvulla. Nainen ei ole enää siveytensä vartija ja mies kiimainen apina, jonka pääasiallinen tarkoitus on saada tökättyä munansa johonkin naiseen. Miehellä on ihan yhtälainen valta valita yhden yön seksikumppaninsa kuin naisellakin. Kyllä fisulle miehelle riittää ottajia.
Tää palsta on outo sekoitus 60-luvun Suomea ja vähemmän feminiinejä ajatuksia ja asenteita :) Onneksi niin oma äitini kuin läheiset naiseni ovat hyvin erilaisia.
 

Yhteistyössä