Miksi mun puutuu paikat todella nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä

Vieras
Nyt muutaman viikon ollut tällaista, että jalat ja kädet puutuu todella nopeaan ja pahasti. Selällä maatessa molemmat kädet puutuu yhtäkkiä ja sattuu hurjan paljon kun pistelee niin kovasti. Eilen mies meinasi hieroa mun jalkateriä eikä ehtinyt kuin aloittamaan kun se kosketus aiheutti puutumisen mun jalassa ja tuntui pahalta. Mistä ihmeestä tällanen johtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja amb:
taitaa olla hermojen toiminassa häiriötä? Kenties sul o joku jänne tai hermo puristuksissa?
Saatko tarpeeks vitamiineja? tai ootko laihduttanu rajusti?

En tiedä mistään puristuksista mitään :D en ainakaan ole huomannut mitään sellaista.

Vitamiineja tuskin saan tarpeeksi ja laihdutusta olen kovasti kuukauden verran yrittänyt, mutta tulos ei ole kovin hyvä ollut.

Minulla vasemman puoleinen käsi puutuu sormista kun kannan ostoskasseja. Samaten sormen päät menevät kylmiksi ja tunnottomiksi. Tämä siis vain vasemmassa kädessä. Pelottaa josko olisi sydämessä vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja amb:
noni, vitamiinit ja hivenaineet kuriin ja vaikka uimahalliin siitä jos auttas :)

Vitamiineja täytyy yrittää muistaa syödä. Unohtuvat niiiiin helposti :ashamed:

Uimahalliin en mene kirveelläkään :D muuten harrastan kyllä liikuntaa.

Mulla pahaa puutumista. Nukun öisin sellasella "avaruusmateriaali" patjalla, jossa on päällä pelkkä joustofrotee. Tavallinen lakana aiheuttaa kivuliaan puutumisen, enkä paljon kerkiäisi nukkumaan kun koko ajan pitäisi vaihtaa asentoa.

Mitkäs vitamiinit tuohon puutumiseen voi vaikuttaa?

Yhteistyössä