Miksi mun paino ei enää putoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikiläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikiläski

Vieras
Liityin Keventäjiin elokuun alussa. Tavoitepudotus 10kg. Ensin painoa lähti hyvin, mutta nyt on kolme viikkoa ollut tasan samassa, eli 5kg pudotus takana ja edessä. Senttejä on tän kolmen viikon aikana kyllä lähtenyt 1,5, mutta miksei paino laske YHTÄÄN? En ole syönyt enempää kun tuon kalorirajan (n.1500kcal/vrk), liikkunut olen, vettä olen juonut, maha on toiminut ihan ok ym.

Alkaa raivostuttaa ja turhauttaa!! Vinkkejä??

Pidä yksi repsupäivä ja herkuttele vähän. Tai sitten voisit koittaa vähentää hiilareita. Jos liikut niin aika vähän kaloreita syöt... Mä laihdutin karppauksella ja söin joku 2500 kaloria päivässä ja treenasin 5 kertaa viikossa.

Syön muutenkin vähemmän hiilareita kun tossa ohjelmassa on se suositus. En oo sitä tehnyt tarkoituksella, mutta kun syön paljon kasviksia ja kuitenkin kroppa huutaa proteiinia niin ei jää kaloreita enää hiilareille.

Liikunta on lähinnä runsasta arkiliikuntaa (lasten kanssa metsässä, puistossa, kärrykävelyllä ym.) ja kerran tai pari viikossa käyn hikilenkillä joko juosten tai sauvojen kanssa.

Tota repsupäivää oon miettinyt itekin.

No joo, mulla ehkä vähän huono nimimerkki kun tosiaan ihan normaalipainoinen olen jo. BMI 24 nyt. Mtuta haluaisin vanhat vaatteet hyvän näköisiksi päälleni taas.

Hmm. Mitähän herkkuja meiltä löytyy.. :)

Ei tarvitse löytyä edes herkkuja, voit syödä ekstraa ihan tavallisellakin ruualla. Eikä tarvitse mitään mättämistäkään suorittaa, ihan kulutuksen verran syöminenkin voi jo auttaa.

Mullakaan ne herkkupäivät ei olleet yleensä mitään tajutonta mättöä tai kamalan kaloripitoisia herkkuja, vaan söin kaloreita laskematta sitä mitä tekee mieli, otin esimerkiksi tavallista ruokaa lisää ja söin välipalalla ylimääräisen leivän päällisineen koska teki mieli. Tai otin kahvin kanssa jotain ylimääräistä hyvää. Joskus saatoin kyllä käydä vaikka hampurilaisella ja syödä vielä karkkiakin illalla leffassa :)

Yhteistyössä