Miksi mun lapseni ei ole pahemmin sairastellut? Olenko parempi äiti kuin muut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Mulle sitten kanssa mitali :D Mun lapset(8v,pian 7v ja 3v) sairastaa sen 2krt vuodessa lievän flunssan ja n.joka toinen vuosi lievän vatsa/oksennustaudin :saint: Ei ole ollut allergioita, korvatulehduksia eikä muutakaan...

mutta flunssat lapsena ei ole pahasta. tiedän pari jotka lapsena sairastanut niin että mätä valunut korvista,toinen oli sitkeä vanhus ja toinen on terve 60v

Se on geeniperimästä kiinni.
Meidän suvussa kukaan ei ole koskaan oikein sairastellut, ja nuorin joka on kuollut oli 88v, vanhin 102v.
Kaikki ovat olleet terveinä vauvasta asti, ei edes allergioita tai muita yliherkkyyksiä ole esiintynyt.
Joten minä en aio surkutella sitä, että lapset eivät sairasta juurikaan flunssia tms.

Kai mäkin sit oon supermami, kun meillä on ollu kaksi kertaa kuumetta (toinen kerta ilmeisesti poskihampaiden takia, väitti lääkäri, kun ei muuta vikaa löytänyt) ja tyttö on 1v 3kk.
Todistettavasti ei edes allergioita (mutta tiedän, että joku on lievänä) ja pari räkätautia ollut.

Hahaa, minäkin olen hyvä äiti, kun lapsi on ollut todella vähän sairaana :D :D toisaalta, mukelolla on adhd, joten se varmaan nollaa saldon, tai laittaa sen jopa miinukselle. Koska kasvatuksestahan se on kiinni jne :p

Hahaa, minäkin olen hyvä äiti, kun lapsi on ollut todella vähän sairaana :D :D toisaalta, mukelolla on adhd, joten se varmaan nollaa saldon, tai laittaa sen jopa miinukselle. Koska kasvatuksestahan se on kiinni jne :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meidän vähän sairastellut lapsi taas on autisti, eli kuinkahan paljon tuo mahtaa mennä miinukselle... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan tosissani nyt kysyn, että etkö oo lukenut adhd:n ja synnytyksessä olevan hapenpuutteen yhteydestä?

Yhteistyössä