Miksi mummut ei voi tajuta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja treMAMMA3:
mä en nyt tiedä olenko kaiken sisäistänyt mitä lukenut, mutta..

miksi mummo menee sitten omaan kotiinsa lapsen kanssa? miksei hoida teillä??

ja miksi jos sinä pääset jo 13 niin mummo vielä hoitaa lasta 15 maissa ja antaa ruokaa???

meillä jos joskun mummu tulee hoitamaan lapsia niin minulla on noin aikataulu mistä mummu tietää noin ajat milloin syöttää nuorimmainen ja mitä annetaan... olenkohan sitten jotenkin tiukkis/kiittämätön tai jotain, mutta haluan ITSE päättää ja kontrolloida millon/mitä MINUN lapset syö

ap pääsee klo 15 ei klo 13.

Meillä mummo ei ainakaan halua meille hoitamaan koska sillä ei ole tekemistä meillä. Sillä pitää olla koko ajan tekemistä eikä jaksais vaan istua meillä kun kuopus on päiväunilla. kotonaan saa tehdä omia hommiaan kun ei leiki lasten kanssa, tee ruokaa tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mä ymmärrän vallan hyvin sun turhautumisen.

On se kumma, jos mummon on pakko saada antaa päivällinen vaikka vanhemmat on toivoneet tytölle annettavan mieluummin välipalaa.

Onhan se kiva, että koko perhe söis kerran päivässä samaan aikaan samaa ruokaa. Ei niin, että yksi sitten närppii jotain banaania.

Kyllä mä ainakin haluan, että lapsella pysyy tasainen rytmi kaikessa tekemisessä (syöminen, nukkuminen), oli hoitajana sitten kuka tahansa.

Peesi! On ihan perusjuttuja, että kerran päivässä yritettäisiin olla koko perhe saman pöydän ääressä. Ei ole liikaa vaadittu.

Ei mummon toiminta ole mitään "hyvää hyvyyttään", jos ap:n toiveiden vastaisesti antaa lapselle valmisruokaa ei-toivottuun aikaan.

Uskokaa tai älkää, työssäkäyville ihmisille yhteinen ruokahetki lapsen kanssa voi olla todella odotettu hetki, jolloin vaihdetaan päivän kuulumiset, opetellaan uusia makuja, muistellaan pöytätapoja ja ihan vaan ollaan yhdessä tekemässä ihmisyyden perusjuttuja eli äiti ruokkimassa lastaan. Ei siis kiva, että lapsen hoitaja vie sen yhteisen hetken.

Yhteistyössä