[QUOTE="a p";24532968]Onko paskat miehet mun vika? Etkö huomannut, että myös mä olen päättänyt suhteita? Ihan yhtälailla ne luo epätoivoa kun ei natsaa kenenkään kanssa.[/QUOTE]
Tämä ketju on jatkunut monta tuntia, hissuksiin. Minusta sinulla on ollut aamusta asti siinä mielessä kurjalta kuulostava olo, että on oikein paha mieli puolestasi. Moni on koittanut sanoa, että eihän tässä ole vielä mitään suurta hätää tai että ota rauhallisesti, ihan ystävällisesti ovat sanoneet, mutta tuntuu, että olet päättänyt olla vihainen ja uskoa huonoa tästä miehestä eikä kukaan voi saada mieltäsi muuttumaan. Se on vähän epäreiluakin oikeastaan, että tavallaan kippaat tämän nykyisen uuden tuttavuuden niskaan sen, että sinua on aiemmin kohdeltu väärin. Ei se hänen syynsä ole, eikä hän ehkä tiedä siitä mitään (ehkä et ole kertonut). Hän ei ehkä ollenkaan tiedä, että sinusta tuntuu kurjalta. Olisin iloinen, jos voisit vähän höllätä ja uskoa, ettei tässä ole kyse kilpajuoksusta siitä, kuka eniten näyttää välittämistä ja kuinka nopeasti, vaan kaksi toisilleen uutta ihmistä hapuilee vasta toistensa tarpeiden tiedostamista kohti. Älä anna periksi!=)