Miksi mulle aina käy näin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloittajan teksteistä kyllä uhkuu epätoivo, itse lähtisin ainakin nopeasti karkuun. Ei kukaan mua halua, kaikki vaan satuttaa, en vastaa enää koska se ei vastannut viestiini heti illalla, sillä on kuitenkin tekemistä... Valivalivali, minä en ainakaan tuollaisesta naisesta kiinnostuisi yhtään.

Kun on tarpeeksi monta kertaa satutettu niin ei sitä enää jaksa uskoa mihinkään ja pienikin viite siihen, että miestä ei kiinnosta saa vanhat muistot palaamaan mieleen.

Siis päättelitkö että mies ei ole kiinnostunut, koska hän ei vastannut tekstiviestiin heti illalla ja hänelle ei sopinut näkeminen heti kun vastasi, koska oli töissä??

[QUOTE="jkh";24531056]Siis päättelitkö että mies ei ole kiinnostunut, koska hän ei vastannut tekstiviestiin heti illalla ja hänelle ei sopinut näkeminen heti kun vastasi, koska oli töissä??[/QUOTE]

Siitä kun ei vastannut viestiin. Jos ei kiinnosta, niin tuskin hän olisi tänään viestiä laittanut. Totta kai mä sen ymmärrän, että on töissä.

Mulla on aikalailla samanlainen tilanne kun alottajalla.. ongelma vaan että en kiinnostu useimmistakaan miehistä, aina on jotain missä kohtaa tökkii tai ei muuten vaan tunnu miltään/pelkiltä kavereilta ja sitten mietin oisko se "seuraava" siltä osin parempi. Ne harvat tietenkin kestä ite oisin ihan tosissaan kiinnostunu, ei sit kuulu enää viimestään ekan näkemisen jälkeen yhtään mitään...että tämmöstä. Oon miettiny että vaikutanko niiden seurassa sitten jotenkin liian tyrkyltä tai yli-kiinnostuneelta, vaikka oon kyllä yrittäny ihan tietosesti välttää tätä, mutta eihän sitä nyt kauaa voi ihastustaan piilottaakaan. Ja sitten taas ne jotka ei vähempää vois ittee kiinnostaa, roikkuu vaikka miten kauan rasitteeks saakka, kyselee näkemistä ja pommittaa viesteillään ym. eikä usko että se viilee käytös johtuu ihan vaan siitä ettei oikeestikkaan kiinnosta!

[QUOTE="a p";24529090]Ai, että kun on kerran eronnut ja on äiti niin ei saa enää haaveilla uudesta onnesta uuden miehen kanssa? Mun siis pitää elää ilman parisuhdetta lopun elämääni ja tyytyä yhteen lapseen? Mä halusin suurperheen, mutta sitä ei mulle ilmeisesti sallita.

No mun kohdalla ei taida olla pelkoakaan, että parisuhdetta saisin.[/QUOTE]

Ehkä sun ongelma onkin siinä kuinka nopeasti alat haaveilla perheestä juuri tapaamasi miehen kanssa. Realismia kehiin, niin eiköhän se "oikeakin" osu kohdalle. Harvemmin ne helmet etsimällä löytyy.

No... kyllä mä ainakin vastaisin heti viestiin tai muuhun yhteydenottoon, jos olisin toisesta kiinnostunut. Niin se vaan menee.

Mulle tuli sama mieleen.. en määkään haluis että joku kestä oon kiinnostunu, luulis ettei mua kiinnosta kun en vastaa aikoihin ja joutus ihmetteleen miksen vastaa... Jos en oo varma kiinnostaako, niin tarvii miettiä vähän aikaa vastaanko ja mitä, tai jos ei oo niin kovin kiinnostava niin en vastaa heti, ettei antas väärää kuvaa ja vaikuttas kiinnostuneemmalta kun on. Yritän kans ehkä sillä tavoin vihjata etten oo välttämättä kovin kiinnostunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24531134:
Ehkä sun ongelma onkin siinä kuinka nopeasti alat haaveilla perheestä juuri tapaamasi miehen kanssa. Realismia kehiin, niin eiköhän se "oikeakin" osu kohdalle. Harvemmin ne helmet etsimällä löytyy.

Niin haluan perheen, mutta en mä sitä ala ensimmäisenä miehille kertomaan!

[QUOTE="a p";24529888]No johan tässä on ollut taukoa vaikka millä mitalla! Lapsen isästä olen eronnut jo 9 vuotta sitten ja viimeisimmästä seurustelusta on aikaa kaksi vuotta. Välillä useita kuukausia etten ole edes tapaillut ketään. Vai, että en ole yksin ollut!?[/QUOTE]

Huomaatko ap yhtään, miten hyökkäävästi käyttäydyt? Kirjoitin sinulle tosi ystävällisen viestin ja taisit tulkita sen(kin) kritiikiksi tai syytökseksi :(. Taukoon viittasin, koska itse vakuutit, ettet luota miehiin, etkä jaksa enää satuttaa itseäsi ym. ym. Kun ketjua lukee, huomaa viesteissäsi surullisen pessimistisen sävyn ja sen, miten vaikea sinun on miettiä itseäsi ja oman toimintatapasi merkitystä - syy on mielestäsi vain miehissä?

Kuitenkin kysymyksesi oli "Miksi mulle aina käy näin?!". Miksi siis?

[QUOTE="vieras";24531576]Huomaatko ap yhtään, miten hyökkäävästi käyttäydyt? Kirjoitin sinulle tosi ystävällisen viestin ja taisit tulkita sen(kin) kritiikiksi tai syytökseksi :(. Taukoon viittasin, koska itse vakuutit, ettet luota miehiin, etkä jaksa enää satuttaa itseäsi ym. ym. Kun ketjua lukee, huomaa viesteissäsi surullisen pessimistisen sävyn ja sen, miten vaikea sinun on miettiä itseäsi ja oman toimintatapasi merkitystä - syy on mielestäsi vain miehissä?

Kuitenkin kysymyksesi oli "Miksi mulle aina käy näin?!". Miksi siis?[/QUOTE]

No vähemmästäkin sitä muuttuu pessimistiseksi ja menettää toivonsa jos kerta toisensa jälkeen suhteet onnistuu tai ei suhde ei ehdi edes alkaa kun miestä ei kiinnosta. En mä käyttäydy yhtään sen kummemmin kuin kukaan muukaan, mutta saan toistuvasti paskaa niskaan.

Kuka sitä jaksaa loputtomiin olla optimisti ja toivoa parasta?

[QUOTE="a p";24529111]En mä jaksa enää pettyä. Parempi olla yksin kuin saada kipiää joka kerta. Mulle ei vain ole ketään. Piste.[/QUOTE]
Scarlett?

Sääntö nro 1: älä koskaan soittele miesten perään

Sääntö nro 2: kts sääntö nro 1

missä tapaat näitä miehiä. Baarista? harrastuksista? töistä? koulusta? mietin vaa, että jos lähtökohta on jo väärä eli etsi sieltä mistä itsekin olet kiinnostunut. Esim. harrastuksista. olisi jo lähtökohtaisesti joku yhteinen kiinnostuksen aihe.

[QUOTE="vieras";24531618]Scarlett?

Sääntö nro 1: älä koskaan soittele miesten perään

Sääntö nro 2: kts sääntö nro 1[/QUOTE]

Oletko lukenut liikaa Tuulen viemää?

Miehenkö perään ei saa soittaa koskaan, ei edes parisuhteessa? :D No sitten täytyy laittaa viestejä niin en riko sun sääntöjä.

[QUOTE="samma här";24531163]Mulle tuli sama mieleen.. en määkään haluis että joku kestä oon kiinnostunu, luulis ettei mua kiinnosta kun en vastaa aikoihin ja joutus ihmetteleen miksen vastaa... Jos en oo varma kiinnostaako, niin tarvii miettiä vähän aikaa vastaanko ja mitä, tai jos ei oo niin kovin kiinnostava niin en vastaa heti, ettei antas väärää kuvaa ja vaikuttas kiinnostuneemmalta kun on. Yritän kans ehkä sillä tavoin vihjata etten oo välttämättä kovin kiinnostunu.[/QUOTE]

No muakin suuresti ihmetyttää, että miksi ei voinut vastata ei nyt käy. On ollut myöhään kotona, mutta olisi voinut edes facen kautta laittaa viestin kun siellä kerran kuitenkin kävi.

No huh huh. Ehkä mies ei tiennyt mitä hänellä on tänään ohjelmassa, eikä vastannut siksi heti? Nyt kun sitten vastasi olet lietsonut itsesi kummalliseen raivoon. Vaikutat aika itsekkäältä, jos olet sitä mieltä että miehen pitäisi viikon tapailun jälkeen järjestellä omat menonsa sun mukaan.

[QUOTE="a p";24531667]Oletko lukenut liikaa Tuulen viemää?

Miehenkö perään ei saa soittaa koskaan, ei edes parisuhteessa? :D No sitten täytyy laittaa viestejä niin en riko sun sääntöjä.[/QUOTE]

Ei soittaa, eikä yleensäkään viesteillä. Kyllä ne on miehet aina olleet, jotka ovat ottaneet yhteyttä minuun.

[QUOTE="Tuikku";24529166]Lue vaikka Louise Hay: Muuta ajatuksesi, muutat elämäsi.

Pääset alkuun ja sinun ajatustesi muuttuessa, myös elämäsi muuttuu.[/QUOTE]

Mitäs jos alkaisit tekemään itsesi kanssa töitä niin, että viihtyisit vähän paremmin omassa seurassasi.

Tuo kirja voisi avittaa alkuun.

No huh huh. Ehkä mies ei tiennyt mitä hänellä on tänään ohjelmassa, eikä vastannut siksi heti? Nyt kun sitten vastasi olet lietsonut itsesi kummalliseen raivoon. Vaikutat aika itsekkäältä, jos olet sitä mieltä että miehen pitäisi viikon tapailun jälkeen järjestellä omat menonsa sun mukaan.

Tulkitse sitten aivan väärin. Ensinnäkin laitoin viestin eilen, että olisimmeko voineet silloin tavata. Mies olisi voinut vastata, että ei käy. Tänään miehelle olisi käynyt, mutta mulle ei. Huomenna tapaamme ja se on jo sovittu.

Onko jotenkin hyvätapaista olla vastaamatta viestiin kun toinen kysyy jotakin?

[QUOTE="vieras";24532148]Ei soittaa, eikä yleensäkään viesteillä. Kyllä ne on miehet aina olleet, jotka ovat ottaneet yhteyttä minuun.[/QUOTE]

No miten asia on sitten parisuhteessa? Miehen pitää ottaa yhteyttä? Pitäisi sopia vaikka lapsen jutuista, mutta pitää miehen tietää soittaa naiselle? :D

[QUOTE="Tuikku";24532486]Mitäs jos alkaisit tekemään itsesi kanssa töitä niin, että viihtyisit vähän paremmin omassa seurassasi.

Tuo kirja voisi avittaa alkuun.[/QUOTE]

Mistä päättelet, että en viihdy itseni kanssa? Olen viihtynyt omassa seurassani jo pitkään ja kai mä saan haluta parisuhdetta? Parisuhteessa oleminen ei poista sitä etteikö viihtyisi itsensä kanssa ja kaipaisi omaa rauhaa.

Te käänsitte asian nyt niin, että miehen olisi pakko tavata mut aina kun mä haluan. Ohititte sen, että mua ottaa päähän kun ei voi viestiin vastata mitään. Mun pitäisi ilmeisesti lukea ajatuksia, että miehelle ei sovi silloin ja silloin.

[QUOTE="a p";24532709]Mistä päättelet, että en viihdy itseni kanssa? Olen viihtynyt omassa seurassani jo pitkään ja kai mä saan haluta parisuhdetta? Parisuhteessa oleminen ei poista sitä etteikö viihtyisi itsensä kanssa ja kaipaisi omaa rauhaa.

Te käänsitte asian nyt niin, että miehen olisi pakko tavata mut aina kun mä haluan. Ohititte sen, että mua ottaa päähän kun ei voi viestiin vastata mitään. Mun pitäisi ilmeisesti lukea ajatuksia, että miehelle ei sovi silloin ja silloin.[/QUOTE]

Tottakai saat haluta parisuhdetta.

Sinun tyylisi vastata on vain niin aggressiivinen.

[QUOTE="Tuikku";24532770]
Sinun tyylisi vastata on vain niin aggressiivinen.[/QUOTE]

Sekö sitten kertoo sen, että en viihdy itseni kanssa. :D Palstan keittiöpsykologit taas asialla.

[QUOTE="a p";24532968]Onko paskat miehet mun vika? Etkö huomannut, että myös mä olen päättänyt suhteita? Ihan yhtälailla ne luo epätoivoa kun ei natsaa kenenkään kanssa.[/QUOTE]

Tämä ketju on jatkunut monta tuntia, hissuksiin. Minusta sinulla on ollut aamusta asti siinä mielessä kurjalta kuulostava olo, että on oikein paha mieli puolestasi. Moni on koittanut sanoa, että eihän tässä ole vielä mitään suurta hätää tai että ota rauhallisesti, ihan ystävällisesti ovat sanoneet, mutta tuntuu, että olet päättänyt olla vihainen ja uskoa huonoa tästä miehestä eikä kukaan voi saada mieltäsi muuttumaan. Se on vähän epäreiluakin oikeastaan, että tavallaan kippaat tämän nykyisen uuden tuttavuuden niskaan sen, että sinua on aiemmin kohdeltu väärin. Ei se hänen syynsä ole, eikä hän ehkä tiedä siitä mitään (ehkä et ole kertonut). Hän ei ehkä ollenkaan tiedä, että sinusta tuntuu kurjalta. Olisin iloinen, jos voisit vähän höllätä ja uskoa, ettei tässä ole kyse kilpajuoksusta siitä, kuka eniten näyttää välittämistä ja kuinka nopeasti, vaan kaksi toisilleen uutta ihmistä hapuilee vasta toistensa tarpeiden tiedostamista kohti. Älä anna periksi!=)

Yhteistyössä