Miksi mulle aina käy näin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24529188]En tiedä mitä teen jos vastaa.[/QUOTE]

Vaikka suuresti epäilen, että miehestä ei kuulu enää mitään. Se olisi nimittäin juuri sitä mun tuuria.

Olen niin täynnä miehiä. Paskaa kerta toisensa jälkeen. Ei sitä jaksa loputtomiin! On niin totaalisesti mennyt usko miehiin ja siihen, että niihin voisi luottaa. On ollut kaiken maailman idiootteja jotka kuvittelevat, että naista voi kohdella miten tahtoo.

[QUOTE="a p";24529188]En tiedä mitä teen jos vastaa.[/QUOTE]

Sinun kannattaa tutustua itseesi ja opetella tuntemaan itsesi paremmin. Voi olla että alitajuisesti torjut suhteet elämästäsi jostain syystä. Ehkä pelkäät kiintyväsi liikaa ja suojelet itseäsi lopettamalla suhteen jo alkuun. Jokaisessa suhteessa tulee jossain vaiheessa hankaluuksia. Ne vahvistavat suhdetta jos niistä selviää.

Sinun kannattaa tutustua itseesi ja opetella tuntemaan itsesi paremmin. Voi olla että alitajuisesti torjut suhteet elämästäsi jostain syystä. Ehkä pelkäät kiintyväsi liikaa ja suojelet itseäsi lopettamalla suhteen jo alkuun. Jokaisessa suhteessa tulee jossain vaiheessa hankaluuksia. Ne vahvistavat suhdetta jos niistä selviää.

Mä en halua kiintyä enää keneenkään. Mä en jaksa saada aina kipeää.

Kysyt miksi sulle käy aina noin, moni kertoo miksi ja sitten loukkaannut.

Sori nyt vaan, mutta hei.. VIIKKO! Ihan varmasti mies on sinusta haistanut tuon tuppautumisen heti alussa, että olisit suinpäin hyppäämässä suhteeseen ja tuo sitomisen halu toiseen on ihan varmasti huokunut sinusta, sillä tässähän sen itsekin rehellisesti kerrot, että olet näreissäsi kun mies ei nyt heti vastaakaan viestiisi. Vaikka olette vasta viikon tapailleet. Harva haluaa takiaista lahkeeseensa roikkumaan, jolla ei ole omaa elämää vaan odotellaan vaan sitä toisen viestiä.

[QUOTE="a p";24529180]Reilun viikon ja olemme tavanneet joka päivä enkä mä ole aina ehdottanut tapaamista. Olemme tutustuneet jo vuosia sitten.

Oli alussa ja siihen se jäikin. Saa mies mun puolesta olla kun kerran niin haluaa.[/QUOTE]

Aika tiuhaan olette tavanneet. Itse juoksisin karkuun tuollaista miestä, joka ehdottaa tapaamisia alussa noin usein enkä vastais enää sen puheluihin :)

Siis jos mies ei muutamassa tunnissa vastaa sulle, niin sä olet sitten sitä mieltä, että tervemenoa tyhmä äijä. Jos todella olet tosissasi, niin ehkä se on miehenkin kannalta parempi, että lopetat jutun jo ennen kuin se on ehtinyt edes alkaa. Voi apua!

Minusta sinun voi tosiaan olla hyvä lukaista tuo Datan viesti uudelleen, koska siinä on asiaa. Älä säälittele liikaa itseäsi tai rakenna pessimismistäsi "turvamuuria" suhteille. Pidä vähän taukoa ja oikeasti nauti itsestäsi :). Mieti, mitä hyviä juttuja sinussa on, millaisia rakastettavia asioita ja piirteitä. Kuulostat ystävältäni, joka oli niin epävarma, että OMIN silmin näin esim. ravintolassa, miten hänen pelkonsa ja paha olonsa ulospäin näyttäytyi "pahantuulisena, vetäytyvänä", vaikka oikeasti on ihana ihminen. En tarkoita, että näin olisi sinulla, mutta kannattaa miettiä, voiko sinun olosi heijastua jotenkin. Enkä nyt puhu mistään ripustautumisesta, vaan siitä luottamuksen puutteesta tms. :)

tsemppiä! Älä luovuta, vaan elä ja haaveile - joskus haaveet toteutuvat. Itse tapasin yli 50 miestä ennen nykyistä aviomiestäni, jonka kanssa nyt olen ollut kahdeksan vuotta.

No... kyllä mä ainakin vastaisin heti viestiin tai muuhun yhteydenottoon, jos olisin toisesta kiinnostunut. Niin se vaan menee. Vastakappale löytyy aivan varmasti jostain, älä huoli. Äläkä myöskään jää murehtimaan tätä miestä, niitä on maailma pullollaan. Kalastusonnea:)

[QUOTE="vieras";24529309]Minusta sinun voi tosiaan olla hyvä lukaista tuo Datan viesti uudelleen, koska siinä on asiaa. Älä säälittele liikaa itseäsi tai rakenna pessimismistäsi "turvamuuria" suhteille. Pidä vähän taukoa ja oikeasti nauti itsestäsi :). Mieti, mitä hyviä juttuja sinussa on, millaisia rakastettavia asioita ja piirteitä. Kuulostat ystävältäni, joka oli niin epävarma, että OMIN silmin näin esim. ravintolassa, miten hänen pelkonsa ja paha olonsa ulospäin näyttäytyi "pahantuulisena, vetäytyvänä", vaikka oikeasti on ihana ihminen. En tarkoita, että näin olisi sinulla, mutta kannattaa miettiä, voiko sinun olosi heijastua jotenkin. Enkä nyt puhu mistään ripustautumisesta, vaan siitä luottamuksen puutteesta tms. :)

tsemppiä! Älä luovuta, vaan elä ja haaveile - joskus haaveet toteutuvat. Itse tapasin yli 50 miestä ennen nykyistä aviomiestäni, jonka kanssa nyt olen ollut kahdeksan vuotta.[/QUOTE]

No johan tässä on ollut taukoa vaikka millä mitalla! Lapsen isästä olen eronnut jo 9 vuotta sitten ja viimeisimmästä seurustelusta on aikaa kaksi vuotta. Välillä useita kuukausia etten ole edes tapaillut ketään. Vai, että en ole yksin ollut!?

No... kyllä mä ainakin vastaisin heti viestiin tai muuhun yhteydenottoon, jos olisin toisesta kiinnostunut. Niin se vaan menee. Vastakappale löytyy aivan varmasti jostain, älä huoli. Äläkä myöskään jää murehtimaan tätä miestä, niitä on maailma pullollaan. Kalastusonnea:)

Niin olisi mies voinut edes sen verran vastata, että ei nyt käy tai edes ilmoittaa ettei kiinnosta!

No mies laittoi viestiä koska voidaan tavata. Mulle olisi sopinut heti, mutta mies on töissä. Illalla taas ei sovi mulle lapsen takia. Seuraavaksi mies ehdotti huomista aamua, mutta se ei taas sovi mulle. Laitoin, että huomenna illalla mulla on aikaa, mutta sulla on kuitenki taas tekemistä. Mies vastasi, että katotaan.

[QUOTE="a p";24530227]No mies laittoi viestiä koska voidaan tavata. Mulle olisi sopinut heti, mutta mies on töissä. Illalla taas ei sovi mulle lapsen takia. Seuraavaksi mies ehdotti huomista aamua, mutta se ei taas sovi mulle. Laitoin, että huomenna illalla mulla on aikaa, mutta sulla on kuitenki taas tekemistä. Mies vastasi, että katotaan.[/QUOTE]

rupesit sitten marttyyriksi....

mistä muuten ylipäätään päättelet että teillä on joku parisuhde pelkän tapailun sijaan?

[QUOTE="vieras";24530256]rupesit sitten marttyyriksi....

mistä muuten ylipäätään päättelet että teillä on joku parisuhde pelkän tapailun sijaan?[/QUOTE]

Miten niin marttyyriksi? Missä mä olen kirjoittanut parisuhteesta?

[QUOTE="a p";24530227]No mies laittoi viestiä koska voidaan tavata. Mulle olisi sopinut heti, mutta mies on töissä. Illalla taas ei sovi mulle lapsen takia. Seuraavaksi mies ehdotti huomista aamua, mutta se ei taas sovi mulle. Laitoin, että huomenna illalla mulla on aikaa, mutta sulla on kuitenki taas tekemistä. Mies vastasi, että katotaan.[/QUOTE]

No luuletko, että sitä kiinnostaa miettiä tapaamista kun tulee tuollaista negatiivista ja kiukuttelevaa sävyä; "..sulla on kuitenkin taas tekemistä.." Sait tässä vastauksen kysymykseesi, ei tuollaista naista (tai miestäkään) kukaan täyspäinen kestä. Joku samanlainen roikkuja sopii sulle, kyllä niitäkin löytyy - suosittelen nettideittejä, ne ovat niitä täynnä.

No luuletko, että sitä kiinnostaa miettiä tapaamista kun tulee tuollaista negatiivista ja kiukuttelevaa sävyä; "..sulla on kuitenkin taas tekemistä.." Sait tässä vastauksen kysymykseesi, ei tuollaista naista (tai miestäkään) kukaan täyspäinen kestä. Joku samanlainen roikkuja sopii sulle, kyllä niitäkin löytyy - suosittelen nettideittejä, ne ovat niitä täynnä.

No tuota noin tiedän miehellä olevan tekemistä kun tekee kaverinsa kanssa tämän kaverin remonttia iltaisin...

[QUOTE="a p";24530383]No tuota noin tiedän miehellä olevan tekemistä kun tekee kaverinsa kanssa tämän kaverin remonttia iltaisin...[/QUOTE]

Sitten sun kannattaa opetella muotoilemaan sanasi siten, ettet kuulosta kiukuttelevalta. Minua ainakin ärsyttäisi, jos mies noilla sanoilla laittaisi viestiä menoistani.

Aloittajan teksteistä kyllä uhkuu epätoivo, itse lähtisin ainakin nopeasti karkuun. Ei kukaan mua halua, kaikki vaan satuttaa, en vastaa enää koska se ei vastannut viestiini heti illalla, sillä on kuitenkin tekemistä... Valivalivali, minä en ainakaan tuollaisesta naisesta kiinnostuisi yhtään.

Niiiiiin tuttu tunne! Miksei voi sanoa suoraan jos ei kiinnosta, miksi antaa ymmärtää että tavataan vielä jos ei tavata, miksi antaa tyhjiä lupauksia

Niinpä. Itse sanon suoraan jos ei kiinnosta. Seurustelua en jatka jos mies ei kiinnosta kuten miehen pitäisi kiinnostaa. Sanon suoraan, että tunteet on liian kaverilliset. En anna suhteen jatkua pidempään koska onhan se väärin miestä kohtaan jos hänellä on enemmän tunteita. Yhden miehen kanssa kävi niin, että molemmilla oli kaverilliset tunteet ja jatkoimme sitten vain ystävinä koska pariksi meistä ei ollut.

[QUOTE="hiili";24530986]Se on scarlett siellä eikö vain? :)[/QUOTE]

Siis nikki Scarlett O'Harava? Tuskin kuitenkaan Scarlett Johanssonia tarkoitit. En ole Scarlett nikiltäni enkä oikealta nimeltäni. Miksi sellaista luulit?

Yhteistyössä