Miksi mulle aina käy näin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen taas

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä reilun viikon. Eilen illalla laitoin viestin, mutta ei mitään vastausta. Ei tekstaria, ei puhelua, ei viestiä facebookissa. Katsoin nyt aamulla, että mies on kyllä yöllä käynyt facebookissa, mutta ei ole laittanut mitään viestiä. Aiemmin on ollut niin, että on voinut illalla myöhään tai yöllä laittaa viestin, että seuraavana päivänä voitaisiin tavata.

Se taisi sitten olla tässä tämä(kin) juttu. Ei ole ensimmäinen kerta kun juttu miehen kanssa lässähtää heti alkuunsa tai hyvin lyhyen seurustelun jälkeen. Haluaisin parisuhteen, avoliiton ja lisää lapsia, mutta niitä ei mulle ole ilmeisesti tarkoitettu.

Ei mulle ole ketään tässä maailmassa. :(

[QUOTE="Tuikku";24529068]Keskity olemassa oleviin lapsiisi. Siinä on sinulle jo paljon onnea.[/QUOTE]

Ai, että kun on kerran eronnut ja on äiti niin ei saa enää haaveilla uudesta onnesta uuden miehen kanssa? Mun siis pitää elää ilman parisuhdetta lopun elämääni ja tyytyä yhteen lapseen? Mä halusin suurperheen, mutta sitä ei mulle ilmeisesti sallita.

No mun kohdalla ei taida olla pelkoakaan, että parisuhdetta saisin.

[QUOTE="a p";24529090]Ai, että kun on kerran eronnut ja on äiti niin ei saa enää haaveilla uudesta onnesta uuden miehen kanssa? Mun siis pitää elää ilman parisuhdetta lopun elämääni ja tyytyä yhteen lapseen? Mä halusin suurperheen, mutta sitä ei mulle ilmeisesti sallita.

No mun kohdalla ei taida olla pelkoakaan, että parisuhdetta saisin.[/QUOTE]

Sinulla on aivan mahtava kyky tulkita muita ihmisiä. =) Sen sijaan, että nyt suret menetettyä mahdollisuutta, kiinnitä huomio olemassa oleviin lapsiisi. Olet silloin onnellinen.

Kun koet itsesi onnelliseksi, alkaa uusia ovia avautua. Mahdollisuutesi onnellisena ja tyytyväisenä treffata mies, joka haluaa sitoutua sinuun, on silloin huomattavasti todennäköisempää.

[QUOTE="Tuikku";24529103]Sinulla on aivan mahtava kyky tulkita muita ihmisiä. =) Sen sijaan, että nyt suret menetettyä mahdollisuutta, kiinnitä huomio olemassa oleviin lapsiisi. Olet silloin onnellinen.

Kun koet itsesi onnelliseksi, alkaa uusia ovia avautua. Mahdollisuutesi onnellisena ja tyytyväisenä treffata mies, joka haluaa sitoutua sinuun, on silloin huomattavasti todennäköisempää.[/QUOTE]

En mä jaksa enää pettyä. Parempi olla yksin kuin saada kipiää joka kerta. Mulle ei vain ole ketään. Piste.

Siinä olen samaa mieltä, että jos olet kovin ripustautuva ja sinusta huokuu epätoivo, on synkillä mietteilläsi suuri todennäköisyys muuttua todeksi. Kun uskot itse, että olet ihana ja rakkauden arvoinen ihminen, muutkin uskovat sen.

• Tykkää
Reactions: Istafra
[QUOTE="xyz";24529108]Ootko miettinyt että jos haluat näitä vähän liikaa ja miehet säikähtää?[/QUOTE]

No eihän noista ole mitään puhuttu tämän miehen kanssa enkä yleensäkään heti alkuunsa tuollaisista puhu! Älä oleta tuollaista. Ne on ne mistä mä HAAVEILEN enkä puhu heti tyyliin ekoilla treffeillä. Jos miehet ei ole ajatustenlukijoita niin eivät voi tietää mun ajatuksista.

Siinä olen samaa mieltä, että jos olet kovin ripustautuva ja sinusta huokuu epätoivo, on synkillä mietteilläsi suuri todennäköisyys muuttua todeksi. Kun uskot itse, että olet ihana ja rakkauden arvoinen ihminen, muutkin uskovat sen.

En ripustaudu eikä musta mikään epätoivo huo'u. Miksi oletatte mun olevan heti miehelle puhumassa avoliitosta ja lapsista? Ihan sitä samanlaista yhdessäoloa ja toisen seurasta nauttimista on ollut kuten muillakin tuoreilla pareilla, mutta ei vain toimi kenenkään kanssa.

On miehiä joiden kanssa olen lopettanut seurustelun lyhyeen kun ei vain ole kemiat pelanneet yhteen. On miehiä jotka ovat olleet aluksi hyvinkin kiinnostuneita, mutta sitten mielenkiinto on lässähtänyt. Ei vain ole ketään mua varten. Mulle ei ole vastakappaletta.

Olen samaa mieltä. Minulla saattaa mennä päiviä ennen kuin vastaan tekstiviestiin, ap olisi luopunut toivosta jo heti kättelyssä kanssani :) Minä pidän rauhallisesta tahdista enkä syöksy suhteisiin.

[QUOTE="a p";24529157]Niin luovutankin enkä enää ota mieheen yhteyttä. Olkoot.[/QUOTE]

Lue vaikka Louise Hay: Muuta ajatuksesi, muutat elämäsi.

Pääset alkuun ja sinun ajatustesi muuttuessa, myös elämäsi muuttuu.

[QUOTE="a p";24529149]No sovitaan sitten niin kun te kerran tiedätte miten mä olen käyttäytynyt.[/QUOTE]

eihän me mitään tiedetä. Puhutaan vaan "ehkä" sinä kuitenkin kysyit mikä mättää ja me ollaan vaan ehdoteltu. Monella meistä kuitenkin miehistä kokemusta.

[QUOTE="a p";24529157]Niin luovutankin enkä enää ota mieheen yhteyttä. Olkoot.[/QUOTE]

Jos niin haluat, kyse ei ole ehkä siitä että sinä et ole kiinnostava vaan siitä että asetat miehen käytökselle liian tiukat rajat. Mies voi vastata myöhemmin viestiisi, mitä teet silloin?

Tässä voi piillä syy miksi juttusi lässähtävät.

[QUOTE="a p";24529180]Reilun viikon ja olemme tavanneet joka päivä enkä mä ole aina ehdottanut tapaamista. Olemme tutustuneet jo vuosia sitten.

Oli alussa ja siihen se jäikin. Saa mies mun puolesta olla kun kerran niin haluaa.[/QUOTE]
Minusta tämä kuulostaa kyllä enemmän siltä, että sinä sen kuplan puhkaiset, lässäytät jutun. En tarkoita olla ilkeä, mutta oikeasti (ihan näiden muutamien kirjoittamiesi viestien perusteella) et juuri anna mahdollisuuksia tälle miehelle. My way or highway.

Yhteistyössä